cris06 Posted June 27, 2017 Share Posted June 27, 2017 In timpul ala ai desfacut si plasticele (cochiliile) si mufa contactului? Link to comment
Viktor Posted June 27, 2017 Share Posted June 27, 2017 Neee ... Fara de plastice si toate cele, doar contactul in sine cu cheia pe pozitia II atit pe extras cit si pe repus la loc. Link to comment
tunning4life Posted June 29, 2017 Share Posted June 29, 2017 (edited) Esti sigur ca nu ti-au vandut contact de altceva? Edited June 29, 2017 by tunning4life Link to comment
Viktor Posted June 29, 2017 Share Posted June 29, 2017 Cheia aia de se vede (linga contact) ii de Cielo si medinciaina de nu ma insel. O piedica ce poate fi intimpinata ii contactul electric intr-o pozitie defectuasa ce nu permite tijei contactului mecanic a se aseza pe pozitie in locasul cu pricina. Link to comment
Viktor Posted August 22, 2017 Share Posted August 22, 2017 Dificultatea inlocuirii contactului mecanic atit la Matiz cit si la Cielo (probabil si la celelalte modele) ii darorata uzurii accentuate angrenajului blocare volan. Din cite am observat unii au optat pentru dalta, ciocan, dorn etc in a avea acces in interiorul suportului contact pornire. Ei bine, operatia introducerii noului contact (ce opune rezistenta) ii mult mai simpla. In cazul Matizului, se desfac cele doua suruburi cu cap imbus (de 5 parca) al suportului, se apasa pe zavorul de blocare si se introduce noul contact cu cheia pe pozitia II (ceea ce se stie deja) cu siguranta apasata si cheia usor tensionata catre inainte pentru a mentine siguranta apasata. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now