@Corneda ai perfecta dreptate, dar deja microbul auto m-a cuprins...imi placeau inainte dar acum imi plac si mai mult. Intradevar, o masina mai noua cu un nr. mai mic de km are un aport pozitiv asupra costurilor in sensul ca le tine cat mai mici atat timp cat si marca este una ce produce modele fiabile. Multi nu agreaza logan, dar in conditiile unei utilizari gen 3000-4000 km/an fara a o forta peste limite (totusi este o masina nu un avion) este o masina mai mult decat decenta. Ai intuit corect faptul ca vreau o masina mai mare pentru ca o voi folosi doar acasa (presupune carat cumparaturi, plimbat familion la rude ), iesiri pe ici pe colo, fara a face drumuri lungi), eu majoritatea timpului fiind la bucuresti, de aceea pe cele din clasa mica le-am exclus din start (nu ca nu ar fi fost optiuni viabile, atat matiz cat si spark). Ca ai zis de spark, sa incerci noul spark, eu am fost fooooarte incantat la un test drive, chiar mi-a placut si intradevar parca este alta masina fata de cel vechi (mie asa mi s-a parut). Iti multumesc pentru sfaturi si voi tine cont de ele.
Off topic...
Stii vba aia "se intalneste munte cu munte daramite om cu om".
Sa incep asa,
Salut cristi ) , pt moment nu mi-am dat seama de unde cunosc user-ul tau...apoi m-am luminat. Doar am fost colegi un an. Nu intelegeam atunci de ce era Marian asa de cuprins de admiratia asta pt Daewoo...eu ziceam o data logan si el aducea 10 argumente de ce nu logan si de ce cielo ) in special cand faceam seminarul de Bazele ... cu Nikita. Te-am vazut ca esti foarte activ pe citroen si pe fiat...ma rog, atunci cand am dat de tine si de fiat 650 am facut legatura concret.
On topic...
Am afirmat ca nu conteaza numarul de km din bord pt ca oricum nu sunt reali, cum ai enumerat si tu, din majoritatea acestor carcteristici poti sa te edifici destul de usor daca numarul de km din bord sunt cat se poate de apropiati cu cei adevarati. Deci din cate masini am vazut toate cuprinse intre 75.000(1999) - 155.000 (1996) aveau cu mult mai mult. La un moment dat imi doream eu ca urmatoarea masina pe care o benoclez sa fie ok macar din punctul asta de vedere devenind chiar aiurea de subiectiv mai ales ca de fiecare data ma trezeam la realitate cand intrebam de acte... asa ca am hotarat ca nr de km pe care ii are respectiva sa nu ma intereseze. Un singur om avea, din cati am intalnit, cartea de service la un targ din pitesti si cerea pe un espero argintiu metalizat din 98, motor de 1,5, cu 178.000 km, 2400...dar desigur era prea mult pentru mine chiar si daca negociam. La cele cu GPL este avantajul ca se trece pe talon la cati km a fost pusa instalatia. Apoi intr-un final sa aiba mai multi km si sa fie intretinuta macar pe un sfert de cum le intretin baietii de pe forum si tot as fi multumit. Dar in momentul in care eu vreau sa o iau si ala imi zice: ca stii, ca o fi, ca o pati...ca proprietarul nu mi-a dat fiscal si nu am inmatriculat-o si sa facem contract de V/C pe numele lui x...sau ca e unchiu, nasu, fiul lui matusa frate din parti...nu-ti vine decat sa-i zici sa-si ia conserva si sa si-o vire adanc si indesat in c*r. Multumesc pentru sfaturi si observatii le-am adaugat pe "to do list" si iti doresc la mai mare daca se poate (adica la un XM).