alex1208 Posted May 20, 2015 Share Posted May 20, 2015 Cielo coreean '96 30.000KM reali (cunosc persoana care a cumparat masina si toata istoria ei) Momentan este standard dar nu va ramana asa pentru mult timp. Distributia schimbata (din cauza anilor) fara rugina PS scuze pentru stergerea nr inmatriculare dar inca nu este pe numele meu si intimitatea fostului propietar conteaza. Link to comment
Shift1 Posted May 20, 2015 Share Posted May 20, 2015 Un exemplar de toata adminiratia felicitari mi se pare mie, sau bara fara a fost schimbata? fiindca lipseste ornamentul cromat 1 Link to comment
alex1208 Posted May 20, 2015 Author Share Posted May 20, 2015 Un exemplar de toata adminiratia felicitari mi se pare mie, sau bara fara a fost schimbata? fiindca lipseste ornamentul cromat Multumesc! Ornamentul este in portbagaj , bara nu a fost schimbata. Atinsa usor pe bara fata-spate stanga(dar se face) Link to comment
mr_ Posted May 21, 2015 Share Posted May 21, 2015 (edited) Interesanta mașina dacă îmi pot permite o părere... Păstreaz-o standard cat mai mult, poate fi "de colectie". Dacă te apuci s-o modifici riști foarte tare sa devina doar o vechitura ridicola. Sau vinde-o lui Englishman și ia-ți una gata modificata ) Edited May 21, 2015 by mr_ 3 Link to comment
Corneda Posted May 21, 2015 Share Posted May 21, 2015 (edited) Frumos exemplar, sa-ti functioneze mult timp fara probleme . Si eu sunt de parere sa o lasi standard, e pacat de ea sa o modifici. Edited May 21, 2015 by Corneda 1 Link to comment
tunning4life Posted May 21, 2015 Share Posted May 21, 2015 Pe mine ma uimeste cat de verde este iluminat bordul. La mine are o tenta foarte foarte galbuie, nu mai e asa intens verdele. Cred ca nu as fi umblat daca arata asa și al meu. La cat mai multi km fara incidente! 1 Link to comment
KumKum Posted May 21, 2015 Share Posted May 21, 2015 Frumoasa masina, esti baftos. Multi km fara probleme. P.s. Niste poze la soare ar fi ok... 1 Link to comment
vrazvanc Posted May 22, 2015 Share Posted May 22, 2015 Super! Masina noua din '96. Si eu as pastra-o clasica. Bafta! 1 Link to comment
NFS Posted May 22, 2015 Share Posted May 22, 2015 Inca 11 ani si-o bagi in Retroclub. ) Hai ca mai e putin. You can do it! 1 Link to comment
big2shae Posted May 23, 2015 Share Posted May 23, 2015 Nu tre sa ai treijdeani de cand s-a oprit din productie? Ca daca-i asa calculul tau e gresit fix cu 50%. 1 Link to comment
mike.omega Posted May 23, 2015 Share Posted May 23, 2015 Offtopic. De vreo 2-3 ani au schimbat legislatia la nivel de Europa. Automobilul trebuie sa fi implinit minim 30 de ani de la data fabricatiei. Nu mai conteaza cand s-a oprit productia. 1 Link to comment
alex1208 Posted May 23, 2015 Author Share Posted May 23, 2015 Multumesc pentru pareri si impresii. La soare o pozam dupa polisi pe capota motor. Link to comment
KumKum Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 Ai grija la cine te duci pentru polish, ieftin nu inseamna neaparat si bun. 1 Link to comment
cris06 Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 (edited) Felicitari! Cel putin interiorul pare nou. Sa-i schimbi absolut toate lichidele, mai ales alea de la comanda ambreiajului si cel de frana. Daca nu au fost facute deja... Edited May 24, 2015 by cris06 1 Link to comment
Andrei.ss Posted May 24, 2015 Share Posted May 24, 2015 (edited) Eu as indrazni sa adaug si uleiul de la cutia de viteze, pentru ca sunt 99% sigur ca nu s-a facut vreodata, iar dupa 20 de ani nu vreau sa-mi inchipui ce protectie mai poate oferi. Neaparat de inlocuit cu unul sintetic gen 75W-85 si vei simti cum intra mult mai usor in viteza la temperaturi scazute. Detalii aici. In rest, felicitari pentru ca posezi o masina probabil unica. Subscriu parerii colegilor sa o lasi cum este si sa o feresti de diverse kitsch-uri care o vor urati. Edited May 24, 2015 by Andrei.ss 1 Link to comment
alex1208 Posted May 25, 2015 Author Share Posted May 25, 2015 Ai grija la cine te duci pentru polish, ieftin nu inseamna neaparat si bun. Merci de indicatii. Am un prieten care cu asta se ocupa (daca mai doreste cineva pe privat pot oferi tel de contact) Felicitari! Cel putin interiorul pare nou. Sa-i schimbi absolut toate lichidele, mai ales alea de la comanda ambreiajului si cel de frana. Daca nu au fost facute deja... Corect , in 2-3 zile ma ocup de toate lichidele (nu eu ci la un service autorizat , ceva recomandari ?) Eu as indrazni sa adaug si uleiul de la cutia de viteze, pentru ca sunt 99% sigur ca nu s-a facut vreodata, iar dupa 20 de ani nu vreau sa-mi inchipui ce protectie mai poate oferi. Neaparat de inlocuit cu unul sintetic gen 75W-85 si vei simti cum intra mult mai usor in viteza la temperaturi scazute. Detalii aici. In rest, felicitari pentru ca posezi o masina probabil unica. Subscriu parerii colegilor sa o lasi cum este si sa o feresti de diverse kitsch-uri care o vor urati. Merci , se pare ca va ramane standard , deoarece multi colegi asta recomanda . Link to comment
