Toranaga Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 sorin77,vazui ca pe poza de la tine nu apare,sau poate nu ma uitai eu bine poate stie cineva cum se numeste si ce face piesa care e mai jos incercuita.multam mult Link to comment
ovi_jer Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 Este senzorul MAP.Nu pot aparea probleme de la apa decit daca la mufa electrica daca ai lipseste garnitura de etansare. Link to comment
Toranaga Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 mersi maestre ovi_jer .scapai de o grija,mai am una.deci insemna k atunci cand nu se mai tureaza la prima pornie,cand trebuie sa creasca turatia mai mult asa, e problema la altceva.ciudat e k imi face faza asta foarte rar,si numai cand a pluat fff mult.cand se incalzeste,isi tine relantiul normal la 900,dar la inceput e varza Link to comment
ovi_jer Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 Mergi la diagnosticare. Link to comment
PuiuOK Posted December 17, 2006 Share Posted December 17, 2006 BUNA Am descoperit astazi ca am un furtun spart si m-am speriat putin. Nu ma prea pricep la mecanica si am aflat de la altcineva ca ar fi furtun de aspiratie gaze. Va rog sa-mi spuneti daca este grav si daca mai pot rula pana ajung la un service . Va multumesc Sa intelegeti mai bine alatur si niste poze Link to comment
ovi_jer Posted December 17, 2006 Share Posted December 17, 2006 Dupa cum vezi s-a mai discutat despre furtunul asta si cea ce face el. Motorul poate trage aer nefiltrat pe acolo daca acesta este fisurat. Nu se intampla nimic daca se merge asa dar asta nu inseamna sa nu-l schimbi in cateva zile Link to comment
danutza Posted March 22, 2008 Share Posted March 22, 2008 Azi am mesterit pe la masina si am verificat toate stuturile de pe corpul clapetei de aer ,si am depistat ca cel de la furtunul de ventilatie al carterului motor este infundat(am pus un furtunas pe el si am suflat ,am facut vid si nu merge in nici un sens). Am incercat sa il desfund cu o sarma dar am dat de ceva tare si m-am gandit ca poate gaura din corpul clapetei este cotita si mi-a fost frica sa nu stric ceva.Afecteaza oare faptul ca este infundat la buna functionare a motorului?Oare cum pot desfunda stutul respectiv fara sa merg la service? Link to comment
Mircea Posted March 22, 2008 Share Posted March 22, 2008 Insistand Nu e cotit, da-i bataie, merge inclusiv cu un cui subtire. Link to comment
danutza Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 (edited) Am incercat cu un cui subtire.Nu intra nici batut cu ciocanul.Sigur e dreapta gaura aia?Nu cred ca sunt chiar asa tari depunerile de acolo.Sau capatul gaurii e mai subtire cu mult decat stutul.E vreo problema daca mut furtunul in stutul de langa,care este putin mai subtire si este acoperit cu un dop de cauciuc ?Acela nu e infundat. Edited March 25, 2008 by danutza Link to comment
madkat Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 (edited) uite cum ar trebui sa fie conectate acele tubulete (cred ca de astea vorbesti?) si ca sa fiu ontopic - umbland sa curat clapeta de acceleratie am descoperit o ruptura in furtunul de care se vorbeste in acest topic intreb si eu acum - nu m-am lamurit din topic - ar trebui sa aiba vreo supapa in interior? sau e pur si simplu un furtun chior? din manualul de service nu m-am prins unde e de fapt acea faimoasa supapa PCV Edited March 25, 2008 by madkat Link to comment
ovi_jer Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 (edited) danutza @ Incearca cu un ac de seringa dupa ce in prealabil ai dat cu WD40. bella@ Faimoasa valva pcv nu exista pe motor, decit in manual . Edited March 25, 2008 by ovi_jer Link to comment
