Jump to content

Viktor

Membru
  • Content Count

    4651
  • Joined

  • Days Won

    198

About Viktor

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Budapesta
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nexia GLE 1.5, 8V
  • An
    1995

Recent Profile Visitors

16746 profile views
  1. Cu boasca in scafirlie !
  2. Mi-s de aceiasi parere in ce priveste racordul flexibil, a se schimba in intregime cu tevi cu tot si asta datorita faptului ca teava in cauza (din ce vede ochiul meu in poza) ii usor obosita. Is 3 tipuri de racorduri ce se gasesc pe piata : - cele cu coliare la ambele capete extrem de usor montat insa trebuie luat in calcul starea tevilor in plus atentie sporita la cea din amonte in ce priveste curbura tevii, ca de e prea in scurt inaintea racordului flexibil si mai e si arsa la capat s-ar purea sa nu-i priasca un flexibil cu coliere unde se obtine o etansare OK da' nu foarte buna ! In cazul astora, eu unu recomand a se pregati terenul ce include indepartarea racordului existent, examinarea capetelor tevilor si indepartarea portiunilor deteriorate daca ele exista ... astea toate inainte de a se face comanda unui racord nou ca nu cade din ecuatie posibilitatea sa fie de un racord mai lung decit cel existent. In cazul de fata din ce vad in poza NU ar merge un racord flexibil cu coliere. - racorduri flexibile cu sudura unde la fel se ia in calcul starea tevilor. Aici e cumva la ghici cum suporta sudura teava in cauza slabita fiind, sudura in sine in veci nu se rupe insa fix linga sudura unde materialul se decaleste probabil sa cedeze inainte de vreme. In cazul astora eu unu inteleg costul, pentru ca avem in fata in intreg proces de lucru, taiere, slefuire, sudura, pozitie de lucru dificila, timp, consumabile si nu in ultimul rind profitul. De se executa in regie proprie (ori un bun prieten cu mina de meserias) se merita din plin, altfel NU ! - cea de-a 3-a varianta ii cea completa cu plug and play, doua coliere sanatoase, o pasta pentru etansare si la revedere, executata in regie proprie chiar. In primele doua variante teava de esapament in sine da directia, se merge pe ce se cere si nu pe ce vrem, asta daca inclinam pentru o remediere sanatoasa pe termen lung. LE. Apropo de producatori. Pe linga lungimea totala si diametrul corespunzator a piesei in cauza, trebuie avut in vedere diametrele capetelor baba - mosneag (mama -tata) ca de nu se pupa patent ... o sa dea de furca rau de tot. Buna si pasta benefica chiar, dar nu poate suplini diferente uriase de imbinare ale celor doua piese. Fac unii niste imbinari ... de balangane una in alta de zici ca-i limba de clopot danga - langa, ei asta da provocare pentru o etansare eficienta!
  3. Viktor

    Youtube

    Haurentiu & Piranda.
  4. Viktor

    Ghidusii Homemade

    Nah, dovada clara a faptului ca nu-mi incalc promisiunea, ce-i drept asta se intimpla in urma cu vreo ... 17 ani ? 😄 Da' am comis-o, ah ! De cite ori coboram in canal cu ajutorul unui scaun montat la baza de la infiintarea canalului imi venea in minte scara, lipsa acesteia ce imi ridica usor tensiunea si asta de fiecare daca cind trebuia sa cobor in "buncar". De data asta gata (!) nu m-am dat batut, cum a iesit caleasca de pe canal, cum mi-am facut prezenta printre fiare vechi, mama ei de treaba ...
  5. Viktor

    Paste Fericit!

