-
Content Count
1893 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
254
About Geo_ZGA
-
Rank
Forumist
- Birthday 08/03/1981
Contact Methods
-
Gender
Male
Profile Information
-
Location
bucuresti
-
Din
Bucuresti
-
Auto
Mitsubishi
-
Model
Pinin
-
An
2002
-
Nr. Inmatr.
B-81-ZGA
Recent Profile Visitors
4774 profile views
-
Din ce zice sfantul google, problema ar putea fi macar atenuata cu niste spuma bagata in tevi. Majoritatea au deja gauri din fabrica pe dedesupt, deci inca 3-4 gaurele nu ar fi un capat de tara, in tevile nou sudate. Sunetul deranjant, cand e gol, e fix de teava goala.
-
Am spalat-o ieri si nu a ramas deloc apa stransa acolo, se scurge pe langa. O sa mai urmaresc. Sambata am incarcat-o cu bagaje si am fugit la socrii. Am luat o geanta rezistenta la apa, cu diverse chingi cusute pe ea (am mai pus una suplimentara, sa fiu sigur), momentan pare ok. Ar fi mers totusi una putin mai mare. Consumul maricel, in jur de 10 la 105-110km/h, dar de inteles. Roof rack-ul nu mai vibreaza deloc. Cand e incarcat, zgomotul e acceptabil. Cand e gol, vajaie cam tare.
-
Cablul e relativ ascuns, nu umbla nimeni... La ce depuneri te referi? Am pus baton de plastic topit, ala se curata rapid daca vreau sa-l scot.
-
Roackerii astia satanisti... ptiu maica, vine sfarsitul lumii :))
-
Azi s-a finalizat si roof rack-ul. Pare ca nu mai vibreaza pana la 80 km/h, mai mult nu am avut unde sa incerc. Vopseaua nu prea tine, va trebui sa o refac in viitor. Am montat si led bar-ul, o sa-i gasesc alt loc, tot in viitor 🙂 Momentan e ok, lumineaza bine. Firul l-am ascuns pe langa parbriz si pe jgeab l-am lipit cu baton de plastic topit.
-
In seara asta, la intalnire, am schimbat difuzoarele fata si am pus sticle de oglinzi incalzite. Sunetul e mult mai bun, parca acum suna mai bine pe fata, iar oglinzile sunt perfect functionale, legate la dezaburire (ca si pe original). Japonezul a tras cablajul pana la mufa de pe usa, taiat firele, cositorit, izolat si tras in carcasa oglinzii.
-
Pai culisele fata era blocate in partea de sus, pe ambele parti. Am curatat si gresat, dar nu mai e ca nou. O sa iau pistonase, culise si garnituri, plus aerisitori noi (ma simt eu mai bine sa fie noi).
-
281.000km, am facut itp-ul azi, totul a iesit bine. Franele fata dezechilibru 12% (sunt infranate putin in continuare, se incing si miros), franele spate dezechilibru 0% (zero), frana de mana 8%. Amortizoarele au iesit 85-86% pe fata si 78-80% pe spate. In rest, a zis ca nu a vazut nimic dubios, totul ok. Desi aveam de gand sa plec cu ea la socrii, o voi lasa in parcare pana ma intorc si ii fac etrierii aia fata, plus altele.
-
Manopera in sine nu e foarte scumpa, mai ales cand cumperi parbrizul si iei montaj de la aceeasi firma, nu stiu daca merita deranjul sa faci singur. La faza cu calitatea, da, sunt de acord cu tine. De ales ceva cat mai bun. Totusi exista varianta ca vanzatorul respectiv sa aiba 2 produse de aceeasi calitate, dar preturi usor diferite. Vezi macar ce marci sunt.
-
Eu nu m-as complica sa-l montez singur. In primul rand, nu ai priceperea necesara. Investesti si in scule/silicon. Si nu ai garantie, te certi singur daca bate vantul/ploaia pe langa el.
-
Nu as repara crapatura aia, e prea mare. Eu am cerut o oferta pt polish, pt Epica, mi-au dat in cap cu un pret mai mare decat un parbriz nou :))
-
Mi se pare enorm cat ai platit pt demontat, montat, distributie si ulei. Si-o curea de accesorii.
-
Cat a mai stat masina la mine, nu am observat vreo problema cu filtrarea luminii sau reflexii aiurea. Per total, era chiar ok.
-
La Corsa pusesem ceva rusesc, cica premium, astia de obicei fac chestii solide. Nu stiu cum a rezistat in timp, ca a plecat masina de la mine. Epica are Nordglass, nu e cel original, a rezistat f bine la pietre (3-4 ciobituri f mici), in schimb e plin de microzgarieturi. Daca exista marcaj de producator pe cel OEM, iar pretul e mai mic pe producator, evident ca asta as alege. Sau o alta marca cunoscuta.
-
Da, obligatoriu si geometrie 🙂 Mai ales ca geometria veche, facuta acum 1 an, a fost facuta cu bucsele alea uzate. Ochiometric, par drepte rotile fata, pe spate sunt putin in camber. Dar am in plan si amortizoare+flanse fata si as face-o dupa ce termin cu totul. Vor trebui si anvelope noi...