Satori Posted November 20, 2006 Author Share Posted November 20, 2006 Strutul e de la critical, din Singapore. Dinoc s-a ocupat si am adus 2 struturi (Mersi, Dinu!). Nu mai stiu exact cat a costat dar sub 100EUR. Costul depinde de critical in intregime (transport si alte prostii..) Link to comment
ovi_jer Posted November 20, 2006 Share Posted November 20, 2006 Inca nu s-au rupt suruburile de prindere de la strutbar? Ai uitat sa specifici lichidul de frana nou si rotile desfacute cu ranga Link to comment
Satori Posted November 20, 2006 Author Share Posted November 20, 2006 Inca nu S"> Mai, nu stiu cat tine, dar e fun Da, lichid nou de frana. Se simte! Si da, suruburile ne-au speriat rau, credeam ca o sa rupem ceva. (stranse de Prima Gold, apropo ) ) Link to comment
s3bby2000 Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 Cei de la reprezentanta nu zic nimic de strutbar?Au ceva de obiectat? Link to comment
Satori Posted November 21, 2006 Author Share Posted November 21, 2006 Deocamdata nu stiu, nu? ) Link to comment
tolin Posted November 22, 2006 Share Posted November 22, 2006 Cei de la reprezentanta nu zic nimic de strutbar?Au ceva de obiectat? Ce sa spuna, ce sa obiecteze, doar nu-s paranoici oamenii ? Ca sa nu intreb: care reprezentanta ? Link to comment
giony Posted February 5, 2007 Share Posted February 5, 2007 Eu daca am intrat tarziu pe acest forum , le iau pe toate din 2004 ! Vad ca esti priceput la un nivel destul cat sa pui mana sa faci multe lucruri . Intr-un fel si eu am aceasta indemanare - te rog spune-mi daca practic pot face bara de torsiune eu la un atelier bun cu materiale sanatoase - ce crezi ? ca nu cred ca nu pot da forma si apoi suportii cu gauri sa-i montez frunos la locul lor . Ei ? Merci ! Link to comment
Tommy Posted February 5, 2007 Share Posted February 5, 2007 Eu daca am intrat tarziu pe acest forum , le iau pe toate din 2004 ! Ia-l si pe asta http://www.daewooclub.ro/forum//index.php?...st&p=182315 Maestrul Topser a facut-o la Tico, poti incerca si tu Link to comment
Satori Posted February 6, 2007 Author Share Posted February 6, 2007 Cei de la reprezentanta nu zic nimic de strutbar?Au ceva de obiectat? Apropo de asta: Nu, nu zic nimic. De ce? Simplu. Cica daca nu dai gauri (si nu ai de ce ca sunt date) nu afecteaza garantia. (In plus, pana nu le-am aratat si explicat ce face, nu au inteles ce anume am pe masina si de ce . S-au plimbat cu masina si ei - cica sa testeze ce modificasera ei - si au zis ca it's a better ride now ) Eu daca am intrat tarziu pe acest forum , le iau pe toate din 2004 ! Vad ca esti priceput la un nivel destul cat sa pui mana sa faci multe lucruri . Intr-un fel si eu am aceasta indemanare - te rog spune-mi daca practic pot face bara de torsiune eu la un atelier bun cu materiale sanatoase - ce crezi ? ca nu cred ca nu pot da forma si apoi suportii cu gauri sa-i montez frunos la locul lor . Ei ? Merci ! Poti, dar e ceva bataie de cap. Depinde de tine. Daca vrei, poti sa iei masuratorile de la a mea. Link to comment
alx Posted February 6, 2007 Share Posted February 6, 2007 Mie-mi este teama ca nu poti realiza strut bar-ul corect datorita materialelor speciale din care ar trebui sa fie facut. Daca il faci din vreun otel obisnuit nu ai realizat nimic... Link to comment
Satori Posted March 7, 2007 Author Share Posted March 7, 2007 42.000 km si uite ca nu a mai iesit perfect Se schimba discurile de frana si caseta de directie. Pai... daca se poate, de ce nu? Eu voiam doar o geometrie si ma plangeam ca 'face valuri' masina la semafor (ups,... am uitat sa le spun ca numai acolo unde sunt valuri in asfalt) dar deh... sa o tin tot asa pana ies din garantie si nu ma plang. Sper ca noua caseta sa aiba joc mai mic decat cea veche ) ca joc tot o sa aiba si, poate - poate, mai scap si eu de zgomote (desi a dat caldura si in ultima saptamana a fost liniste) la rece. Mai bine schimbau etrierii, dar nu e timpul pierdut. Link to comment
tolin Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 ... Daca il faci din vreun otel obisnuit nu ai realizat nimic ... Hai, bre, ca doar nu este un Stradivarius. Pana la urma, este doar o bara, cu o anumita elasticitate. Link to comment
Satori Posted March 7, 2007 Author Share Posted March 7, 2007 Ah, chestie care m-a frapat: placutele erau consumate putin peste jumatate. Stiam ca abuzez foarte rar de frana, dar nici chiar asa. Link to comment