madkat Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 bella@ Faimoasa valva pcv nu exista pe motor, decit in manual . @ovi - te adresai mie cred - deci sa intelegem ca acel furtunel intra in admisie si atat... si atunci ce opreste vaporii de ulei sa fie trasi in admisie si inainte si dupa clapeta de acceleratie? ... fara nici un "discernamant" ? Link to comment
tolin Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 Diametrul interior redus al stutului joaca rolul de supapa. Link to comment
danutza Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 Am inteles.Maine testez cu acul. Link to comment
madkat Posted March 27, 2008 Share Posted March 27, 2008 @danutza - am verificat si la mine - e la fel ca la tine - stutul care in poza ar trebui sa aiba furtunul "E" este acoperit cu un capacel de cauciuc si furtunul "E" este in locul lui "D" din poza... deci noi nu avem furtunel spre canistra de recirculare a vaporilor de benzina? hmmm ... @ovi... e normal asa? Link to comment
ovi_jer Posted March 27, 2008 Share Posted March 27, 2008 Da este normal.Canistra vaporilor de benzina s-a montat numai la modele euro 2 si 3. Link to comment
madkat Posted March 27, 2008 Share Posted March 27, 2008 am avut o oarescare banuiala ca asa ar fi, pe care ai confirmat-o multumesc Link to comment
danutza Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 Eu vorbeam de furtunul F pe care eu il am pe motor. La mine lipseste furtunul G. Link to comment
madkat Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 pai e logic sa nu il ai... dupa cum a zis Ovi, daca ai non-euro, nu ai canistra de vapori de benzina, deci nici cele doua furtunele care duc spre ea Link to comment
silviu4you2003 Posted May 18, 2009 Share Posted May 18, 2009 Pls READ http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=27930 si ajutati-ma . Dati-mi un raspuns aici daca are legatura cu acest topic, please! Chir nu am gasit un raspuns la problema cu acest zgomot nasol!!! Link to comment
silviu4you2003 Posted May 18, 2009 Share Posted May 18, 2009 Deci, mai pe scurt AJUTOR va rog, o sa fiu mai explicit! Furtunasul ala albastru marcat cu sagetile verzi pleaca din blocul asta de admisie sau cum se numeste si se duce undeva jos pe la motor pe jos pe acolo! Problema: La relanti uneori se aude un tzaca tzaca , doar cand vrea el asa... cand furtunul e legat cum e el normat, cum e si in poza. Daca scot acest furtunas din locasul lui de acolo, nu se mai aude nimic, motor supersilentios si rotund , dar daca asa e el din fabrica parca nu as merge cu el scos. E ceva normal sa se auda putin tzacanitul ala (care nu mi se pare a fi metaliza, mai degraba o scapare de aer/presiune dar foarte ciudat fiinda aduce putin a zgomot metalic ) Ms anticipat! Link to comment
tolin Posted May 18, 2009 Share Posted May 18, 2009 Postare nula (pentru a permite userului sa mai posteze, inca o data, aceeasi intrebare). Link to comment
stefannar1 Posted December 12, 2014 Share Posted December 12, 2014 (edited) Salut tuturor. De cateva zile masina mea , cielo 97 , nu mai vrea sa porneasca. Dupa ce m-am dat de ceasul mortii pe linga ea sa descoper ce ar putea avea observ caFurtunul de ventilatie al carterului motorului era scos. L-am pus la loc insa tot nu vrea sa porneasca. Are cineva idee de ce a iesit acel furtun singur. Si ce as putea sa fac sa pornesc si eu masina in cazul asta? Edited December 12, 2014 by stefannar1 Link to comment
toplacservice Posted December 16, 2014 Share Posted December 16, 2014 Salut, vezi daca nu cumva este infundat stutul PCV din galeria de admisie. Ar tebui sa fie undeva in partea de jos a clapetei de acceleratie. Link to comment
danutza Posted December 16, 2014 Share Posted December 16, 2014 Nu are legatura pornitul cu ventilatia carterului. Problema e din alta parte. Verifica baterie, aprindere, alimentare. In ordinea enumerata. Din cate stiu daca scade sub 9 v cand dai la automat nu mai da scanteie la bujii. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now