Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 05/09/24 in all areas

  1. 2 points
    Salutare! M-am intors duminica din vacanta de 1 mai + Paste. Am facut cu familia aproximativ 1100 km intr-un tur prin tara: Predeal, Baile Tusnad, Praid, Viscri + retur si plimbari prin imprejurimi. Masina s-a comportat excelent, in sfarsit merge ca atunci cand am cumparat-o 🙂 . Am mers in general calm, dar au fost si zile/ zone in care am tras de ea, inclusiv pe serpentinele de la Brasov unde am mers sportiv. Am scos-o si pe cateva drumuri forestiere unde a trebuit sa merg cu grija. Consumul mediu general a fost 8.5l/100km, deci un consum bun pentru stilul de mers si pentru zonele muntoase. Ca impresii fata de inainte de reparatie: - trage mai bine de la turatii mai joase. - simt vibratii mai putine cand este subturata, chiar si la deal. Inainte masina incepea sa vibreze daca incercam sa urc o panta usoara in a 4-a cu 2000rpm spre exemplu. - a disparut complet lag-ul pe care il aveam cand ajungeam pe la 3600 rpm pana la 4200 rpm. Inainte simteam ca si cum as lua piciorul de acceleratie in intervalul asta de turatie, se comporta destul de ciudat. Dupa ce am schimbat motorina cu cea superioara am simtit o imbunatatire, insa doar dupa reparatie a disparut complet. - consumul a scazut cu aprox 0.5 l/100km in conditii similare de exploatare. In concluzie daca masina merge ciudat, e o idee buna sa verificati injectoarele 🙂 . Ma bucur ca am reparat-o si ca in sfarsit ma pot bucura din nou de masina. Ma gandesc serios sa ii fac update la unitatea multimedia, am gasit ceva interesant pe aliexpress, insa trebuie sa ma asigur ca merge afisajul climei pe nou display. Drumuri bune si fara evenimente tuturor!
  2. 1 point
    Sincer sa iti zic nu stiu care ar fi mai bun, nu cunosc nici una din firme, dar pare ca Walker au mai multe produse pe partea de evacuare. De tinut cont ca ar trebui sa cauti si piulite noi (pare ca sunt 94515068, pe e-piesa sunt cele de la Bosal 258-047 la 1 leu, am luat si eu si au fost bune la Captiva) + garnituri + ceva pasta de montare evacuare, ca sa fie treaba definitiva.
  3. 1 point
    @CornedaPare clar de schimbat tot ansamblul, compenseaza prin manopera,exact cum zici. M-am uitat pe targuldepiese si intradevar , apare 96490132 dar si altele, probabil se identifica exact in baza VIN. Ca variante ar fi MTS si Walker, care ar fi de luat ? @chessunt din Tm 🙂
  4. 1 point
    Personal as recomanda sa schimbi racordul cu toata conducta aferenta. Ce monteaza service-urile, acele racorduri universale, sunt de cele mai multe ori niste stifturi care dupa un an de zile rasufla din nou, si iti mai cer si o galagie de bani pentru inlocuire. Eu sunt patit cu asa ceva, pana la urma tot cu reperul original am inlocuit, si m-am incadrat in mai putini bani decat estimatul pentru sudat doar racordul (cu dat jos partea aceea de evacuare deoarece sudura pe pozitie poate sa fie incompleta din cauza spatiului dintre podeaua masinii si evacuare). Pare ca ar merge aceasta, 96490132, sunt cateva variante pe la magazinele de piese.
  5. 1 point
    Merci @ches pentru sfaturi! Cu siguranta o sa ma ocup si de partea cu, macar, ''intarzierea'' ruginii vara aceasta. Ca un update, am rezolvat partea de manere, pana la urma am ales chinezariile, imi era frica ca o sa arate mega kitch dar in realitate nu mi se pare chiar asa, mai ales ca in anii in care a fost produsa masina era la mare moda cromul. 90 lei de care sunt multumit cum au fost cheltuiti. Am comandat si modul de inchidere centralizata, banui ca el e buba pt armare/dezarmare haotica a usilor. Pret china 56 lei, la piese auto am primit oferta de 370lei. Ramane de vazut cand vine. Am rezolvat si cu becul check engine, s-a stins din senin si asa a ramas. Deci ori schimbul de bujii ori curatarea sondei de oxigen, nu pot ghici ce l-a stins 🙂 Am indentificat o problema, racordul flexibil. Banui ca de la el am un rampanit la relanti ce se aude din exterior. N-am schimbat niciodata, trebuie taiat si sudat ? Vreo recomandare ca brand ?
  6. 1 point
    Multumesc frumos. E prima data in 18 ani cand a avut si ea o problema. Reconditionarea a costat 1600 de lei si a fost facuta la Nanov. Din ce mi-a povestit patronul service-ului, atelierul ala repara si cutii automate de viteze.
