Abram Burel Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 Prolog Deci: modelul e disponibil in profil caracteristicile sunt inca disponibile pe siturile dealerilor (alea care merg) cu mentiunea ca e modelul cu "sabii Jedi" Avem cateva chestii in plus bandouri de protectie geamuri actionate electric "permanent" temporizator de plafoniera (cu leduri, incorporat, versiune inca nepublicata aici) Si ceva lipsuri ... to be continued... Link to comment
Abram Burel Posted July 23, 2006 Author Share Posted July 23, 2006 (edited) Prin urmare sa mai scriem cate ceva si pe aici. Avem mai jos noul look nocturn al Rechinului. Voi scrie in curand si despre cum s-a obtinut asta (Canon A410 + Paint +... he, he, glumeam ) Bug-uri: - n-am mai avut doua leduri SMD pentru liniutele de avertizare de pe cadranele mici si, din nerabdare am pus unele galbene, efectul fiind... portocaliu, dar e mai sexy asa - afisajul odometrului este in continuare cam prea luminos, dar se asorteaza cu cel al RCD-ului Edited July 23, 2006 by Abram Burel Link to comment
Abram Burel Posted August 19, 2006 Author Share Posted August 19, 2006 Aşa cum vă ameninţam ieri aici, domnul rechin s-a ales cu reglaj de temporizare la ştergătoare pe intermitent şi bineînţeles salve. Şi pentru că punctul ăla albastru era prea mare, l-am făcut... două. Stick-ul de temporizare e pe dreapta, în spatele contactului, iar cel de salut e pe stânga, oarecum simetric. Cel mai bine, poze. Şi mai adaug una de noapte cu tot bordul. Link to comment
Mircea Posted August 19, 2006 Share Posted August 19, 2006 AB, cauta un guler de cauciuc de genul celor care vin pe reglajele oglinzilor la matiz sau cele care vin pe glisierele de la etriere - mai micute- si imbraca cele doua stick-uri la baza, astfel incat sa apara ca un burduf. Link to comment
Abram Burel Posted August 19, 2006 Author Share Posted August 19, 2006 Mda, când voi găsi ceva să se potrivească, o să pun. Pâna atunci se "asortează" cu găurile originale de la celelalte beţe Link to comment
Abram Burel Posted September 30, 2006 Author Share Posted September 30, 2006 (edited) Am pus şi cotiera. Am luat-o din Car4 (am mai scris undeva, dar nu ştiu unde!) cu 80 RON. Am mai dat 9 RON pe un profil cornier 20x10x1,5 din aluminiu de la Praktiker şi vreo 3 RON pe şuruburi, şaibe şi piuliţe adiţionale din piaţă. Am mai folosit nişte spray cu vopsea negru mat şi bineînţeles tot felul de scule din dotare. Ideea e că accesoriile de montaj cu care vine se pot folosi doar pe... jumătate. Mai concret, două plăci ce ar trebui utilizate pentru a trece de-o parte şi de alta a consolei mediane şi care ar trebui parese să se sprijine pe podea sunt inutile. În schimb, mai e un set de plăci, care se fixează pe fundul cotierei şi care asigură o înălţime optimă (cel puţin pentru mine), dacă sunt fixate direct pe consolă. Pentru asta a fost nevoie de cornierul din aluminiu, din care am tăiat 2 bucăţi şi le-am "modelat" exact după conturul plăcilor originale. Am mai folosit 2 bucăţi pentru "întărire", neavând suficientă încredere în rigiditatea pe care o prezenta îmbinarea plăcilor cu fundul cotierei. Ca "dotări", cotiera are o cutie mare sub capac şi un suport de pahar cu... buton în spate. Nu m-am chinuit să o fac rabatabilă sau culisantă pentru că levierul de la frâna de mână nu atinge oricât ai trage de el, iar poziţia faţă-spate este exact ce-mi trebuie pentru cum ţin scaunul (aproape complet spre spate). Dacă e nevoie să fie adusă mai în faţă, atunci trebuie inventat ceva, pentru că poate atinge mânerul frânei. Nu am poze de la montaj, dar am cu "produsul finit". Edited September 30, 2006 by Abram Burel Link to comment
