razvani Posted August 10, 2004 Share Posted August 10, 2004 Am o problema. Am schimbat acum 6 luni contactul si dupa citeva luni de functionare ok a luat-o razna. Problema este cind scot cheia din contact. Nu mai sare in afara contactul pentru blocarea volanului. Ce are? La ce sa ma uit? Link to comment
iso Posted August 10, 2004 Share Posted August 10, 2004 Incearca sa pui citeva picaturi de ulei de cutie in contact cu o seringa si vezi ce se mai intimpla dupa citeva zile . Link to comment
dj_sorin Posted October 26, 2004 Share Posted October 26, 2004 Baga spray degripant (cel cu pai) apoi scoti, bagi cheia, repeti procesul pana la remediere. Link to comment
csergogaby Posted December 10, 2004 Share Posted December 10, 2004 Salutare! Uite am patit si eu acelasi lucru, numai ca la mine e contactul original. Am pus ulei, am fost si la service si au dat cu spray si tot nimic. Mi-au zis ca n-au timp sa-l desfaca acum ca sa-mi spuna daca trebuie sa cumpar contact nou si sa mai merg asa Voi ati mai aflat ceva? Link to comment
BlueBear Posted December 10, 2004 Share Posted December 10, 2004 desfaci capacul ala de subt volan scoti contactorul ( e in stanga are o mufa ciudata cu cablurile electrice...vezi ca are un shurubel mic de protectie, in contactor iti intra axul de la contact unde bagi cheiutza) dupa asta vezi ce pozitie ii gasesti a.i sa-ti sara axul. e cam greu dar daca te uiti bine ii dai de cap . Sau: daca nu vrei sa umbli delok...cand scoti cheia o tragi mai tare si mai repede afara. Link to comment
Zmeul cel rau Posted December 10, 2004 Share Posted December 10, 2004 Quote . Sau: daca nu vrei sa umbli delok...cand scoti cheia o tragi mai tare si mai repede afara. Sau ii dai un bobarnac dupa ce ai scos cheia si nu s-a blocat ca sa sara ala. Link to comment
khhamsin Posted December 11, 2004 Share Posted December 11, 2004 Sau o lasi pur si simplu in contact, n-o mai scotzi de acolo... Link to comment
VAXXi Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 Mi s-a defectat şi mie contactul ieri. Simptom: puneam cheia pe ACC, totul bine şi frumos, se aprindeau becurile în bord, mergea muzica; când învârteam cheia să pornesc motorul, se stingea tot bordul ca şi cum aş fi scos cheia din contact. Mulţumită lui Ovi_Jer , am mers la fix cu depistarea problemei. Soluţia: cumpărat piesa "contact electric volan", schimbat piesa cu forţele proprii, rezolvat problema. Link to comment
alin01 Posted June 1, 2005 Share Posted June 1, 2005 La mine am observat ca atunci cind dau contact la cheie iasa un mic nor de fum , m-i se pare putin periculos ( risc sa ia foc ?) dar de pornit porneste fara probleme. Ce o fi ? Link to comment
ovi_jer Posted June 1, 2005 Share Posted June 1, 2005 Urmeaza decesul contactului si schimbarea acestuia. Link to comment
gingiu2k Posted June 1, 2005 Share Posted June 1, 2005 Am avut si eu aceiasi problema si solutia spusa de dj_sorin a mers Ok ! Iti sugerez sa o incerci pe aici inainte de toate. Bafta ! Link to comment
Greek Posted October 29, 2005 Share Posted October 29, 2005 Sal, ma intereseaza cum se schimba contact la Cielo la usi am vazut ca se face destul de usor , dar si aici am o intrebare : la usa stg. fatza la sofer butonul negru(nu stiu cum ii zice) nu sare cand decuplez alarma si cand inchid cu cheia nu se duce la fund asa cum merge la usa din dr. apoi eu am Cielo HB , cand am luat contactele eu i-am zis omului dar la fatza locului am vazut ca yala e altfel DAR in principal vreau sa stiu cum schimb contactu, ca am desfacut capacul de sub volan , da ce blindaj am vazut acolo... Link to comment
mcrusu Posted October 30, 2005 Share Posted October 30, 2005 e o gaurica mica in carcasa contactului in care trebuie sa introduci o agrafa sau ceva subtire dupa care sa tot misti contactul in toate partile.pana la urma va iesi. bafta Link to comment
van den plas Posted November 21, 2005 Share Posted November 21, 2005 Se pare ca mi-a crapat si mie contactul. Simptome : nu se mai aprindea nimic atunci cand puneam contactul, dar in momentul in care dadeam la automat electromotorul totusi functiona. Am descoperit si ca, daca invarteam usor cheia, inainte de a porni electromotorul se aprindeau si indicatorii din bord. Am reusit astfel sa pornesc motorul , care functiona atat timp cat tineam cheia cu mana si nu o lasam sa revina in pozitia normala. Teoretic puteam in modul asta sa ajung pana acasa , masina avand cutie automata. (ma gaseam in parcare la Bricostore, iar magazinele de piese erau inchise, fiind duminica) In practica insa am observat ca dupa 2-3 minute incepea sa ma doara mana, forta arcului fiind neasteptat de mare. Asa ca m-am apucat de mesterit , am dat jos carcasa volanului si am reusit pana la urma sa rezolv temporar problema, atat cat sa pot ajunge pana acasa. Dupa aceea insa contactul a decedat definitiv (nu mai porneste nici macar electromotorul) Ce ar fi de facut ? Banuiesc ca trebuie schimbata numai partea de plastic, nu si cea metalica, deoarece cheia se invarte normal. Am observat un surub minuscul care se pare ca o fixeaza. Mai exista si alte suruburi sau acesta este singurul ? Nu mi se pare o operatiune complicata si ma gandesc sa nu mai apelez la mecanic. Link to comment
