Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Sincer sa iti zic nu stiu care ar fi mai bun, nu cunosc nici una din firme, dar pare ca Walker au mai multe produse pe partea de evacuare. De tinut cont ca ar trebui sa cauti si piulite noi (pare ca sunt 94515068, pe e-piesa sunt cele de la Bosal 258-047 la 1 leu, am luat si eu si au fost bune la Captiva) + garnituri + ceva pasta de montare evacuare, ca sa fie treaba definitiva.
  3. @CornedaPare clar de schimbat tot ansamblul, compenseaza prin manopera,exact cum zici. M-am uitat pe targuldepiese si intradevar , apare 96490132 dar si altele, probabil se identifica exact in baza VIN. Ca variante ar fi MTS si Walker, care ar fi de luat ? @chessunt din Tm 🙂
  4. Depinde de service, eu am schimbat racordul de 2 ori, odata la Matiz si odata la Epica si nu am mai avut probleme cativa ani cat am tinut masinile, dupa aia le-am vandut. La Epica cred ca tine si acum, altfel m-ar fi anuntat cel catre care l-am vandut, ma intalnesc des cu el. Totusi din ce vad pe codul de la Corneda pretul este de aprox 550 lei pe aftermarket la autoeco, deci merita sa schimbi tot. Daca totusi vrei sa schimbi doar racordul pot sa iti spun la ce service-uri am mers eu, sunt in zona Cora Pantelimon.
  5. Personal as recomanda sa schimbi racordul cu toata conducta aferenta. Ce monteaza service-urile, acele racorduri universale, sunt de cele mai multe ori niste stifturi care dupa un an de zile rasufla din nou, si iti mai cer si o galagie de bani pentru inlocuire. Eu sunt patit cu asa ceva, pana la urma tot cu reperul original am inlocuit, si m-am incadrat in mai putini bani decat estimatul pentru sudat doar racordul (cu dat jos partea aceea de evacuare deoarece sudura pe pozitie poate sa fie incompleta din cauza spatiului dintre podeaua masinii si evacuare). Pare ca ar merge aceasta, 96490132, sunt cateva variante pe la magazinele de piese.
  6. Merci @ches pentru sfaturi! Cu siguranta o sa ma ocup si de partea cu, macar, ''intarzierea'' ruginii vara aceasta. Ca un update, am rezolvat partea de manere, pana la urma am ales chinezariile, imi era frica ca o sa arate mega kitch dar in realitate nu mi se pare chiar asa, mai ales ca in anii in care a fost produsa masina era la mare moda cromul. 90 lei de care sunt multumit cum au fost cheltuiti. Am comandat si modul de inchidere centralizata, banui ca el e buba pt armare/dezarmare haotica a usilor. Pret china 56 lei, la piese auto am primit oferta de 370lei. Ramane de vazut cand vine. Am rezolvat si cu becul check engine, s-a stins din senin si asa a ramas. Deci ori schimbul de bujii ori curatarea sondei de oxigen, nu pot ghici ce l-a stins 🙂 Am indentificat o problema, racordul flexibil. Banui ca de la el am un rampanit la relanti ce se aude din exterior. N-am schimbat niciodata, trebuie taiat si sudat ? Vreo recomandare ca brand ?
  7. Last week
  8. Viktor