guru Posted September 30, 2006 Share Posted September 30, 2006 Partea aceea argintie, se va sterge destul de repede... Link to comment
Abram Burel Posted September 30, 2006 Author Share Posted September 30, 2006 Mda şi o voi îmbăca în ceva, sper că la fel de repede! Am vrut să fac chestia asta din start, dar am zis să văd cât ţine, nu de alta, dar se asortează cu nişte ornamente de pe volan. Link to comment
guru Posted September 30, 2006 Share Posted September 30, 2006 (edited) Daca vrei sa o imbraci in negru, am materialul care-ti trebuie, un vinilin de foarte buna calitate. Este cel cu care am bricolat eu carcasa turometrului, mi-a mai ramas o bucatica. Edited September 30, 2006 by guru Link to comment
Ady02GBX Posted October 8, 2006 Share Posted October 8, 2006 (edited) Imbrac-o in imitatie carbon , o sa dea super bine Edited October 8, 2006 by tolin_afc Link to comment
Abram Burel Posted November 25, 2006 Author Share Posted November 25, 2006 Mai ţineţi minte chestia cu podeliera? Văzând "uşierele" de la Megane-ul lui Sharpe, n-am mai rezistat şi mi-am tras şi eu ceva. Aşa cum anticipam, am folosit lămpi de portbagaj de Kalos/Cielo (şi pe unde or mai fi), pe care le-am dopat cu câte 3 leduri albe şi... 3 albastre, cum altfel! Am pus câte una pentru fiecare "zonă", toate fiind montate pe consola mediană. Deocamdată acţionarea e pe manual, dar mi-am păstrat ceva rezerve pe circuit pentru comandă de te miri unde (deocamdată n-am nici o idee, dar poate-mi vine una!) Dacă vrei să cauţi ceva... Dacă vrei să te dai rotund... Exemple Acţionare Link to comment
ASIMO Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 Belea, nenea! Acum vazui si eu ce ti-ai facut la rechin... Frumoooooos! He, he ... Cotiera d-aia vroiam sa-mi iau si eu, dar nu eram sigur daca se potriveste. Cand ai timp fa si niste poze detaliate cu metoda de prindere... ca-s interesat. Multam. Link to comment
roberth Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 Partea aceea argintie, se va sterge destul de repede... Eu o am din luna Iunie, anul acesta. Nu da semne ca s-ar sterge. Si o folosesc la greu. Cred ca din tot ce am cumparat vreodata pentru o masina, a fost cea mai buna investitie, desi la inceput parea un "moft". Link to comment
Abram Burel Posted April 7, 2007 Author Share Posted April 7, 2007 Ar fi ceva noutati: 1. Luasem mai demult niste autocolant negru mat, cu gand sa-l pun intre geamuri. Ieri am comis-o. Se mai vede aici surata Nova Aici avem in plus un Tico de... vanzare. 2. Am pus si eu suportii de numere (fara poze ) 3. Am pux senoane! (despre asta data viitoare). 4. Mai e putin si pun si niste tuboleduri pe... ici pe colo (tineti aproape ) Link to comment
CARABUSU Posted April 7, 2007 Share Posted April 7, 2007 De unde ai luat autocolantul si cat te-a costat? Ma intereseaza si pe mine pentru ca am un obicei prost de a pune mainile murdare pe portiera si deja am facut flenduri locul ala,am tot incercat sa-l curat si canci,nu s-a dus jegul. Link to comment