ovi_jer Posted November 21, 2005 Share Posted November 21, 2005 Mai exista unul pe partea opusa dar poate fi pacalit.Tragi de partea celui desfacut si iese iar la montare bagi intai partea cu surubul nescos. Link to comment
van den plas Posted November 22, 2005 Share Posted November 22, 2005 Am rezolvat-o, merci. Link to comment
hohaele Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 Salutare oameni buni. Contactul de pornire mi-a dat si mie batai de cap asta seara. Dupa ce am dat cheie sa pornesc motorul, am auzit o mica pocnitura,iar cheia nu a mai revenit inapoi,motorul a pornit si in acelas timp mergea si electromotorul.A trebuit sa rasucesc inapoi cheia,ca sa decuplez electromotorul. Ce credeti ca ar putea fi? Merge depanat sau trebuie sa inlocuiesc tot contactul? Va multumesc anticipat. Link to comment
sorin77 Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 (edited) Daca iti mergea motorul si electromotorul in acelasi timp e nasol -nu e bine sa mergi asa si ai facut bine ca ai oprit repede motorul. Am patit ceva similar acum cativa ani. Numai ca in timp ce imi merge motorul cuplat cu electromotorul a inceptu sa imi iasa fum din bord !!! Am oprit motorul. Am asteptat un pic am pornit fara probleme. Am venit in starea asta de la BV la SB unde abia a doua zi s-a rezolvat imediat problema prin inlocuirea partii electrice a contactului. In final am desfacut partea electrica a contactului sa vad ce era. Intradevar erau niste contacte mancate/deformate si ceva bachelita/plastic topita -era terminat. Edited February 1, 2006 by sorin77 Link to comment
hohaele Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 Am rezolvat-o contactul electric era de vina,au sarit niste arculete in el,si nu mai revenea inapoi la pozitia1.La service,180000contact electric,240000,mina de lucru.In 5 minute l-a schimbat.O defectiune asa minora dar care putea duce la consecinte grave(ardere electromotor,scurt circuit etc).Am vazut si eu cum se schimba un contact electric la cielo,inainte credeam ca trebuie sa schimb butucul cu chei cu tot inclusiv broastele de la usi si portbagaj. Link to comment
livium Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 Salut. Am si eu o problema la contact. Dupa ce opresc motorul, trebuie sa pun cheia pe pozitia I, ca daca am pus-o pe pozitia B, atunci nu mai merge casetofonul, nimic (e ca si cand as scoate cheia din contact). Si nu m-ar deranja, ca ma obisnuiesc pana la urma, dar am patit-o saptamana trecuta cand, am lasat cheia in contact pe pozitia respectiva si alarma a binevoit sa se armeze . Se poate repara, sau trebuie schimbat contactul? Va multumesc. Link to comment
midnight_racer Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 (edited) Cred ca in curand ajung si eu la aceeasi problema cu livium. Cateodata cand opresc motorul si invart cheia inapoi pana la capat ca si cum as scoate-o din contact, casetofonul se opreste. Misc putin de cheie si incepe sa mearga. Chestia se intampla cam o data la 50 de porniri(~o data pe saptamana). Stiti cam ce inseamna o eventuala reparatie? Costuri si piese ... Edited June 9, 2006 by midnight_racer Link to comment
ovi_jer Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 Trebuie sa inlocuiesti contactul electric.Preturile sant puse mai sus cineva. Link to comment
Esperatul Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 La mine am rezolvat dand cu un spray cu ulei in contact. E posibil sa aiba si efecte neplacute dar la mine nu a fost cazul. Oricum in final tot tre sa schimb contactul pentru ca am reusit sa rup cheia in contact si nu pot sa scot jumatea ramasa ("> . Link to comment
ovi_jer Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 Tu trebuie sa schimbi contactul mecanic cu cheie.Oricum contactul electric este o mare problema cu care poti ramane in drum si cum schimbarea lui nu e o paguba mare nu trebuie incercate carpeli. Link to comment
renatremo Posted June 10, 2006 Share Posted June 10, 2006 salutare! Am un contact cool de cool. cu motorul pornit pot scoate cheia, incuia usile si pot pleca la masa! Avantaj? DA! Cand ma intorc e tot racoare chiar de am lasat masina in soare! ce sa fac OVI? (a da sa nu mai parchez la soare...) Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now