Tommy Posted April 5, 2008 Share Posted April 5, 2008 (edited) Mie imi placeau cum erau inainte inainte 1.. in fine. Edited April 5, 2008 by Tommy Link to comment
Cumnatu Posted April 5, 2008 Author Share Posted April 5, 2008 (edited) L-am pus pe masina si uite cum arata. In asa pare mai negru, afara pt ca acum e soare, abia daca se observa putin ca e inegrit, se vad si becurile stinse dinaunrtu. + ca ar trebuii sa fac si partea rosie rosie complet, acum are o anumita uzura si se vede urat. O sa il fac la acest nivel pe tot iar partea de sus o sa o mai inchid putin , nu mult ! Chiar mi se pare ca prin contrast bec stins/ bec aprins sunt mai vizibile asa cand e soare pt ca atunci cand erau albe straluceau f tare in soare si nu prea distingeai cand era aprins becul. Si mai lucrez putin la omogenitate ca se pare ca nu am dat uniform peste tot, o sa dau mai de sus. What say you ? Sau sa rabd pana imi iau si spray rosu si sa le fac mai spre varianta asta : Edited April 5, 2008 by Cumnatu Link to comment
Cumnatu Posted April 5, 2008 Author Share Posted April 5, 2008 (edited) KKt, din cauza ca portiunea din poza este rosie toata este foarte greu de acoperit sa nu se mai vada ca e rosie, mai ales in soare. Cred ca o sa le sterg si o sa dau un polish si EVENTUAL sa le dau la un meserias sa mi le faca daca cumva dupa ce le pun acum pe masina imi place ideea, nu finisajul ca ala se vede si in casa ca e defectuos. Uite cum au iesit acum, par foarte intunecate in casa, afara sunt transparente si din pacate se vede destul de mult acel rosu de mai sus : Ma duc sa le pun pe masina sa vedem daca e acceptabila imaginea si daca se vad becurile ! @DVD zice aici http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...murii&st=20 ca le-a stest cu nitrodiluant, stie cineva de unde se poate procura ? Edited April 5, 2008 by Cumnatu Link to comment
EM!L Posted April 5, 2008 Share Posted April 5, 2008 Pe la magazine specializate de vopseluri etc, sau prin Practiker Link to comment
Salex Posted April 5, 2008 Share Posted April 5, 2008 (edited) Atentie cu nitro-diluantul ala, e foarte puternic, daca iti cade o picatura pe vopsea in cel mai fericit caz o matuieste. De asemenea, e posibil sa atace si plasticul ... De gasit, gasesti in orice magazin cu vopseluri (Bricostore, Praktiker, Mr. Bricolage) Spray-urile cu vopsea nu au intaritor, poate ar fi mai bine sa incerci un diluant mai slab Edited April 5, 2008 by Salex Link to comment
Cumnatu Posted April 5, 2008 Author Share Posted April 5, 2008 Pe vopsea nu am cum sa dau pt ca voi demonta stopurile ( o operatiune ce dureaza 15-20 secunde ) . Exemplu de alt diluant ? Link to comment
Salex Posted April 5, 2008 Share Posted April 5, 2008 Diluant pentru vopseluri de lemn, e cel mai slab. Link to comment
Cumnatu Posted April 5, 2008 Author Share Posted April 5, 2008 (edited) Asadar ( lasati va rog la o parte defectele de vopsire, acelea le-am vazut si eu si o sa le refac candva , daca stabilesc final ca le tin vopsite ) Iete defect de care va ziceam : Asadar : pareri ? La SOARE de la 3 metrii ( pozitiile APRINSE ) : La SOARE de la 1 metru ( pozitiile APRINSE ) : La SOARE de la 1,5 metrii ( pozitiile si avariile APRINSE ) : La UMBRA de la 2,3 metrii ( toae becurile STINSE ) : La UMBRA de la 1 metru ( pozitiile APRINSE ) : La UMBRA de la 1 metru ( pozitiile si avariile APRINSE ) : Ar fi perfect daca v-ati putea exprima parerile din 2 puncte de vedere. 1. Aspect general ( lasand la o parte finisajele si tinand cont ca in realitate masina e mai albastra decat in poza unde pare mai neagra ) 2. Aspect practic dpdv al intensitatii luminii. Mie unul mi se pare chiar mai evidenta aprinderea becurilor mai ales prin contrast, altfel sticla stralucind ( la soare ) de asa natura ca nu prea vezi cand dau semnal. ( nici nu e vreme de gratar ) Multumesc foarte mult ! Edited April 5, 2008 by Cumnatu Link to comment
