BogdanG Posted October 29, 2007 Share Posted October 29, 2007 Masina mea de zi cu zi este un Golf Mk1 din 1982, carapacea a fost cumparata in 1998 iar la origine culoarea a fost "visina putreda", ulterior a fost vopsita negru metalizat . Denumirea masinii este "Cazanul" si a fost data de sotia mea, dupa experienta Espero ea nu se mai suie in Cazan Cazanul a fost inmatriculat in 99 pt prima data in RO, avea pe atunci 222k km si era lovita pe toate partile, Cazanul a fost desfacut bucati s-au schimbat asa: bucsi, rulmenti, capete de bara, bielete, amortizoare, caseta de directie, discuri de frana+tamburi&saboti si multe altele, masina in 99 era noua la partea mecanica. Ulterior in 2005 a primit un motor 1.6 TD @70 CP, la motor s-au facut urmatoarele modificari: anulat BOW-ul, modificat LDA-ul pt a da mai multa motorina la boost, masina rupea pamantul avind doar 750kg si vreo +80 CP dupa modificari, urmare a modificarilor facute presiunea turbo fiind prea mare am reusit sa distrug garnitura de chiulasa Acum am revenit la modificarile stock dar tot pierde ulei pe la garnitura, trebuie neaparat garnitura de chiulasa de 1.9TD. Urmeaza (de vreo 2 ani tot zic ca urmeaza spre rusinea mea) sa-i pun intrecooler si evacuare de 2.5" inox . Cred ca ICul o sa fie de Logan DCI Cazanul are printre altele trapa, geamuri electrice, jante aliaj si xenoane Iata si ceva poze ... Link to comment
Pedala Posted October 29, 2007 Share Posted October 29, 2007 (edited) Foarte tare masinuta. La si mai multi kilometrii!!! Cel mai frumos Golf. Originalul Edited October 29, 2007 by Pedala Link to comment
Tommy Posted October 29, 2007 Share Posted October 29, 2007 Super iute cazanul, eram cu cielo, am rupt cutia de viteze in doua si nu m-am putut tine dupa el. Mai nou si opreste? Link to comment
BogdanG Posted October 29, 2007 Author Share Posted October 29, 2007 Super iute cazanul, eram cu cielo, am rupt cutia de viteze in doua si nu m-am putut tine dupa el.Mai nou si opreste? Opreste pe naiba, nu am reusit sa rezolv problema cu opritul Trebuie punte de GTI si nu vreau sa fac astfel de modificari, adica m-as baga sa iau puntea de G2 Syncro, asta ar fii cu adevarat o afacere, adica Golf Mk1 4x4 Exista un singur G1 Syncro . Link to comment
EM!L Posted October 29, 2007 Share Posted October 29, 2007 Super treaba cu xenoanele, geamuri electrice si restul imbunatatirilor. Cat despre partea de motor, chiar si 70 cp la greutatea masinutei se cunosc. Sa te poarte sanatos! Link to comment
Lucian M Posted October 29, 2007 Share Posted October 29, 2007 Faina jucaria, sa ai grija de ea si sa te poarte fara probleme pe "soselele" patriei. Km multi fara probleme! Link to comment
CARABUSU Posted October 29, 2007 Share Posted October 29, 2007 Ma faci sa plang mai Bogdane,imi aduci aminte de vremurile bune cand aveam primul meu golf,a fost unul ros,tot cu doua portiere,tot diesel,la care am ramas fara buson la rezervor si l care au vrut tiganii sa-mi fure jantele.Dupa asta a venit Gti-ul. Ce vremuri,asta masina adevarata cu tabla adevarata si motor adevarat. Sa te tina muuuuuulti km de acum in colo Link to comment
nic_otava Posted October 29, 2007 Share Posted October 29, 2007 ADEVARAT, asta este cuvantul pentru masina asta! Ce ai avut cu ea cand i-ai spus "Cazanul"? Am vazut eu bine 327949? Nu stiu nici o masina de productie recenta care sa reziste la km astia. Sa o conduci cu placere. Spor Link to comment
CARABUSU Posted October 29, 2007 Share Posted October 29, 2007 Is motorase foarte fiabile,la fel si cutiile de viteze(la care mai pica timoneria,dar foarte rar). A fost o masina ADEVARATA din toate punctele de vedere. Link to comment
steph Posted October 29, 2007 Share Posted October 29, 2007 Mortal ceasul din bord. Cate ture ai? Pai cam ... 12 juma Link to comment