    Hristos a inviat!
  6. Viktor

    Need For Speed World

    😉 Ce vremuri ... La un momendat nu mai pricepeam ce Porsche, ce coduri, despre ce logare-i treaba. Da' mi-am revenit intelegind ca-i o joaca de-a sofatu' ... Treaba veche ce-i drept da' calauzitoare ...
  7. Viktor

    Need For Speed World

    Mah, voi sinteti oameni seriosi ? Aterizind undeva la jumatatea topicului si rasfoind v-am luat in serios ca voi faceti curse pe bune, da' fatindu-mi mintea a arunca un ochi la prima postare ... abia atunci mi-am venit in fire realizind ca-i o perdea de fum ! 😉 Continuati, continuati ...
  8. Viktor

    Parbriz "ciupit"

    No, mie asta mi-a reusit. Cu o scula de doi lei si lipici de calitate. Ma declar multumit ,la prima abatere fiind in a repara parbrize. Acum, ca mi-am dat ucenicia, faceti lista sa vi le doctoresc ! 😉
  9. Nenea DAN bag seama ca rinjeste si se gudura ca el mai ramine.
  10. Eu vad a fi o varianta plauzibila spuma in tevi. Eu unu as pune-o in practica.
  11. Eu cred ca nu pot fi eliminate in totalitate vijiielile avind in vedere volumul roof rack-ului. Acuma, ce sa zic, sa-ti schimbi consoarta cu una rea de gura ce la drum lung sa acopere vijaitu'u de pe acoperis ? Nu, nici vorba, parca n-as vrea sa aud ca te-ai aruncat violent in frina lasind caleasca in mijlocul autostrazii si-ai luat-o la picior asa de nebun pe cimp numai sa nu mai auzi taca-taca-taca din cabina ... Lasa, te obijnuiesti cu suieratul de pe acoperis, ridici nitel volumul pick-apului din cabina si ai rezolvat problema ! 😉
  12. Sper sa nu fi fost si premiat pentru mareata-i inteligenta ! Am vazut pe net coliere gen avind in spate sigla FEBI. Serios ? Tare mi-ar placea sa am o discutie in particular cu individul caruia i-o fatat mintea asa cava, sa-mi axplice, sa ma lumineze si pe mine logica cui o aplicat-o cind o decis a executa pinii catre in sus in apropierea clamei de tensionare ? Ha ? Graieste ! Am avut in trecut o situatie life unde nu m-am putut abtine sa nu-i aduc la cunostinta mosului, sef de atelier ce raspundea direct de produsele fabricate. Din informatiile acumulate a rezultat ca el, mosu e proiectantul si executantul impreuna cu ceilalti colegi. Produsul in sine era OK cu exceptia perforarii. L-am scos pe mos din sarite cu logica mea babeasca dupa ce i-am adus la cunostinta de un eventual calcul gresit si rugamintea de a remedia problema altfel ... nema comanda de la dinsii pe viitor (in gindul meu). Acuma, luam drept ex. o cutie metalica compusa din doua elemente, baza intregului (cutiei) si capacul. Capacul, cu gulere laterale ce cad catre in jos peste cutie erau prevazute cu doua orificii, doua gauri date cu burghiul la doua din laturile cutiei pentru sigilarea capacului de baza pentru a-l mentine fix pe pozitie. Problema fu ca in capac exista o perforare de 4mm iar in baza de 8mm astfel, surubul tip melc nu avea in ce sa prinda, nu stabiliza capacul si balanganea ca naiba, atiti ca nu cadea insa ... zero stabilizare. Cind explic omului despre ce este vorba, asa frumos pe un ton civilizat, raspunsul fu ca el nu vede nici o problema in ce priveste acest aspect. Boon zic, hai sa-i explic altfel : domnul meu, daca eu vreau sa fac o plasa de gard cu schelet metalic, pun doi stilpi metalici, pun doua leturi (metalice) pe orizontala iar scindura pe verticala ce tin a o ancora in suruburi tip melc pentru metale iar pentru asta trebuie sa perforez pe pozitie cu un burghiu de 4mm atit scindura cit si bara metalica. Daca eu modific orificiul in bara metalica la 8mm, surubul de 4mm se poate ancora in orificiul de 8mm ? NU ! Ii atit de simplu. La fel in cazul de fata, orificiul din baza trebuie sa fie egal sau mai mic decit al capacului pentru ca surubul sa aibe in ce se stabiliza. Ei nene ... in secunda doi sa vezi incapatinare crunta de neegalat din partea mosului ... bombaneala si furie un fel de a spune : adica ce, vine un mucos de copchil sa ma traga de mineca ca astfel nu e bine, io, cu doua'j de ani de experienta ... adica io nu stiu ce fac ... cum iti permiti nemernicule ! 😄 O iesit mosu in forta bombanind din biroul d-nei (sefei lui, patroanei) si dus o fost. Din momentul ala si noi am sistat comenzile de la ei ! La revedere de esti tont !
  13. De data asta nu e vorba de calitate ci de minti inguste ! Cui mama naibi i-o fatat mintea sa-i schimbe modelul nu stiu, da' ca-i prost facut gramada asta-i sigur ! Si-i rabda pamintul, nene ! Au format pinii de ancorare catre in sus in apropierea clemei de tensionare. Nici a ancora nu permite pe pozitia dorita, nici a prinde cu clestele (expres pentru) in a tensiona. Incredibil ! Pacat de ele ca-s coliere din alea bune de-altfel, doar ca se gaseste cite un prost sa-si dea talentul in a le schimba modelul, doar asa ... sa faca si el ceva pe lumea asta ! Din fericire se mai sasesc si din alea normale, cu priza corecta. Cine mi le-a adus n-are vreo vina, astea le-a primit - astea le-a adus ... Da" nici cel ce vinde habar nu are ce vinde ! Colieru-i colier, parbrizu-i parbriz , guma-i guma, etc in mintea multora din pacate ! Stati departe de coliere din astea idioate ca va creste barba pina reusiti a monta unul. Vecinii probabil au crezut ca stau la o birfa mica cu cineva in curte astazi, da' nu ... ii asigur ca vorbeam singur, umpleam frigidere !
  14. Poftim Geo. Pentru linistea ta si siguranta pungasilor in cautare de cupru. Nu stiu daca asta e cu lipici sau magnet, interesul e sa fie montat in apropierea cablurilor.
  15. Viktor