alex1208 Posted May 26, 2015 Author Share Posted May 26, 2015 (edited) Gata am aranjat Joi programare la Daewoo service Gara de Nord , schimb toate lichidele (ulei motor-antigel-frana-directie-cutie) + filtre si control de rampa Edited May 26, 2015 by alex1208 Link to comment
KumKum Posted May 26, 2015 Share Posted May 26, 2015 Merci de indicatii. Am un prieten care cu asta se ocupa (daca mai doreste cineva pe privat pot oferi tel de contact) Daca tot e prieten poate iti face un polish intr-un pas(de finish) pe toata masina si daca aplica si doua straturi de ceara la final o sa arate belea. 1 Link to comment
alex1208 Posted May 27, 2015 Author Share Posted May 27, 2015 Daca tot e prieten poate iti face un polish intr-un pas(de finish) pe toata masina si daca aplica si doua straturi de ceara la final o sa arate belea. Man , habar nu am ce inseamna "polish in pas de finish" dar am sa ii spun si de ceara chiar a pomenit el ca ii da! Merci de sfat ! Link to comment
Englishman Posted May 27, 2015 Share Posted May 27, 2015 Kum Kum zicea ca e benefic un polish dintr-un singur pas, adica cel mai putin abraziv, date fiind gradele de abraziune diferite ale celor profesionale. Sfatul asta ti l-a dat deoarece vopseaua se prezinta foarte bine. Daca era mai deteriorata, era nevoie de mai multi "pasi", pornind de la un polish mai violent si terminand cu cel final, delicat, de "finish". Fa rost de casetofonul original, Tank, pentru pastrarea originalitatii masinii, se aude suficient de bine cu niste difuzoare bune. Si eu l-am pus pe cel original la loc 2 Link to comment
alex1208 Posted May 28, 2015 Author Share Posted May 28, 2015 Kum Kum zicea ca e benefic un polish dintr-un singur pas, adica cel mai putin abraziv, date fiind gradele de abraziune diferite ale celor profesionale. Sfatul asta ti l-a dat deoarece vopseaua se prezinta foarte bine. Daca era mai deteriorata, era nevoie de mai multi "pasi", pornind de la un polish mai violent si terminand cu cel final, delicat, de "finish". Fa rost de casetofonul original, Tank, pentru pastrarea originalitatii masinii, se aude suficient de bine cu niste difuzoare bune. Si eu l-am pus pe cel original la loc Aha , OK mam prins (legat de polish) Casetofon am sa dau o fuga in targ duminica sa vad daca au ceva(am lucrat acum vre-o 10-12 ani pe un Cielo si da intradevar Tank-ul se aude belea) merci si drumuri bune Link to comment
KumKum Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 Ca exemplu masina din imagini a fost polishata in 2012 si de atunci din pacate anual(spun din pacate pentru ca indicat ar fi de mai multe ori pe an sa se faca o ceruire, dar nu cu ceara de la spalatorie sub nici o forma, aia nu e ceara) primeste o curatare cu argila a tuturor elementelor, un pas de polish(cel de finish, cum a explicat Englezul) si apoi doua maini de ceara si arata asa. Masina este din 2003 are peste suta de mii de km. Link to comment
alex1208 Posted May 29, 2015 Author Share Posted May 29, 2015 (edited) Ca exemplu masina din imagini a fost polishata in 2012 si de atunci din pacate anual(spun din pacate pentru ca indicat ar fi de mai multe ori pe an sa se faca o ceruire, dar nu cu ceara de la spalatorie sub nici o forma, aia nu e ceara) primeste o curatare cu argila a tuturor elementelor, un pas de polish(cel de finish, cum a explicat Englezul) si apoi doua maini de ceara si arata asa. Masina este din 2003 are peste suta de mii de km. 800x600 1.jpg800x600 2.jpg800x600 3.jpg800x600 4.jpg Frumoasa masina sa o ''covrighezi'' sanatos ! In alta ordine de ideiii; am fost la service Daewoo siiiiiiiiiiiiii (la 30.170 km) -schimbat ulei (GM 5w30) -filtru ulei (GM-Daewoo) -filtru benzina -antigelul (rosu) -bucse teflon volan (acum se misca mai greu dar parca am mai multa incredere in el) -complectat freon (ingheata degetele pe langa grille) Verificat; -ulei cutie (picura cand a desfacut busonul si era rosu curat) a ramas asa -lichid servo (neschimbat, stare buna) -lichid ambreiaj (neschimbat, stare buna) -lichid frana (neschimbat deoarece am de gand sa schimb etrieri cu uni noi, mai mari la recomandarea mecanicului) Este nevoie; -garnitura capac tacheti -capete bara directie (dr.are un mic joc dar le schimb pe amandoua) -etriere frana generatie noua (pachet etrier-suport-placute 330 ron o roata originali Daewoo) Intre timp am aflat; -la 25.000 km a fost facuta distributia, schimbate bujiile si curatate injectoarele cu ultrasunete Si tuturor colegilor drumuri line! Edited May 29, 2015 by alex1208 Link to comment
mike.omega Posted May 29, 2015 Share Posted May 29, 2015 Uleiurile chiar daca arata bine, isi pierd din proprietati in timp. Recomandarea e sa le schimbi totusi. 1 Link to comment
KumKum Posted May 29, 2015 Share Posted May 29, 2015 Frumoasa masina sa o ''covrighezi'' sanatos ! Multumesc dar nu este a mea, e a unui prieten... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now