Tommy Posted October 29, 2007 Share Posted October 29, 2007 @otava, daca erai pe faza .. vedeai ca e schimbat cam totul Ba sunt masini care rezista atat, inclusiv tico si cielo am vazut. De audi nici nu mai vorbesc. Cred ca niste frane de GTi totusi ar face din ea o jucarie .. misto Link to comment
hawkeye Posted October 30, 2007 Share Posted October 30, 2007 Am vazut eu bine 327949? Nu stiu nici o masina de productie recenta care sa reziste la km astia. Am mers cu un Tico pe taxi in Craiova acum multi ani cu kilometrajul blocat undeva la 600 de mii. Proprietarul banuia ca ar fi trecut de milion. Si au mai fost destule Tico/Cielo in situatie similara, cu motoare refacute complet la 4-500 de mii. Totusi, stau si ma intreb, cum naiba poti face sute de mii de km intr-un oras cu diametrul de 6km? Link to comment
closchkutza Posted October 30, 2007 Share Posted October 30, 2007 @Nic_Otrava: Iti arat o Nubira II cu peste 350.000km fara sa fie schimbat nimic(in afara de amortizoare si consumabile) si care nu fumega si nici nu scoate zgomote ciudate in mers. Link to comment
Satori Posted October 30, 2007 Share Posted October 30, 2007 Nu deviati, Bogdan a muncit mult la masina asta. Link to comment
closchkutza Posted October 30, 2007 Share Posted October 30, 2007 Imi cer scuze pentru interventia de mai devreme. Masina arata super si partea interesanta este a ca a fost reconstruita. Cred ca asta conteaza cel mai mult si intotdeauna mi-am dorit sa am posibilitatea de a cumpara o masina pe care sa o reconstruiesc. Link to comment
BogdanG Posted October 30, 2007 Author Share Posted October 30, 2007 Baieti stati o leaca, kilometrajul nu merge decit cind temeratura este mai mica de 20C, mai bine zis cind nu bate soarele pe bord, are crapat un melc si nu se invarte "jurnalierul" decit pina la cifra 9 dupa care se blocheaza si cind se mai racoreste iar merge. In orice caz seara merge perfect , asta am observat asta vara cind aveam consumuri de peste 10% si nu ma prindeam de ce, de fapt eu bagam motorina, mergeam cu masina dar jurnalierul nu contoriza decit cind vroia el . In concluzie masina are peste 400k km, dar oricum nu conteaza asta. Adica eu o am de 8 ani si bag cam 40k/an asta cind am folosit-o zi de zi, vreun an a stat in garaj si acum iar o plimb . @hawkeye citi ani vechime avea acel TICO ? NU pune in balanta numai km parcursi pune si vechimea fierului, conteaza foarte mult asta. Cind voi vedea TICO sau Daewoo in general vechi de 25 ani ma voi pleca in fata lor . @Lucian M aceasta masina nu vede decit Bucuresti, m-am lecuit de ramas in mijlocul drumului la 250km de casa . Link to comment
hawkeye Posted October 30, 2007 Share Posted October 30, 2007 @hawkeye citi ani vechime avea acel TICO ? NU pune in balanta numai km parcursi pune si vechimea fierului, conteaza foarte mult asta. Cind voi vedea TICO sau Daewoo in general vechi de 25 ani ma voi pleca in fata lor . Dupa cum ii stiu pe fomistii aia, probabil avea 2-3 ani vechime Nu am contestat fiabilitatea VW (de pe vremea aia) ci pur si simplu am afirmat ca multe masini (nu neaparat woo) au sarit de 500 de mii. Link to comment
alx Posted October 30, 2007 Share Posted October 30, 2007 Ba din experienta mea 1.6d (nu td) este un motor fiabil atata timp cat nu umbli in el in .ro. Daca trebe sa schimbi ceva inauntrul lui, arrivederci. Link to comment
BogdanG Posted October 30, 2007 Author Share Posted October 30, 2007 Orice motor daca iti bagi ghiarele in el nu mai este cum a fost de la mama lui, asta TD care il am acum ma multumeste pentru ca nu este plin de ulei cum erau dieselele mai vechi de la vw, pur si simplu este curat ca un TDI modern . Link to comment
