Jump to content

Geo_ZGA

Membru
  • Posts

    1984
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    298

7 Followers

About Geo_ZGA

  • Birthday 08/03/1981

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Mitsubishi
  • Model
    Pinin
  • An
    2002
  • Nr. Inmatr.
    B-81-ZGA

Recent Profile Visitors

5301 profile views

Geo_ZGA's Achievements

  1. S-o crezi tu... e facuta de cine da mai ieftin probabil. Eu am avut Dayco pe Cielo.
  2. Bine ai venit in clubul aliexpress :))
  3. Cureaua nu e nevoie sa o schimbi, daca e buna. Vezi si garnitura de admisie, daca o gasesti, merita si aia pusa noua.
  4. Am mai iesit de cateva ori, cu mai mult sau mai putin succes. Ieri am iesit prin Dobrudja, pe transee ww1 ale Grupului Bode. Un tornister/rucsac german complet (doar cataramele, pielea nu a rezistat), un bor de casca Pickelhaube, nasturi, nasturei si alte maruntisuri... plus multe tuburi si bile. Vremea buna, liniste si relaxare. Si vreo 10km la pas.
  5. Nu e exclus. Sau pur si simplu e troll grav de tot. Sau... ma abtin.
  6. In continuare refuz sa cred ca esti pe bune... Daca ziceam "drum cu prioritate" si "drum fara prioritate" intelegeai mai bine? Peste tot sunt folositi termenii "principal" si "secundar" si orice om cu un iq din 3 cifre ar intelege ce inseamna... si hai sa nu ne mai domnim atata, ca oricum nu exista respect. Daca tot vorbim in limbaj de lemn, "din legislatia rutiera", arata-mi si mie unde apare prioritatea asta in L.
  7. E aceeasi teorie a constipatiei sau sunt altele? Nu ma pricep la astea... Si daca peretele ala e din gheata, nu se topeste de la incalzirea globala? Adica na, banuiesc ca de asta dau reptilienii cu chemtrails, ca sa topeasca zidul asta... nu?!
  8. Daca... dar cum nu au disparut, e clar rotund. QED
  9. Victore, daca ar fi plat ar cadea toti prostii de pe marginea lui...
  10. Wtf is "prioritate in L"? Ai drum prioritar/principal si drumuri secundare, atat. Indiferent in ce directie se duc ele... drumurile prioritare sunt alese in functie de volumul de trafic si importanta lor, nu de curbe. Pe logica asta, numai drumuri drepte... Dar ce te faci la marginea Pamantului? Nu cad masinile? Sa puna macar speed bumps acolo.
  11. Fix ceasul era problema :)) Importanta e mecanica, electronica (aia functionala, nu brizbriz-uri). Japonezii tind sa faca lucruri simple, desi mai "overengineer" si ei pe la motor, din ce am observat in general... dar fiabile totusi.
  12. Mecanica este de conceptie "stil vechi", cu mici modificari pt noxe si standarde de siguranta. Totul relativ simplu, usor de lucrat (mai putin sub bord, unde doar manutele unui japonez mic intra).
  13. Pai cine o aude, cand roof rack-ul acopera orice gand si sunet? :)) Nu s-au obosit deloc, singura izolatie pe plafon era o panza prinsa pe cartonul interior (pe care am si aruncat-o, nu mai avea loc). Rotile sunt surprinzator de silentioase, dar asta probabil e din cauza calitatii Toyo. La capota i-am pus eu, in aripile spate si usile fata eu... pe podea nu m-am agitat, nu are rost sa mai adaug greutate. Per total nu e zgomot deranjant de nicaieri, mai putin roof rack.
  14. M-a interesat sa mai dispara din zgomotul facut de roof rack. Si ceva, ceva, ajuta. Mai la vara ii bag spuma si in spate, pot doar sa sper ca va fi acceptabil la interior. Grindina a vazut deja anul trecut, nu a fost deloc afectata tabla.
  15. Sambata m-am ocupat de izolarea fonica a plafonului... toate STP, strat de bitum vibro si burete fono peste. Nu a devenit S klass ca liniste interioara, dar ceva diferenta este, e putin mai bine. Si ca maruntis, am inlocuit sigla de pe grila cu una neagra.
 

×
×
  • Create New...