ovi_jer Posted October 12, 2006 Share Posted October 12, 2006 Achizitionata in 2004 dupa dupa ce cielo nu m-a mai satisfacut cu 91.000 km la bord la data aceea. Dotarile au fost standard ale modelului cdx fara alte modificari. [attachmen =21739:attachment][att chment=21742:attachment] Acum are aproape 120.000 km si a suferit ceva reparatii cum ar fi : -Telescoapele fata -Bucsile brate fata -Arcurile spate -Semering caseta directie -Acumulator Bosch Silver PLUS Modificari : -Evacuare sport borla inox fara catalizator -Kit xenon faza scurta -Statie emisie receptie Team roadcom,MP3 Sony,Antena Little Will -Instalatie gpl BRC cu electronica STAG 100 si rezervor toroidal O sa mai revin si cu alte informatii/poze referitoare la modificari. 1 Link to comment
Mircea Posted October 12, 2006 Share Posted October 12, 2006 In sfarsit! Baga si tu poze cu ultima modificare Releele de la faruri si DRL-ul Link to comment
BogdanG Posted October 12, 2006 Share Posted October 12, 2006 Bre baga si tu consumu real sa stie lumea ) E beton masina, cu adevarat masina de "Baron Local " si plina de tot felul de gadgeturi adica ce sa mai este un adevarat birou pe roti . Telefon FIX nu are in rest le are pe toate Link to comment
hawkeye Posted October 12, 2006 Share Posted October 12, 2006 Oare daca montezi un Zapp FixTel in masina si vorbesti la el te poate amenda politia? In lege scrie clar ca nu ai voie sa vorbesti la telefon mobil lucru care nu se intampla, vorbesti la telefonul FIX! Link to comment
ovi_jer Posted October 12, 2006 Author Share Posted October 12, 2006 Lampi usi,lampa plafoniera si DRL made by Ambramburel Amplificator emisie-receptie 90W AM/FM si convertor 220V-475W alimentate direct de pe baterie cu AWG 10 si protejate cu siguranta 100A primita cadou de la tractor@satorea .A fost necesar si inlocuirea cablurilor principale de tensiune ale bateriei. Detector radar COBRA ESD6700 montat sus pe oglinda retrovizoare si alimentat pe contact. Dotari portbagaj : Tester diagnoza,trusa scule,trusa imbusuri,trusa reglaje/calibrari statii si antene,geanta cu diverse manometre,interfete si altele. In locul rotii de rezerva : Butelie toroidala GPL,Cablu tractare 5t,cabluri pornire,fisa bujie rezerva,compresor aer,spray umflat roti si altele. Inlocuit becurile xenon de 8000k cu altele de 6000k. Link to comment
MCojo Posted October 13, 2006 Share Posted October 13, 2006 ...Telefon FIX nu are in rest le are pe toate ... De telefonul fix ma ocup eu, dar numai cu comanda ferma din partea baronului... Link to comment
ASIMO Posted October 13, 2006 Share Posted October 13, 2006 No', nenea! Trebuie sa pui si un fisier audio cu sunetul de BORLA! Ca sa fi prezentarea completa! @ restul : luati aminte la motorul asta! Asa de curat e MEREU! Link to comment
dinoc Posted October 13, 2006 Share Posted October 13, 2006 (edited) Misto masina, felicitari Cu ce-ai inlocuit CD-cass-ul ca nu-mi dau seama, sus ai un CD Sony (cred) iar sub el ce anume ? Cam ce consum de benzina aveai (urban, extra-urban) inainte de a trece pe GPL ? Edited October 13, 2006 by dinoc Link to comment
Ady02GBX Posted October 13, 2006 Share Posted October 13, 2006 frumoase masini mai sunt leganza astea ,, sa o stapanesti sanatos si sa ai parte de ea cat mai multi Km.. Link to comment
Mad MAX Posted October 13, 2006 Share Posted October 13, 2006 In sfarsit masina bronului! Bravo baroane! Intr-adevar masina arata super! Sa o pastrezi sanatos! PS: Manometrul ala e cel cu care minti oamenii ca nu au compresie? S"> Link to comment
ovi_jer Posted October 13, 2006 Author Share Posted October 13, 2006 Multumesc pentru urari! dinoc@ Sub MP3 este montata o statie emisie receptie in 27 Mhz frecventa libera.Se pot afla informatii despre trafic de la soferii de tir. Consumul pe benzina este asa: 10-12l/100km in oras ; 6,5l/100kmin afara la 90km/h ; 7,5l/100 km in afara la 120km/h Mad MAX@ Chiar daca vreau eu sa mint el spune adevarul ) Esti curios sa vezi cat te mai tine motorul ? Link to comment
Mircea Posted October 17, 2006 Share Posted October 17, 2006 Dotari portbagaj : Tester diagnoza,trusa scule,trusa imbusuri,trusa reglaje/calibrari statii si antene,geanta cu diverse manometre,interfete si altele. Baroane, pune si pozele cu unditele Link to comment
tolin Posted October 17, 2006 Share Posted October 17, 2006 Chiar, doar cu unditele, ca pestele il cumpara de pescari. Link to comment
BogdanG Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 Manometru cred ca are la compresorul de umflat rotile ) Baroane, am bre compresie ca a pornit la cheie iarna asta ) Link to comment
Mad MAX Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 Eu cred ca e masluit manometrul ala. Pana nu il autorizezi BRML nu ma bag la test! Link to comment
ovi_jer Posted October 24, 2006 Author Share Posted October 24, 2006 Merge bine manometrul Link to comment
ovi_jer Posted November 15, 2006 Author Share Posted November 15, 2006 Azi am inlocuit alternatorul original de 95A cu unul de opel pentru motoarele 2l dohc.Este un Delphi de 120 A. Link to comment
andreib Posted November 15, 2006 Share Posted November 15, 2006 .Este un Delphi de 120 A. Nu mai ducea toti consumatorii sau obosise? Link to comment
ovi_jer Posted November 15, 2006 Author Share Posted November 15, 2006 Nu ducea toti consumatorii. Link to comment
ovi_jer Posted December 8, 2006 Author Share Posted December 8, 2006 Intre timp am schimbat si bornele la baterie cu unele aurite in care cablurile se string direct in ele fara papuci si am schimbat si becurile H1 de la faza lunga cu Philips H1 +30% Premium .Diferenta este vizibila la iluminare dar nu pot sa spun ca este din cauza becurilor care erau vechi sau chiar acestea au +30%. La dotarile din portbagaj se mai adauga si o trusa cu o surubelnita electrica si 104 capete de toate felurile. Link to comment
R19/16v Posted December 8, 2006 Share Posted December 8, 2006 Incearca-le pe cele cu 50% in plus. Acolo e diferenta mare! Link to comment
ovi_jer Posted December 8, 2006 Author Share Posted December 8, 2006 Sunt suficiente astea.Am xenoane pe faza scurta si pe faza lunga si acestea raman aprinse plus ca datorita modificarilor pe care le-am facut la instalatia electrica tensiunea la becuri este de 14,5V fata de 12,5-13V la o instalatie normala. Link to comment
R19/16v Posted December 8, 2006 Share Posted December 8, 2006 Ah, da, scuze! Uitasem ca tu ai xenoane. Esti dispus sa impartasesti solutia ta de a mentine voltajul la 14.5 la bec? 1 Link to comment
Mircea Posted December 8, 2006 Share Posted December 8, 2006 A spus-o deja E la : http://www.gmclub.ro/forum/index.php?s=&am...st&p=214122. In mare, e vorba de doua relee suplimentare, fire sanatoase si alimentare direct de la baterie. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now