Jump to content

Recommended Posts

Bun, problema a revenit... de data asta doar releul parlit. Reparatie de moment: releu nou. Totusi asta nu rezolva problema... de ce se arde periodic releul? E posibil sa fie din cauza unui contact imperfect in soclul din panou?

Link to comment

Scoti capacul de la sig. Faci parghie cu 1 - 2 surubelnite drepte intre tablou si muchia bordului si-l impingi in spate, spre pedale. Il lasi sa atarne in fire.

Cred si eu ca te refuza... are de treaba la fiarele lui! Sau nu-i stimulat? :mrgreen:

Link to comment

Salutare! Am si eu o problema cu al meu Cielo Executive 2004 1.5 DOHC. Mai exact, cand pornesc dimineata, e relantiul mic, trepideaza masina. Cand se incalzeste, nu mai trepideaza. In mers, a3a cu 40-45 km/h simt in masina ca niste mici suturi cand si cand. Nu mereu. Mentionez faptul ca motorasul pas cu pas e nou, fisele sunt noi, bujiile noi. Am verificat bobina. Cu motorul pornit, am scos cate o fisa si da scanteie. Ce sa fie? Cand se incalzeste, nu mai trepideaza dar acele mici suturi se mai simt, dar nu asa tare. IAC-ul e curatat. Cum se rezolva problema asta? De la ce sa fie? Poate fi senzorul de turatii? Va rog, ajutati-ma! Multumesc anticipat!

Link to comment
  On 2/20/2018 at 3:20 PM, Geo_ZGA said:

Mersi, incerc intr-o zi sa-mi fac timp de el.

Neah, la el e pe chef... daca nu-l prinzi cand are chef, degeaba :)

 

Bre, e frig :D . Ia tu 2 relee cu socluri si 2 sigurante la fel, 2 papuci de-aia care se prind la surub (si ia si mie una de 30A cu soclu) si rezolvam. Si mamanci kk, nu m-ai rugat de asta, la proiectoare te-am ajutat.

Dar sincer la cate fire ai tu trase aiurea pe-acolo in toate directiile mi-e o sila...

Link to comment

A rezolvat dj-ul aseara, a montat un releu pe faza scurta. Ar fi montat si pe lunga, dar nu mai aveam inca un releu. E suficient si asa, oricum pe scurta merg 99% din timp.

Link to comment

In seara asta cand mergeam prin oras dintr-o data sa dus acul de la turometru pe 0 si sa aprins becul de la baterie in bord .. si motorul nu sa oprit . Prima data banui ca sa dus partea electrica la contact , dar opresc si pornesc motorul fara probleme , numai ca numai apar toti martorii in bord pana sa dau la automat si nici martorul de la centura nu se aprinde . Ajung acasa cu motorul pornit si masor bateria si aveam 12.5 , alternatorul numai incarca deloc .. Se poate asa dintr-o data sa cedeze ? Masina are 105.000km proaspat facuti :D si pana acuma cam la fiecare revizie masuram cum incarca si era 14.2 si daca porneam toti consumatorii nu scadea sub 14 , statea fix 14 fara sa jongleze .

Sa fie de la alternator sau din tabloul de sigurante ?

Link to comment
  On 3/2/2018 at 7:46 AM, Geo_ZGA said:

A rezolvat dj-ul aseara, a montat un releu pe faza scurta. Ar fi montat si pe lunga, dar nu mai aveam inca un releu. E suficient si asa, oricum pe scurta merg 99% din timp.

 

Si mie cateodata mi se incing sigurantele la faruri pe faza scurta.. doar cateodata nu tot timpul. De cand cu gropile aparute ca ciupercile dupa iarna.. mi-a revenit si faza lunga si merge :)

  On 3/7/2018 at 8:16 PM, kikosro said:

In seara asta cand mergeam prin oras dintr-o data sa dus acul de la turometru pe 0 si sa aprins becul de la baterie in bord .. si motorul nu sa oprit . Prima data banui ca sa dus partea electrica la contact , dar opresc si pornesc motorul fara probleme , numai ca numai apar toti martorii in bord pana sa dau la automat si nici martorul de la centura nu se aprinde . Ajung acasa cu motorul pornit si masor bateria si aveam 12.5 , alternatorul numai incarca deloc .. Se poate asa dintr-o data sa cedeze ? Masina are 105.000km proaspat facuti :D si pana acuma cam la fiecare revizie masuram cum incarca si era 14.2 si daca porneam toti consumatorii nu scadea sub 14 , statea fix 14 fara sa jongleze .

 

Sa fie de la alternator sau din tabloul de sigurante ?

 

Da, dintr-o data cedeaza. Eu cand am reparat alternatorul si am inlocuit diodele nu m-a tinut mai mult de cateva luni si s-a dus iar. Am fost nevoit sa iau altul nou de espero cu racire mai buna si de 85A. Merge foarte bine de foarte mult timp si l-am frecat prin oras cu muzica in blana si consumatori.

Edited by koss_x_treeme
Link to comment
  On 3/13/2018 at 9:13 PM, Viktor said:

Alternator cu racire mai buna in sensul ca ... ? In ce consta diferenta intre cele doua ?

 

Aveam pe cielo un alternator delco remy cu racire externa. Acum am unul de espero OEM cu racire interna. Diferenta este la palele de ventilare. Cica sunt mai eficiente la racire cele cu palele in interiorul corpului alternatorului.

Edited by koss_x_treeme
Link to comment

Au fost pe naiba, eu l-am schimbat pe al meu :)

 

Depinde foarte mult cat de solida e puntea de diode, au fost mai multe modele, ce am avut eu pe espero nu era mare lucru, ce pusesem dupa era un Valeo de 85A cu racire externa la care diodele erau metalice de-alea care se infileteaza pe radiator. Alal nu are moarte.

Adica de-astea

https://www.redresoare.ro/thumb.php?w=600&h=400&action=limit&src=userfiles/products/80/d427006.jpg

Link to comment

Al meu ii cu racire externa si sincer habar nu am ce punte de diode are. Din fericire inca isi face treaba. Din nou din fericire am unul rezerva cu racire interna de pe cealalta troasca. Asta cu racire interna a suferit deja o interventie (nu retin cauza) iar celalalt, actual asa zis, de minim 10 ani invirte fara de vreo interventie.

Edited by Viktor
Link to comment
  • 1 year later...

Salutare,

 

Am și eu o problema la un Cielo care mă seaca destul de tare, nereușind să o rezolve 2 electricieni.

 

Problema e simpla și scurta: când acționez butonul de avarii se stinge ceasul din bord. Pe bune? 😂😂😂

Avariile in sine funcționează în momentul în care bag in marsalier.

 

Va mulțumesc mult.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...