ticodriver Posted July 27, 2005 Share Posted July 27, 2005 Eu aveam lipici pe toata luneta in interior, pt ca fostul proprietar avusese ceva folie. Dupa indelungi incercari am dat cu o carpa inmuiata in lichid de frana. Important e sa dai in lungul firelor, nu perpendicular pe ele. Mie nu mi s-a intrerupt nimic, mere perfect dezaburirea. Link to comment
steph Posted July 28, 2005 Share Posted July 28, 2005 Eu am deschis topicul. Am incercat si cu motorina, nu s-a rezolvat. Pana la urma s-a rezolvat cu un crashtest vs un taxi. Am schimbat masca pe CASCO. <{POST_SNAPBACK}> nu ai reusits a cureti lipiciu` si ai zis sa lovesti masina ca sa schimbi masca ? Link to comment
cumatru20042000 Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 Buna. Sunt nou pe forum, si am si eu o problema daca ma puteti ajuta sau daca sa mai confruntat cineva cu asemenea problema.Am avut lipit pe masina niste stickere, le-am dezlepit fara feon asa direct si a ramas niste lipici de la ele, am curatat lipiciul respectiv cu apa fierbinte si cu sapun lichid, sa mai dus din lipici dar tot au ramas urme, parca e vopseaua matuita de la lipiciul respectiv... Astept sugestiile voastre,,,,,,,, Link to comment
TBird Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 (edited) Ai avut stickere dalea cu " Sparco, BMW, Castrol, Brembo " ? Incearca cu pur, axion, motorina, benzina. Ti-am scris licorile in ordinea in care trebuie incercate. Edited September 11, 2010 by TBird Link to comment
Dr.L Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 Mai bine incepe cu un spay special de scos lipiciul de etichete,merge super! Daca dai cu axion sau cu alte prafuri,risti sa matuiesti si mai mult. Link to comment
jorky1987 Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 (edited) De curand am facut o pana la o vulcanizare,iar tipul de acolo a pus ceva mai mult lipici pe janta pt a se lipi mai bine cauciucul.Dupa ce am ajuns acasa observ niste pete pe usa fata stanga si ,initial,am crezut ca e noroi sau ceva.Dupa spalare petele au ramas acolo si spre surprinderea mea erau pete de adeziv pt janta.Problema e ca nu stiu cu ce sa il curat,mai ales ca masina e alba ,iar petele acopera o suprafata buna din cea a usii,fiind practic impegnate in vopsea.Nu as vrea nici sa le polizez undeva dupa care revopsire pt ca am vopsea originala,ma gandesc ca poate exista vreo solutie care sa le scoata.Scuze pentru initierea unui topic nou,dar nu am mai gasit aceasta problema pe forum. Edited September 12, 2010 by jorky1987 Link to comment
Doru_Neo Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 Pronto antistatic albastru. Contine un degresant puternic(solvent) - imi scapa acum cum se numeste .. faza ca nu ataca lacul sau elemente din plasti. Mai poti incerca cu motorina si imediat dupa ce cureti dai cu apa si sapun, Se gasesc solutii de curatat bitum-ul la petrom. Incerca si vezi ce iese. Link to comment
rm.popa Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 Înmoaie un colţ al unei cârpe curate în rezervorul cu lichid de frână şi o să fii surprins să constaţi ce (mai) ştie să facă lichidul ăsta... La final ştergi cu o cârpă uscată şi gata. Spor! Link to comment
ALiCE Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 Lichid de frana pe vopsea? Nu as incerca asta in veci! Link to comment
Englishman Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 Buna sugestia. Cu ocazia asta se invarteste omu` de o vopsire a masinii. Link to comment
rm.popa Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 Aţi încercat voi asta şi a trebuit să vopsiţi după aia? Sau doar vă daţi cu părerea? Eu am curăţat urmele unor tampoane de cauciuc (capete de bară) de Dacie de pe un spoiler alb, care n-au ieşit cu nimic altceva. Şi apoi diverse altele. Jorky, pentru liniştea ta, încearcă întâi pe o zonă neexpusă, pentru a te convinge că nu se întâmplă nimic cu vopseaua. Bine... cred că se subînţelege că nu e cazul să dai cu lichid de frână pe care să-l laşi o oră pe vopsea... Link to comment