Abram Burel Posted April 7, 2007 Author Share Posted April 7, 2007 Ei bine, de la... un magazin La vremea aia erau ultimii 60cm - pe 50cm latime (ca veni vorba, la latimea asta, pentru Kalos trebuie vreo 70cm ca sa nu va stresati cu "tiparul"). E vorba de Cocor de aici din Bucuresti, la un stand inghesuit pe la etajul 3 parca, care are autocolante mai de... decor - tot de acolo am luat si autocolant negru "paros" cu care am captusit torpedoul: Trebuie cautat pe unde au autocolante in general. "Modelul" asta (mat) arata bine, dar se... murdareste repede (ca orice chestie mata). Link to comment
Abram Burel Posted July 31, 2007 Author Share Posted July 31, 2007 Nu ca ar fi mare lucru de vazut... E vorba doar de noile semnalizatoare laterale albe. Doar ca le-am pus leduri Link to comment
Abram Burel Posted August 4, 2007 Author Share Posted August 4, 2007 Mi-am tras o statie radio CB, marca tti model TCB-770 (http://www.magazin-online.ro/pd1696586603.htm?categoryId=102). Si o antena Midland ML 145 cu talpa magnetica (http://www.magazin-online.ro/pd1144495641.htm?categoryId=105). Statia am pus-o in cutia de sub RCD. Mai am ceva de lucru la finisaj, dar se incadreaza bine. Fara sa gandesc prea mult am aliniat-o la dreapta, in speranta ca o sa-mi ramana loc pentru microfon spre mine (pozitia A). Ceva loc ar fi, dar ma gandeam ca poate ar fi mai degajat in pozitia B. Vreo parere? Antena are cablu de doar 4m asa ca va trebui un mic prelungitor. Link to comment
Wolfman Posted August 4, 2007 Share Posted August 4, 2007 Cred ca in pozitia A este mai facil accesul la microfon. Welcome to the club, colegu'! O sa fie o distractie drumul spre Grecia avand amandoi statii pe masini. Link to comment
Satori Posted August 4, 2007 Share Posted August 4, 2007 In pozitia A. Parca totusi cablul de antena nu se prelungea. Si totusi, cei 4m sunt de ajuns. Care este in acest moment "traseul" la tine? Link to comment
Mircea Posted August 4, 2007 Share Posted August 4, 2007 Nu se prelungeste cablul de antena!!! Sa nu tai si sa innadesti, ca poti sa-l arunci! Din pozitia aia, fie cablu pe tunel, pe sub bancheta (daca poti s-o scoti )"> ) si pe capota portbagajului antena, fie pe lateral, pe sub ornamentul pragului, apoi pe stalpul dintre usi si antena pe centrul plafonului. Link to comment
Abram Burel Posted August 5, 2007 Author Share Posted August 5, 2007 Traseul cablului e (de fapt va fi) cam asa: - capota portbagaj stanga ( nu-l pun pe mijloc ca oricum nu pot cobora cablul pe mijloc fara sa ma incomodoze la o adica daca rabat bancheta - dus la spatarul scaunului - coborat pana la podea - trecut sub bancheta - adus pe sub finitia stanga pana sub scaun sofer - trecut spre consola mediana - dus prin console pana la scula Asa cum e (4m) ajunge pana la consola. Nu vreau sa il trag "la vedere" sau de-a curmezisul, ci sa il "pozez" cat mai frumos. Ca orice feeder, evident ca nu trebuie sa fie prea lung, dar nu vad niciun motiv pentru care nu pot adauga 2m. Evident trebuie cablu de 50 ohmi. Intentia ar fi sa ii fac o mufare in portbagaj, pentru ca la o adica sa pot detasa antena. Link to comment
Mircea Posted August 5, 2007 Share Posted August 5, 2007 Nu fii mai capos decat prevede legea. Nu-l prelungi peste 4 m ca va fi bun de aruncat. Nu te mai auzi nici la 3 m de alta statie. Daca vrei sa-l prelungesti, foloseste un amplificator. Link to comment