EM!L Posted April 6, 2008 Share Posted April 6, 2008 Cumnate risti sa o faci cam "sorcova", si zic asta pt. ca e un contrast cam maricel intre culoarea masinii (ce va fi mai deschisa dupa ce o speli, banuiesc) intre stopuri (rosii) si semnalizari (negre). Oricum important e sa-ti placa tie, asa ca nu prea conteaza parerea mea Intrebare: Masina o fi fost lovita vreodata in partea din spate?.. sau pur si simplu e o mica imperfectiune in alinierea capotei? Liniile orizontale de pe capota portbagajului nu prea se "intalnesc" cu cele de pe triple, mai ales in partea stanga (in zonele incercuite - fapt evidentiat de "innegrirea" lampilor de semnalizare). Link to comment
Cumnatu Posted April 6, 2008 Author Share Posted April 6, 2008 (edited) Masina nu a fost lovita din cate am observat eu dand la o parte toate mochetele si chederele din portbagaj samd ( pe sub ele se vede pe interiorul aripii, sudurile sunt originale si vopseaua originala. ) . Intr-adevar acolo nu se pupa perfect vizual dar de plouat nu ploua, se inchide bine, aia e ! Edited April 6, 2008 by Cumnatu Link to comment
Salex Posted April 6, 2008 Share Posted April 6, 2008 (edited) Din ce se vede, portbagajul nu se inchide perfect. Cred ca o poti rezolva rapid din reglajul balamalei, nu mi se pare o mare problema. LE: strict subiectiv ... eu nu as inegri triplele. Edited April 6, 2008 by Salex Link to comment
Cumnatu Posted April 6, 2008 Author Share Posted April 6, 2008 Mda, m-am inselat, scuze ! Nitrodiluantul NU ataca plasticul transparent al stopului ! Matuieste ffffffffff putin. Recomandat pt stergere : Turnati pe partea desenata si NU frecati. Repetati operatiunea de cate ori e nevoie, vopseaua se va scurge sub atractia gravitatiei. Stergeti la ultima mana fffff usor cu vata imbibata in diluant. Spalati cu multa apa si mult degresant ( diluantul contine ceva uleios ) Daca aveti orice varza de fel de crema de polish e buna pt ca matuirea e fffff fina si deci iese. Cum eu NU am o sa dau o mana fff fina de spray ( acum , dupa curatare ) cat sa ii dea o tenta putin fumurie si lucioasa. Ce ma oftic ca nu e masina neagra pt ca atunci s-ar fi incadrat altfel stopurile. Link to comment
andrei_xxl Posted April 6, 2008 Share Posted April 6, 2008 Daca tii neaparat sa ti le fumighezi, arde-le un strat subtire si lasa-le asa, cum ai zis tu, ar arata mai bine decat pe jumatate, parerea mea. Daca vor iesi si lucioase, vor arata super. Spor la treaba "> si sa-ti traiasca petrolierul. Link to comment
Cumnatu Posted April 6, 2008 Author Share Posted April 6, 2008 Merci de urare. Asta vreau sa fac dar s pare ca nu se pricepe nici unul dintre cei 12.000 useri Link to comment
Cumnatu Posted April 8, 2008 Author Share Posted April 8, 2008 (edited) Reset Ecu = a scazut de la 21,5-22 la 17,8 la Bucurestiul de azi consumul. 11,4 km / 109 minute. Edited April 8, 2008 by Cumnatu Link to comment