    Youtube

    Haurentiu & Piranda.
  9. Viktor

    Ghidusii Homemade

    Nah, dovada clara a faptului ca nu-mi incalc promisiunea, ce-i drept asta se intimpla in urma cu vreo ... 17 ani ? 😄 Da' am comis-o, ah ! De cite ori coboram in canal cu ajutorul unui scaun montat la baza de la infiintarea canalului imi venea in minte scara, lipsa acesteia ce imi ridica usor tensiunea si asta de fiecare daca cind trebuia sa cobor in "buncar". De data asta gata (!) nu m-am dat batut, cum a iesit caleasca de pe canal, cum mi-am facut prezenta printre fiare vechi, mama ei de treaba ...
  10. Multumesc frumos. E prima data in 18 ani cand a avut si ea o problema. Reconditionarea a costat 1600 de lei si a fost facuta la Nanov. Din ce mi-a povestit patronul service-ului, atelierul ala repara si cutii automate de viteze.
  11. Ai bagat si tu ceva bani in ea, bine ca ai rezolvat-o. De curiozitate cat ti-au cerut pe reconditionarea turbinei si unde ai facut-o? Mie imi cereau 1200 lei daca erau sa o reconditioneze, insa pentru ca nu avea nimic mi-au luat numai testarea pe banc = 250 lei. Sa te poarte multi km fara probleme!
  12. Arata foarte bine pentru varsta ei, felicitari! Pe partea de mentenanta daca zici ca a inceput rugina la praguri, atunci e cazul sa intervii. - Aici as da jos carenajele de la roti (fata-spate daca are si in spate), as curata bine noroiul pe care sigur l-a strans in cei 17 ani. - Apoi in functie de starea vopselei de acolo, merita curatata rugina, apoi vopsit la pensula cu vopsea antirugina (Hammerite mi se pare cea mai buna). - Daca ai o camera endoscopica poti sa verifici pragurile in interior ca sa stii cat de grava e situatia. Indiferent de gravitate te sfatuiesc sa aplici ceara, rau nu are cum sa faca, le mai prelungeste viata. Access catre praguri poti sa gasesti si prin gaurile de scurgere si prin interior daca dai jos ornamentele de plastic si ridici un pic mocheta. - Tot la capitolul ceara poti sa pui ceara de cavitati in usi, introducand putin furtunul (2-3cm) prin gaurile de scurgere sau desfacand fetele de usi. Eu am facut tratamentul asta la Spark in urma cu vreo 5 ani si ar trebui sa il repet anul asta sau la anul, sa vad cum am timp. Daca ai timp si chef poti pune ceara si in contra-aripile spate, si acolo se mai scurge condens. Ar fi bine sa ii faci si o evaluare pe dedesubt dpdv al ruginei si sa invervii daca este necesar. In rest ca sfat de mentenanta este sa umbli cu ea, sa nu o lasi sa zaca pentru ca atunci rugina isi face de cap. 🙂 La cat mai multi km fara probleme!
  13. Super, daca tot ai dat un ban macar stii o treaba. Spor la alergat cu ea.
  14. Salutare! M-am intors duminica din vacanta de 1 mai + Paste. Am facut cu familia aproximativ 1100 km intr-un tur prin tara: Predeal, Baile Tusnad, Praid, Viscri + retur si plimbari prin imprejurimi. Masina s-a comportat excelent, in sfarsit merge ca atunci cand am cumparat-o 🙂 . Am mers in general calm, dar au fost si zile/ zone in care am tras de ea, inclusiv pe serpentinele de la Brasov unde am mers sportiv. Am scos-o si pe cateva drumuri forestiere unde a trebuit sa merg cu grija. Consumul mediu general a fost 8.5l/100km, deci un consum bun pentru stilul de mers si pentru zonele muntoase. Ca impresii fata de inainte de reparatie: - trage mai bine de la turatii mai joase. - simt vibratii mai putine cand este subturata, chiar si la deal. Inainte masina incepea sa vibreze daca incercam sa urc o panta usoara in a 4-a cu 2000rpm spre exemplu. - a disparut complet lag-ul pe care il aveam cand ajungeam pe la 3600 rpm pana la 4200 rpm. Inainte simteam ca si cum as lua piciorul de acceleratie in intervalul asta de turatie, se comporta destul de ciudat. Dupa ce am schimbat motorina cu cea superioara am simtit o imbunatatire, insa doar dupa reparatie a disparut complet. - consumul a scazut cu aprox 0.5 l/100km in conditii similare de exploatare. In concluzie daca masina merge ciudat, e o idee buna sa verificati injectoarele 🙂 . Ma bucur ca am reparat-o si ca in sfarsit ma pot bucura din nou de masina. Ma gandesc serios sa ii fac update la unitatea multimedia, am gasit ceva interesant pe aliexpress, insa trebuie sa ma asigur ca merge afisajul climei pe nou display. Drumuri bune si fara evenimente tuturor!
  15. Earlier
  16. Hristos a inviat! Daca tot a fost liber week-end-ul acesta, am zis sa dau o fuga pana la tara, initial era planuit cu masina lu' taicameu, dar ce sa vezi, s-a schimbat schimbarea :)) , asa ca am decis sa plec cu Leganza ( nu, n-am facut geometria) . Ce pot sa zic? Nu m-am mai distrat asa de mult timp :)) alergata cum se cuvine pe Dealu Negru, pe autostrada la dus am pastrat un 130-140 maxim ( era Sambata la 6 dimineata, eram singur) . In schimb la retur, am vrut sa evit aglomerația de ieri, cand s-a intors tot Bucureștiul, am zis sa ma intorc azi dis de dimineata, fiind un pic mai liber, am dublat limita de viteza de pe Dealu Negru :)) iar pe A1 am stat cuminte pe pilot la vreo 45-50km peste "legal" , cam toata autostrada. Am zis ca daca nu se rupe nimic, la cum am mers acum pe Dealu Negru, nu se mai rupe vreodată. Probabil daca era manuala masina ma distram un pic mai mult. Extrem de incantat sunt de suspensie si "antilope" imi era dor sa nu mai calc frana in curbe si sa stea masina cum trebuie pe strada. Ochiometric am avut un consum de 10.3% , enorm pentru un drum extern, dar la stilul de condus pe care l-am avut tind sa cred ca e okish ( stiu ca nu e, dar imi place sa ma mint singur) . Si bineinteles ca nu am scapat pe la tara pe un drum secundar ( nu cred ca trec 10 masini zilnic pe acolo ) sa ma opreasca politia :)) , amuzant a fost ca i-am văzut de la distanta suficient de mare si ma gandeam daca imi face semn sa ma opresc sau nu :)). Cand mi-a facut semn sa ma trag pe dreapta am avut o mica criza de ras de nu au înțeles polițiști ce am :)) . Fiind a 2 a zi de Paste, a trebuit sa suflu si in fiola, bineînțeles ca a fost 0, dar am stat cu putine emotii :)).
  17. Cristos a inviat ! De cateva luni a aparut o problema. Cadranul se aprinde doar pe jumatate. Acul indicator ramane luminos. Se intampla uneori ca intregul cadran sa fie neluminat. Doar acul indicator ramane luminat. Stie cineva ce ar putea fi ? Chevrolet Cruze LT benzina.
  18. Salex