andreib Posted October 30, 2007 Share Posted October 30, 2007 Felicitari pentru tractoras, un proiect si o pasiune. Am vrut sa-mi pastrez si eu prima masina dar nu merita efortul: prea mult timp pierdut, prea multi bani cheltuiti prea putina fiabilitate (reno...). Si acum intrebari/observatii: 1. Suspensia este atat de inalta default? 2. Jantele nu prea se potrivesc cu linia masinii... 3. De ce montana? Nu sunt nici f ieftine si bune in nici un caz nu-s. 4. Tevile alea duble de esapament nu arata tocmai la locul lor. Dar oricum meriti felicitat ca ai rabdare si pasiune suficienta sa ai grija de o masina veche care intotdeauna prezinta ,,provocari''. Link to comment
laurentziu83 Posted October 30, 2007 Share Posted October 30, 2007 (edited) Din ce Golfuri 1 am mai vazut pe strazi, cam toate erau inalte. Si mie mi-ar fi placut una dintr-asta, mai ales pentru consumul mic, din pacate anii isi spun cuvantul. Stiu ca au fost destui care si-au cumparat ieftin dupa revolutie astfel de Golf diesel, motorina era ieftina, mergeau 300000 de km cu ele fara probleme si isi faceau treaba cu ele, iar fraierii stateau la coada sa-si cumpere dacie ca sa aiba cu ce sa-si umple timpul in week-end. Asta pana s-a prins statul de smecherie si a bagat legea cu "mai vechi de 8 ani", pentru ca erau unii care nu suflau in jiglere sau sa schimbe platini in week-enduri, deci erau prea multumiti. Edited October 30, 2007 by laurentziu83 Link to comment
BogdanG Posted October 30, 2007 Author Share Posted October 30, 2007 Andrei deci: 1. suspensia e inaltata cu 50 mm 2. se poate pentru ca sunt de Matiz dar astea le-am gasit in 99 3. Montana Avalanche sunt niste anvelope foarte bune pt iarna, chiar comparabile cu niste gume cu pretentii 4. Esapamentul este de GTI stock, deci vin chiar cum trebuie fiind un golf . @Laur Inainte aveam golful lasat 50mm fata de stock, adica rotile erau bagate sub aripa, arata tare bine era foarte rigida masina dar mi-a trecut , avantajul la golf 1 este ca poti mari foarte usor garda la sol, mai greu este de modificat pe fata unde am acum arcuri si amortizoare de Jetta, mai vreau sa mai ridic fata un 30mm dar deja trebuie sa lungesc amortizorul, trebuie sudat si nu prea am unde . Consumul mic era pe vremuri, acum de cind a venit frigul si-mi functioneaza corect kilometrajul am putut face un consum, a iesit in jur de 7.5% deci enorm de mult pt o masina de 750kg . Link to comment
Dj_Dark Posted October 30, 2007 Share Posted October 30, 2007 (edited) Felicitari pentru munca depusa, eu am ajuns sa imi doresc 2 masini, una pentru oras, alta pentru afara (sa iasa din garaj doar la zile mari, sa stau mai mult sub ea decat in ea), fiindca sincer, cu toata pasiunea mea, am inceput sa fac naveta la munca si parca mi-e peste mana sa bag suspensii sport, jante de 16 + cauciuce cu talon mic, si sa o bag prin toate hartoapele, parca mi se rupe inima, asta daca nu raman pe-acolo. Inca o data felicitari si, cum ziceam si in alta parte, unde e pasiune nu exista limite. Sa faci milionul de km. Edited October 30, 2007 by Dj_Dark Link to comment
Amentys Posted October 30, 2007 Share Posted October 30, 2007 (edited) 1. Arata binisor tractorasul, dar daca chiar vrei sa faci o treaba buna, schimba-i jantele cu unele de GTI. Ce e original e mai frumos. 2. Daca tot o folosesti zilnic, inseamna ca iti si place sa mergi cu ea. Mie mi-ar fi un pic rusine in anumite situatii , chiar daca masinuta poate fi considerata deja una clasica. Edited October 30, 2007 by iulian19 Link to comment
NFS Posted October 31, 2007 Share Posted October 31, 2007 Cred ca mi-ar place si mie masinuta, daca n-ar arata ca un cocostirc! E mult prea inaltata, parerea mea. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now