ASIMO Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 (edited) Booon... Astazi, la intalnirea aproape zilnica (de cafea) a DaewooClub Valcea , Ovi_jer si subsemnatul am decis ca e bine sa facem un reset la Kalosul meu pentru ca am invatat saraca masina sa mearga ca la curse si nu prea e in aplele ei! Si am facut. Masina functioneaza, deci exista! Acum sa vedem si la consum, daca se potoleste (asta cu conditia sa ma potoles si eu la a o alerga S"> )... Poate fi doar o impresie, dar acum motorul parca "da mai mult" la turatii mai mici. Am invatat masina sa schimb la 3000-3500 in oras si la 3500-4000 afara! Apoi am incercat sa ma "potolesc" si sa merg pe la 2500! Aici aparea problema, ca nu prea mai "tragea" pe la 2000-2500... De-asta am zis ca poate un reset ii face bine! fftopic: Ionut, daca citesti, debransarea bornei de la baterie a fost "accidentala"! Rezumatul topicului Edited November 3, 2009 by EM!L Link to comment
tolin Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 Bre, nu mai umblati toata ziulica la borne. Nu-i mai simplu si deci, mai elegant, sa scoateti siguranta F16 (10A) ? Link to comment
ASIMO Posted October 17, 2005 Author Share Posted October 17, 2005 Ehee! La mine specialist a fost Ovi! Eu doar am privit si m-am rugat sa mai plece dup-aia! Pe el sa-l "certi"! Link to comment
Abram Burel Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 N-am apucat sa ma uit in manual (d-aia am taraganat cu resetul promis). Scrie pe-acolo cum se face "idle learn"? Sau daca nu, are ovi_jer vreun sfat in acest sens? (evident este o rugaminte) Link to comment
ASIMO Posted October 17, 2005 Author Share Posted October 17, 2005 @AbramBurel : cred ca te poata ajuta Ovi cu asta. Da-i un PM. Link to comment
ovi_jer Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 Whenever the battery cables, the engine control module (ECM), or the ECM fuse is disconnected or replaced, the following idle learn procedure must be performed: Turn the ignition ON for 5 seconds. Turn the ignition OFF for 5 seconds. Start the engine in park/neutral. Allow the engine to run until the engine coolant is above 185° F (85°C ). Turn the A/C ON for 10 seconds, if equipped. Turn the A/C OFF for 10 seconds, if equipped. If the vehicle is equipped with an automatic transaxle, apply the parking brake. While pressing the brake pedal, place the transaxle in D (drive). Turn the A/C ON for 10 seconds, if equipped. Turn the A/C OFF for 10 seconds, if equipped. Turn the ignition OFF. The idle learn procedure is complete. Link to comment
alx Posted October 18, 2005 Share Posted October 18, 2005 procedura asta e generala sau numai la kalos? Link to comment
Satori Posted October 18, 2005 Share Posted October 18, 2005 Nu, nu e NUMAI pentru Kalos. Nu stiu exact la cate se aplica dar principiul, din cate am inteles, este acelasi. Link to comment
ovi_jer Posted October 18, 2005 Share Posted October 18, 2005 Initializarea este valabila pentru toate masinile daewoo.Resetarea valorilor invatate de ECM,ECU,UCH,ETC.. este valabila pentru toate masinile. Link to comment
john Posted October 18, 2005 Share Posted October 18, 2005 fftopic: Ionut, daca citesti, debransarea bornei de la baterie a fost "accidentala"! fftopic: Nici o problema Link to comment
marr Posted October 18, 2005 Share Posted October 18, 2005 (edited) Cred ca era vorba de alt Ionut ... Daca ma insel, corecteaza-ma ! PS: Asta datorita locatiei ... Prietenii stiu de ce ! Edited October 18, 2005 by marr Link to comment
ASIMO Posted October 18, 2005 Author Share Posted October 18, 2005 (edited) fftopic: rau de tot: Ca de obicei, subsemantul are darul de a baga lumea in ceata! Marr are drepatate. Era vorba de un Ionut din Sibiu... Cel mai tare de la AutoHaus Huber! Edited October 18, 2005 by ASIMO Link to comment
MCojo Posted November 21, 2005 Share Posted November 21, 2005 @Asimo Vreo schimbare dupa reset...si-a mai schibat consumul...ne-ai cam lasat in ceata... Link to comment
Abram Burel Posted November 21, 2005 Share Posted November 21, 2005 L-am rapus si eu acum o sapatamana, dar e prea devreme sa pronunt. Mai trist e ca intre timp experimentez un nou regim... economic, asa ca nu prea voi sti de unde i se trage... daca... Link to comment