    Parbriz "ciupit"

    Am eu o vorba, si anume : pe cei din jur doar CRED ca-i cunosc, insa pe mine insumi cu siguranta ma cunosc ! Nu-mi sta in fire a fenta pe nimeni cu nimic. Si daca as incerca acest lucru asta ar insemna sa ma fentez pe mine insumi, as fi de-a dreptu tembel sa-mi dau singur cu ciocanul in genunchi. La inspectie se accepta reparatie in parbriz atit timp cit aceastea nu pericliteaza vizibilitatea celui dintre volan si scaun. Atit timp cit problema nu e in vizor, nu-ti bruiaza vizibilitatea, se accepta. Bine, acuma nici sa-ti faci prezenta cu ditai mai crapatura in parbriz ca deja e prea mult. Parbrizul asta se schimba, sigur, si asta cind apare la orizont un meserias bun si de incredere ca pungasi is la tot coltul ! Labareala din asta asa pe repede inainte nu-mi trebuie. Pina ce nu dau de un meserias serios, nu-l schimb. Temporar il repar cu mina mea si de cum s-a ivit posibilitatea demaram procesul inlocuirii. Mi-s adeptul lucrurilor bine facute iar la rindul meu am aceleasi asteptari, nu-mi permite ADN-ul altfel motiv caruia nu-mi las tragaciu la mila primului berbec iesit in cale ca asa ... miine ar deja montat. Graba strica treaba ! Altfel, revenind la ITP, cit timp au luat la cunostinta si au dat accept ... e in regula ! E problema din orice punct de vedere, sa graiasca si se rezolva, nici o problema.
 

×
×
  • Create New...