  7. 1 point
    Arata foarte bine pentru varsta ei, felicitari! Pe partea de mentenanta daca zici ca a inceput rugina la praguri, atunci e cazul sa intervii. - Aici as da jos carenajele de la roti (fata-spate daca are si in spate), as curata bine noroiul pe care sigur l-a strans in cei 17 ani. - Apoi in functie de starea vopselei de acolo, merita curatata rugina, apoi vopsit la pensula cu vopsea antirugina (Hammerite mi se pare cea mai buna). - Daca ai o camera endoscopica poti sa verifici pragurile in interior ca sa stii cat de grava e situatia. Indiferent de gravitate te sfatuiesc sa aplici ceara, rau nu are cum sa faca, le mai prelungeste viata. Access catre praguri poti sa gasesti si prin gaurile de scurgere si prin interior daca dai jos ornamentele de plastic si ridici un pic mocheta. - Tot la capitolul ceara poti sa pui ceara de cavitati in usi, introducand putin furtunul (2-3cm) prin gaurile de scurgere sau desfacand fetele de usi. Eu am facut tratamentul asta la Spark in urma cu vreo 5 ani si ar trebui sa il repet anul asta sau la anul, sa vad cum am timp. Daca ai timp si chef poti pune ceara si in contra-aripile spate, si acolo se mai scurge condens. Ar fi bine sa ii faci si o evaluare pe dedesubt dpdv al ruginei si sa invervii daca este necesar. In rest ca sfat de mentenanta este sa umbli cu ea, sa nu o lasi sa zaca pentru ca atunci rugina isi face de cap. 🙂 La cat mai multi km fara probleme!
  8. 1 point
    Super, daca tot ai dat un ban macar stii o treaba. Spor la alergat cu ea.
  9. 1 point
    Ne-am distrat 4,5 ani si 60.000 km. Acum a plecat, va plimba alta familie. Faina masina, m-am bucurat sa o detin, am schimbat doar chitibusuri in general, nu am avut suparari mari, poate doar cand a murit pompa de motorina din rezervor, dar aia e, se intampla. Cautam ceva mic de oras acum. Tucsonul ramane singur la datorie pentru moment.
  10. 1 point
    Am spalat-o ieri si nu a ramas deloc apa stransa acolo, se scurge pe langa. O sa mai urmaresc. Sambata am incarcat-o cu bagaje si am fugit la socrii. Am luat o geanta rezistenta la apa, cu diverse chingi cusute pe ea (am mai pus una suplimentara, sa fiu sigur), momentan pare ok. Ar fi mers totusi una putin mai mare. Consumul maricel, in jur de 10 la 105-110km/h, dar de inteles. Roof rack-ul nu mai vibreaza deloc. Cand e incarcat, zgomotul e acceptabil. Cand e gol, vajaie cam tare.
  11. 1 point
    Azi s-a finalizat si roof rack-ul. Pare ca nu mai vibreaza pana la 80 km/h, mai mult nu am avut unde sa incerc. Vopseaua nu prea tine, va trebui sa o refac in viitor. Am montat si led bar-ul, o sa-i gasesc alt loc, tot in viitor 🙂 Momentan e ok, lumineaza bine. Firul l-am ascuns pe langa parbriz si pe jgeab l-am lipit cu baton de plastic topit.
  12. 1 point
    Daca tot am fost cu Nubira la Bucuresti, fiindca Skoda era in service, am profitat de ocazie si am schimbat ambele becuri de pe faza scurta, ca cel din stanga incepuse sa o dea intr-o tenta albastra. De asemenea, daca tot aveam noile incaltari de iarna pe balcon, am zis sa fac un drum pana la vulcanizare si sa le pun pe alea. Omul gospodar îşi face vara sanie şi iarna car. Alta viata cu ele. Mult mai liniste in masina. In postarea anterioara aminteam de discurile de frana ca sunt cele din fabrica, dar am omis sa mentionez faptul ca intentionez sa schimb si amortizoarele spate, fiind in aceeasi situatie. Noroc ca am gasit relativ recent un amortizor spate stanga original cu 70 lei in Polonia si pe cel spate dreapta cu 150 lei in Romania. Mai raman placutele de frana si posibil pufferii.
  13. 1 point
    Mno bun. Am ramas dator cu un update. Skodita e reparata si merge bine mersi. Se pare ca la capacul de culbutori exista un filtru epurator care a cedat si mi-a bagat ulei prin admisie, EGR si nitel pe la turbina. Tinand cont de aceste considerente, a fost schimbat capacul de culbutori (asta fiindca filtrul epurator e incastrat in el), alt EGR ca si ala era trosnit, reconditionat turbina ca avea joc axial (stiam de anul trecut ca face si overboost, mai ales ca cele de la KKK nu sunt foarte trainice), curatat admisia, garnituri noi si nu in ultimul rand un schimb de ulei + filtru. Dupa ce am luat-o de la service, i-am facut si o binemeritata baie, sa stea frumos langa sora ei. 😄
  14. 1 point
    281.000km, am facut itp-ul azi, totul a iesit bine. Franele fata dezechilibru 12% (sunt infranate putin in continuare, se incing si miros), franele spate dezechilibru 0% (zero), frana de mana 8%. Amortizoarele au iesit 85-86% pe fata si 78-80% pe spate. In rest, a zis ca nu a vazut nimic dubios, totul ok. Desi aveam de gand sa plec cu ea la socrii, o voi lasa in parcare pana ma intorc si ii fac etrierii aia fata, plus altele.
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
 

×
×
  • Create New...