    Paste Fericit!

    Cu adevarat a inviat !
  19. Viktor

    Paste Fericit!

    Hristos a inviat!
  20. Viktor

    Need For Speed World

    😉 Ce vremuri ... La un momendat nu mai pricepeam ce Porsche, ce coduri, despre ce logare-i treaba. Da' mi-am revenit intelegind ca-i o joaca de-a sofatu' ... Treaba veche ce-i drept da' calauzitoare ...
  21. Salex

    Need For Speed World

    Dupa 11 ani ... pe bune Viktore ... nu mai sunt adolescenti 🤣
  22. Viktor

    Need For Speed World

    Mah, voi sinteti oameni seriosi ? Aterizind undeva la jumatatea topicului si rasfoind v-am luat in serios ca voi faceti curse pe bune, da' fatindu-mi mintea a arunca un ochi la prima postare ... abia atunci mi-am venit in fire realizind ca-i o perdea de fum ! 😉 Continuati, continuati ...
  23. Viktor

    Parbriz "ciupit"

    No, mie asta mi-a reusit. Cu o scula de doi lei si lipici de calitate. Ma declar multumit ,la prima abatere fiind in a repara parbrize. Acum, ca mi-am dat ucenicia, faceti lista sa vi le doctoresc ! 😉
  24. Rafi

    Nubira II

    aparent cica am facut treaba buna 😀 mi-a tinut teorie nea figotehnistul ca de ce sh... bla bla bla... am pus totul pe ea, tine presiune, tine si vacuum, functioneaza foarte bine.
  25. de cand a dat putin caldura suportul motor a inceput sa isi faca de cap, initial am crezut ca este rola de la alternator...fiind cu blocaj dupa ceva vreme tind sa fac zgomot daca se blocheaza permanent.. in fine nu a fost de acolo problema, ci suportul motor, care si-a dat ultima suflare, fiind si ultimul neschimbat. daca tot am umblat acolo si oricum suspectam o rola ceva le-am schimbat si pe ele, in poza sunt dupa cateva zile de stat in ploaie mi-am adus aminte sa le fac o poza, au ajuns jucariile pustiului meu 😁 in rest benzina si talpa.
  26. Nenea DAN bag seama ca rinjeste si se gudura ca el mai ramine.
  27. Ne-am distrat 4,5 ani si 60.000 km. Acum a plecat, va plimba alta familie. Faina masina, m-am bucurat sa o detin, am schimbat doar chitibusuri in general, nu am avut suparari mari, poate doar cand a murit pompa de motorina din rezervor, dar aia e, se intampla. Cautam ceva mic de oras acum. Tucsonul ramane singur la datorie pentru moment.
  28. Eu vad a fi o varianta plauzibila spuma in tevi. Eu unu as pune-o in practica.
  1. Load more activity
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
 

×
×
  • Create New...