Abram Burel Posted August 11, 2007 Author Share Posted August 11, 2007 (edited) Dupa atatea amenintari, am facut aproximativ cam tot ca mine Deci... Am folosit cablu Belden RG-58 low loss (cod Belden 7807R) de la statie (mufa tata), pe sub bord, peste montura volanului, coborat la stalpul A pana la prag, de-a lungul pragurilor fata si spate stanga, trecut in portbagaj, urcat spre capota,... coborat pana la niste fante din mocheta, scos pe acolo, terminat pe mufa tata. Total lungime 4,88, adica fix "lambda pe 2" (pentru un factor de scurtare de 0.88) Antena am lasat-o asa cum a venit, cu cablu cu tot, pe care, in pofida unor alte sfaturi l-am facut colacel si l-am atarnat de un surubel ce tine mocheta pe fundul stopurilor. Cele doua cabluri au fost racordate cu adaptorul "I". SWR-ul sta sub 1,1 intre 12 si 32. Mi-a fost pur si simplu lene sa masor pe 1 si 40 in conditiile astea Cateva poze cu ce se vede din toata firaraia Pentru ca am fost harnic, sa mai bag Tot azi am mai pus pe rechin si un invertor de 800W. Am tras fir de + direct de la cutia de sigurante cu cablu plin de 6mm! Pentru a-l aduce din habitaclu in compartimentul motor, l-am varat pe "urmele" unui manunchi de cabluri, printr-o garnitura de izolare ce dadea in spatiul dintre aripa si contra-aripa. asta dupa ce am demontat aparatoarea de noroi de la pasajul roti stanga fata. Apoi l-am "pozat" in lungul manunchiului respectiv, legat cu "soricei" de plastic, si l-am trecut prin aceeasi gaura cu acesta in compartimentul motor. Deocamdata l-am legat direct la +. Sper sa nu iau fos, Doamne fereste, pana apuc sa-i pun o siguranta. Am mai tras odata cu el inca un fir destinat sa aduca un + la fel de solid pentru diverse utilizari, pe care l-am lasat in aer in cutia de sigurante si la baza stalpului A. In plus, am mai tras si un... UTP pentru diverse aplicatii Masa am luat-o de la baza stalpului A, de pe un surub care sustine niste conectori si un releu (sub ornament). Numai ca surubul ala nu prea facea contact, asa ca am violat putin garantia la tabla si am razuit vopseaua de jur-imprejurul gaurii. Invertorul a fost plasat sub scaunul soferului, deocamdata nefixat. Cablurile au ajuns acolo de la baza stalpului A, de-a lungul pragului, pe sub mocheta si au iesit printr-un decupaj de sub scaun (facut de "ei"). O prima utilizare a fost (re-)lipirea uneia din mufe pe cablu de antena de la statie. Evident cateva poze Am adaugat, pentru amatorii de senzatii tari, una imagine cu noroiul strans in decursul timpului intre: aripa si contra-aripa, pe de-o parte, aparatoarea de... noroi si "buretele de pe partea soferului, pe de alta. Inaltime: circa 25cm In fine, tot azi am pus goarna la "alarma". De fapt eram interesat doar sa bipaie cand o incui. Motiv pentru care, sirena am pus-o... inauntru, sub blocul de climatizare. Ceea ce a fost interesant e ca, desi faimosul fir ce ar trebui sa duca nu-stiu-unde pe la motor pleaca din conector (si se opreste probabil prin alt conector, ca la "locul faptei" nu ajunge nimic), ei bine, cu toate astea, releul din interiorul modului de alarma ce ar trebui sa actioneze sirena lipseste!!! Cum nu prea aveam relee sa se potriveasca, am luat semnal de pe iesirea catre semnalizatoare. Iar pentru ca sirena sa nu piuie cand semnalizez, am "separat" circuitele cu o dioda de curent considerabil (circuitul de semnalizare de pe o parte consuma serios de multi amperi). Oricum, daca voi incuia cumva masina din greseala atunci cand e cineva in ea e... nasol! Ultima poza... Edited August 11, 2007 by Abram Burel Link to comment
Abram Burel Posted September 1, 2007 Author Share Posted September 1, 2007 (edited) Ei bine, de azi rechinul are si emblema "oficiala"! Sursa de inspiratie a fost asta: Recunosc, stau cam rau la pictura Edited September 1, 2007 by Abram Burel Link to comment
Recommended Posts