MCojo Posted November 21, 2005 Share Posted November 21, 2005 Ok daca se confirma scaderea consumului dupa reset propun cate un astfel de reset unul iarna si unul vara ca sa facem cumva trecerea de pe un tip de consum pe altul... "> Link to comment
ASIMO Posted November 22, 2005 Author Share Posted November 22, 2005 He, he. Resetul la mine a fost in special pentru faptul ca "invatasem" masina sa mearga pe la 3500rpm... Si in momentul in care mergeam "economic" cu shimbat la 2500... sub 2000 rpm nu mai avea nici o vlaga! Se chinuia ca vai de ea sa ajunga la 2000! Si eu, ca AB, dupa reset am inceput sa merg pe 2500rpm. Consumul a scazut , dar sigur datorita mersului mai linistit (consumul scazuse inainte de reset ECM)... Diferenta sesizata de mine a fost ca masina merge super bine si sub 2000rpm dupa reset... asta lasandu-mi posibilitatea sa merg mai economic cu rosia mea. Sunt de acord ca din cand in cand trebuie resetat ECM-ul! E ca Windowsul... O data la 6-7 luni se cere "afara"! Link to comment
DIO Posted November 22, 2005 Share Posted November 22, 2005 (edited) Poate sunt mai greu de cap (sau ... de lb. engleza). Este cineva dispus sa explice mai clar procedura? Nu sunt sigur ca am inteles ce am de facut si decat sa gresesc, prefer sa intreb. Sunt oarecum in aceeasi situatie cu ASIMO si cred ca nu risc nimic daca incerc un reset. Exista riscuri sau pareri contra? Multumesc. Edited November 22, 2005 by DIO Link to comment
Abram Burel Posted November 22, 2005 Share Posted November 22, 2005 (edited) Eu tradus si procedat asa: - pun contact (nu pornesc motor) si tin asa 5 secunde - tai contact si tin asa 5 secunde - pornesc motor cu masina scos din vitez sa nu amorteasca picior la mine pe ambreiaj - las motor sa mearga pana se incalzeste (eu incalzit inainte) - pornesc aerul si las la el 10 secunde - opresc aerul si las motor sa rasufle usurat 10 secunde - opresc motor si gata (ca masina la mine nu are automata) Data viitoare o sa pornesc si dezaburirea odata cu aerul. A draq ce e consuma mult si nu place la motor la mine. Edited November 22, 2005 by Abram Burel Link to comment
ovi_jer Posted November 22, 2005 Share Posted November 22, 2005 Trebuie pornit AC-ul 10 secunde de 2 ori cu pauza de 10 si dupa ultima pornire ac se mai lasa 10 secunde motorul mergind si apoi se opreste. Link to comment
Abram Burel Posted November 22, 2005 Share Posted November 22, 2005 Nu cred, Ovi. Mie mi se pare ca cea de-a doua "runda" este doar pentru cutiile automate si are ca scop reglarea relantiului pentru cazul in care stai la stop cu maneta in D(rive) si piciorul pe frana, ceea ce e cu totul alta conditie decat sa ai cutia la punctul mort (chestie "invatata" mai inainte). Pentru cazurile astea se "invata" si situatia cu asa ceva SI A/C. Mie asa mi s-a parut ca e logic, ce rost ar avea sa-i dai sa invete de doua ori acelasi lucru, daca nu baga bine la cap poti sa-i dai si de mai multe, tot degeaba Link to comment
tolin Posted November 22, 2005 Share Posted November 22, 2005 Asa zic si eu, A/C o singura data. Link to comment
ovi_jer Posted November 22, 2005 Share Posted November 22, 2005 Sa nu va mirati ca tremura motorul in relanti cu consumatori. Link to comment
Satori Posted November 22, 2005 Share Posted November 22, 2005 Eu zic 1 singura data dar nu numai cu A/C pornit ci si dezaburire + ce mai poti arunca (toate luminile + o bricheta + doua trei geamuri + un vibrator cu adaptor auto). Asta sigur il invata sa suporte mai bine dezaburirea care, atunci cand era masina tanara, imi baga masina in fibrilatii. Link to comment
Abram Burel Posted November 22, 2005 Share Posted November 22, 2005 Ba m-am mirat! Si drept consecinta o sa incerc cu prima ocazie si ce ai propus (dublu A/C) si ce m-am gandit eu (A/C+dezaburire). Dar sa nu mai gasesc la Alimentara berea care-mi place, daca pricep care e "dedesubtul" tehnic. Link to comment
DIO Posted November 22, 2005 Share Posted November 22, 2005 Multumesc Abram Burel, multumesc tuturor. Va mai plictisesc, totusi, un pic: nu pricep ce a vrut sa spuna tolin cu asta: Bre, nu mai umblati toata ziulica la borne. Nu-i mai simplu si deci, mai elegant, sa scoateti siguranta F16 (10A) ? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now