Cumnatu Posted April 13, 2008 Author Share Posted April 13, 2008 Urmeaza : 1. GPL adica ieftinire de consum $ / km 2. Filtru aer "sport" ( e mult zis ) exterior conic si filtru breather. Poate ajuta si la consum putin dar si la recuperarea deficitului pierdut prin GPL 3. Curatare injectoare ca sa fie cat mai curate apoi. 4. Dat rezervorul jos si curatat ( astfel incat sa fie bec pt rarele ocazii cand va merge pe benzina amestecata cu curatator de injectoare - scuzati cacofonia ) 5. Schimbare filtru benzina 6. 15L de benzina si 0.6L de curatator de injectoare puse sa fie in rezervor. 7. Schimbare partile mecanice gen bucse. 8. Schimbare discuti de frana cu ceva ventilate si eventual daca nu costa prea mult chimbarea pompei de frana si a etrierilor. ( aditional, vopsirea etrierilor, nu stiu daca galben sau rosu ) 9. Curatare sistem de racire ( desii merge ok daca tot stau cu masina pe dreapta .. ). 10. Schimbate : lichid servo, lichid frana, ulei motor ( la care se adauga aditiv special ) ( dupa spalare motor ) , filtru ulei motor. 11. Montare jante de 18 ca la 300M special editia 2004 + cauciucuri de vara. 12. Montare evacuare dubla eventual din inox cu trasese separate total pt fiecare grup de 3 cilindrii. 13. Montare 2 X Qtech performance ( pt piticii din creier ) 14. Schimbate 3-4 chedere. 15. Antifonare masiva usi si podea + portbagaj. 16. Montare monitor in consola centrala 17. Montare monitor central plafon 18. Cablare semiprofi pt sunet 19. Instalare sunet. si abia acum 20. Polish + folie light black. Astea cam am de gand sa le fac in vara asta atat la Chrysler cat si la Tigra mai putin ( la tigra ) punctele : 7, 8, 11, 13-20. NU vreau sa ma gandesc cat o sa coste. Sper doar sa ii am , acei $ Am stat mult si m-am gandit la ambele masini daca le pastram sau nu, raspunsul e categoric da. Daca aveti parerea ca vre-o alta operatiune ar trebuii sa aiba un loc mai fruntas, va rog spuneti ! Link to comment
Lucian M Posted April 13, 2008 Share Posted April 13, 2008 (edited) Grozav! Asteptam cu interes sa vedem modificarile pe masina! Pana atunci- km multi fara probleme! Edited April 13, 2008 by Lucian M Link to comment
Cumnatu Posted April 18, 2008 Author Share Posted April 18, 2008 (edited) Ce ziceti de ideea asta ? Scaune in spate in loc de canapea : In afara de faptul ca evident se pierde juma' de loc ( pt ca locul din mijloc nu e foarte comod fiind gandita canapea de 2 locuri + cotiera ) e interesant nu ? Mai ales ca sunt complet functionale dpdv reglaje electrice singurul punct fix fiind cel superior de prindere la policioara. Evident full electric si incalzit. Sa nu mai zic ca duce si aport de airbaguri, aducand SI in spate airbag lateral, legat in paralel cu cele din fata ( sunt incluse in scaune ) Parca era si ceva intr-o melodie de la Mafia legat de asta De facut este foarte usor folosindu-se ( banuiesc ca e general valabil pt GM ) gaurile banchetei si mici foarte mici adaptari ) . Cata pasiune are omul asta in a isi perfectiona masina ( chiar daca anumite modificari nu imi plac ) nu am mai vazut in viata mea : http://public.fotki.com/300M/ Si are vre-o 40siceva de ani, nu e pustan teribilist. Edited April 18, 2008 by Cumnatu Link to comment
madkat Posted April 19, 2008 Share Posted April 19, 2008 mari planuri cu masinile! - mult succes si poze/descrieri pe masura ce bifezi din ele in legatura cu bancheta spate... e interesant din prisma incalzirii scaunelor, ca reglajele nu stiu cat se vor mai putea folosi ce nu stiu insa - cum o sa "convingi" centrala de airbag sa mai accepte 2 in plus - merge doar in cazul in care tu nu ai varianta cu toate airbagurile posibile la mdelul asta, si exista "intrari" libere Link to comment