Englishman Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 (edited) Am scapat din mana un bidon de lichid de frana pe capota Daciei acum cativa ani, am curatat locul afectat ( nu chiar in urmatoarele secunde). Rezultatul? in cateva zile portiunea s-a facut coaja de portocala, ca apoi vopseaua sa se exfolieze. Oui, am incercat fara sa vreau si acum imi dau si cu "parerea" in cunostinta de cauza . Alte nelamuriri? Edited September 12, 2010 by Englishman Link to comment
rm.popa Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 Poate că a fost de la Dacie, nu de la lichidul de frână. ) Eu am încercat pe fostul Kalos, care rulează bine merci şi azi cu vopseaua originală. În fine, omul are astfel la dispoziţie mai multe păreri şi e liber să facă ce crede de cuviinţă. Link to comment
tolin Posted September 13, 2010 Share Posted September 13, 2010 Cati ani sunt necesari la romani sa scape de experienta unica si nefericita numita Dacia ? Din ce vad, romanii nici nu vor sa scape, atata timp cat executiv la Dacia este, incontinuare, cel care a generat acest fenomen (stroe). Link to comment
ches Posted November 17, 2010 Share Posted November 17, 2010 Urmele de lipici se indeparteaza cel mai bine cu produse specializate de curatare sau, mai ieftin, cu WD40 (~20RON), Tar Remover (~10RON). In principiu poti sa fol orice contine un solvent indeajuns de puternic sa nu munciti 2 ore, dar indejuns de slab sa nu atace vopseaua. De aceea in general eu folosesc WD40 sau Tar Remover pentru astfel de operatiuni. Cu WD40 am scos rovinietele de pe geam, urmele de bitum (dar am muncit f mult) si lipiciul buretat de la un bandou lateral. Am incercat si cu Bug&Tar Remover de la Abro si am vazut ca bitumul iese mult mai rapid. Solutiile care contin substante abrazive sau care ataca vopseaua nu sunt recomandate (Axion crema, lichid de frana etc) deoarece ataca vopseaua si zona respectiva va imbatrani mai repede chiar daca stergeti rapid. Daca se intampla sa pice lichid de frana pe vopsea/plastic/cauciuc intotdeauna trebuie sa clatiti cu apa din abundenta. Nu e de joaca cu lichidul de frana! Am vazut la un amic cu un Peugeot 207 un far caruia i s-a cojit stratul superficial in zona in care i-au cazut cateva picaturi pe care le-a sters rapid! Link to comment
OmCret Posted March 5, 2011 Share Posted March 5, 2011 (edited) Salutare! Vreau sa dau jos de pe masina un abtipild lipit pe luneta de unul din fostii proprietari. Pana acum am incercat cu apa si detergent, am frecat cu o bucata de plastic... nu s-a desprins. Ce as putea folosi, cu exceptia benzinei ( pe care probabil o voi incerca in curand) ca sa desprind chestia aia? Edited March 5, 2011 by OmCret Link to comment
calinjack Posted March 5, 2011 Share Posted March 5, 2011 Alcool etilic de puritate mare (98) Link to comment
Mircea Posted March 5, 2011 Share Posted March 5, 2011 Omcret (fain nick-ul )"> ) fa rost de un feon si incalzeste usor abtipildul respectiv cate putin de la o margine si il vei dezlipi. Curata apoi cu un solvent (ai n sugestii in topicul curent) urmele de lipici care raman. Eu am curatat asa ceva astfel, folosind apoi nitrodiluant pentru indepartarea lipiciului. Atntie la chederele de cauciuc, nu le face bine. Link to comment
Viktor Posted March 5, 2011 Share Posted March 5, 2011 (edited) LE. Astfel procedez si eu. Edited March 5, 2011 by Viktor Link to comment
calinjack Posted March 5, 2011 Share Posted March 5, 2011 Io am curata rovigneta cu alcool ca cu altceva nu a mers.cu alcool pur a mers de minune si nici nu lasa urme Link to comment
mr_alexandru Posted March 5, 2011 Share Posted March 5, 2011 Incearca sa incalzesti cu un uscator de par, poate asa se va dezlipi mai usor. Link to comment
Englishman Posted March 5, 2011 Share Posted March 5, 2011 Umezeste abundent cu benzina si lasa sa-si faca efectul vreun sfert de ora. Iei o racleta din plastic si pe masura ce freci, umezesti iarasi cu benzina. Se va lua. Zi merci ca nu e pe vopsea, pe geam e infinit mai usor. Link to comment
argon Posted March 5, 2011 Share Posted March 5, 2011 Metoda merge si la prostia asta de pe laterale? Link to comment
Englishman Posted March 6, 2011 Share Posted March 6, 2011 Dungile astea ies de obicei usor daca sunt incalzite. Daca sunt pietrificate, cu siguranta merge metoda de mai sus. Insa, in loc de racleta de plastic foloseste o bucata de cauciuc ceva mai dur, fiind vorba de vopsea. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now