Satori Posted May 4, 2007 Author Share Posted May 4, 2007 44K KM si masina a suferit o cadere datorita arcurilor H&R (Mersi, Dinoc). Inca nu m-am obisnuit, nu stiu daca e bine sau nu ce am facut, senzatia pe curbe este dementiala dar imi e frica sa nu lovesc ceva pe sub ea, grija pe care inainte nu o aveam. Link to comment
Elfu Posted May 4, 2007 Share Posted May 4, 2007 Satori, cam cu cat ai coborat-o mai jos. Nu-mi dau seama din poza ca nu stiu dimensiunile reale ale masinii. Se poate face si la Lacetii acelas lucru si daca da, cam cat ar costa arcurile alea? P.S. 1 Arata mult mai bine acum fara spatiul ala dintre roata si aripa. P.S. 2 Afecteaza garantia? Link to comment
dreaQ Posted May 4, 2007 Share Posted May 4, 2007 Nu astepti sa iasa din garantie? Satori a facut ca "nu mai e noua". > Link to comment
Satori Posted May 4, 2007 Author Share Posted May 4, 2007 In mod normal, afecteaza garantia, da. Eu mai am garantie pana in august, a.c. In mod normal, ar trebui sa se poata face acelasi lucru si la Lacetti. Eu m-am aruncat putin cu capul inainte in chestia asta, iti recomand sa nu faci la fel. Nu stiu cu cat a coborat masina, oricum, mai mult decat ma asteptam eu. Sa nu mai vorbim ca dintotdeauna mi-a facut probleme cand am vrut sa o modific (a luat foc, chestii din astea banale ) si acum nu s-a lasat mai prejos. Ceea ce se vede in poze este prima zi. Teoretic, ea ar trebui sa mai se lase, asta ma sperie. (poze facute de Senna. Mersi!) Link to comment
dinoc Posted May 7, 2007 Share Posted May 7, 2007 (edited) "Fear is the path to the dark side" Hai ca nu-i asa joasa , in curand urmeaza si Kalosu meu. Ideal ar fi la arcurile astea sa punem si niste amortizoare pe masura. Cu tot cu arcurile acestea, suspensia pare a fi in continuare tot prea moale (din cauza amortizoarelor) (cel putin asa am simtit-o pe a ta cand m-am lasat pe portbagaj). Din pacate n-am gasit nimic aftermarket pt ea. @Night, pt Lacetti exista si arcuri Eibach si H&R si cea mai spectaculoasa suspensie am vazut-o de la KW, suspensie completa (arc + amortizor) reglabila pe inaltime si duritate. Edited May 7, 2007 by dinoc Link to comment
Satori Posted May 8, 2007 Author Share Posted May 8, 2007 It's a more bumpy ride, dar e inca comfortabila. Nu vreau sa dispara deloc cursa suspensiei sau sa fie aproape de asa ceva, e de ajuns cum este acum. Deocamdata nu am lovit nimic si, in curbe, se comporta excelent, peste asteptarile mele Link to comment
DMX Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 -senzatia cand iei gropile care e ...?? s-a schimbat ?? Link to comment
VAXXi Posted May 9, 2007 Share Posted May 9, 2007 Da, daca ai guma de mestecat in gura, ai senzatia ca risti s-o inghiti Link to comment
Satori Posted May 9, 2007 Author Share Posted May 9, 2007 Nu risti s-o inghiti deloc. Risti sa o dai afara cu tot cu continutul stomacului ) Link to comment
dani_ddtz Posted May 9, 2007 Share Posted May 9, 2007 Salutyy...apropo de strutbar ... ii vreo sansa sa gasesc la noi asha ceva ? Chiar simtzi diferentze pe curbe sincer ??? please reply mss Link to comment
dinoc Posted May 9, 2007 Share Posted May 9, 2007 (edited) Eu si Satori le-am comandat din Singapore, ma indoesc sa gasesti aici, doar daca-ti fabrici tu unul. Edited May 9, 2007 by dinoc Link to comment
BGeo Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 Salut, am vazut aseara la intalnire masina lui Sato, arata foarte bine coborata. Cam asa ceva as vrea si eu pentru Aveo-ul meu... strut bar + kit suspensie. Din cate inteleg, Sato a schimbat doar arcurile... eu stiu ca nu prea e recomandat sa schimbi arcurile cu unele mai joase si mai tari, decat daca schimbi si amortizoarele cu unele corespunzatoare... nu stiu cat de "corect" disipa energia amortizoarele clasice, la solicitarile care apar acum (mai ales ca esti tentat s-o arzi mai tare pe viraje). Oricum, il mai asteptam pe Sato sa faca mai multi kilometri, sa vedem ce impresii ne mai impartaseste ! Daca esti in garantie si schimbi arcuri (eventual amortizoare) pierzi garantia doar pentru partea de suspensie, sau pentru toata masina ? Sau suspensie + transmisie ? Dinoc, arcurile H&R sunt speciale pentru Kalos, sau sunt pentru alta masina si se potrivesc la montaj pe Kalos ? Daca se poate spune, cat au costat ? Stii cumva daca Powerflex (sau alt producator de genul) are bucse poliuretanice compatibile pentru Kalos / Aveo ? Link to comment
Recommended Posts