Cumnatu Posted April 19, 2008 Author Share Posted April 19, 2008 (edited) Pai ideea cu scaunul e simpla de tot. Se monteaza sinele care sunt si in fata ( evident luate la pachet cu scaunele SH - pret pana in 200 $ ) Se pun scaunele. Se alimente4aza airbagurile. Gata. Singurul punct mort este darea spatarului in spate. Adica mai departe decat ii permite caroseria nu merge , insa merge ( daca in fata nu ai scaunul dat prea in spate ) dat mai in fata si apoi oblicizat ( exista acest cuvant ? ) Cat despre airbagurile din scaunele spate : Pai din cate ma duce pe mine capul, airbagul se declanseaza ( ma refer la umflarea lui ) prin alimentarea cu tensiune a unui dispozitiv care umfla sacii de airbag nu ? Cum conducte intre scaun si alta parte a masinii nu exista deduc ca acel dispozitiv se afla IN scaun. Deci nu trebuie decat alimentat ( cu bateria scoasa ) si legat in paralel, prin vechea metoda a inadirii firelor iar cand cel din fata va primii semnal, la fel o va face si cel din spate. Gresesc ? Edited April 19, 2008 by Cumnatu Link to comment
Cumnatu Posted April 19, 2008 Author Share Posted April 19, 2008 (edited) Operatiunea "cele 6 injectoare " Se inarmeaza personajul cu cat mai multe chei si imbusuri si 2 L bere + 1 pachet tigari si dupa consumarea a 0.5 L bere se incepe munca : Se beleste bine ochiul la motor si se da roata capacului catre trebuie dat jos tinand inte ce si cum si unde si de unde se desface. Se incepe desfacerea a zeci de suruburi si se constata cu uimire ca nu au pic de rugina dupa 5 ani de folosinta. Se dezafecteaza sistemul de filtrare al aerului si se scot stergatoarele, protectiile de plastic de la stergatoare si foaia de tabla de sub ele ca sa putem avea acces acolo unde intra aerul in motor de unde trebuie sa desfacem 2 suruburi pt a ridica capaculd e plastic. Asa va arata motorul fara ele si e "superb" cand fara ele incepe ploaia : Se ridica capacul si uite ce iese : Se desface rampa de injectie si se trage serios in plan vertical pt a scoate injectoarele din gauri. Uite cata mizerie poate sa fie pe injector, noroc ca e protezat de garnitura ca altfel ar fi intrat in motor. Acasa , se desfac injectoarele ( prin tragere sanatoasa ) de pe rampa si se spala bine rampa du alcool izopropilic dupa care se pune la uscat. Se lasa injectoarele putin la inmuiat in alcool izo. Se sterg energic cu o carpa inmuiata in alcool astfel incat ce e pe ele sa nu ajunga in ele. Inainte de a le freca scoateti din rampa de injectie garniturile superioare si curatati-le si pe ele. Uite cum arata la mine injectorul ( aici sunt nespalate ) . Gaurile sunt doar doua si mai mari ca cele de la Tigra : Cu sistemul artizanal descris zilele trecute in topicul de injectoare se activeaza curatirea pana cand curge cam asa : Ciudat e ca au curs fara probleme din prima, mult mai usor decat la Tigra pt ca sunt gaurile mai mari ( banuiesc ) si nu au parut deloc infundate. Dpdv practic misiunea nu isi avea sensul. Din punct de vedere al meu isi avea sensul pt ca acum STIU ca nu sunt infundate. Sincer speram sa fie , sa mai scad si eu din consum desfundandu-le . Maine urmeaza curatirea locurilor si remontarea lor. O sa va anunt cate suruburi imi raman nemontate Orine are orice fel de pielita rupta pe la maini sa foloseasca manusi de protectie ! Edited April 19, 2008 by Cumnatu Link to comment
Cumnatu Posted April 19, 2008 Author Share Posted April 19, 2008 Munca mi-a luat cam 3 ore si asta pt ca m-am blocat in doua situatii pana am inteles gandirea si logica in care erau puse. Acum ca stiu cum vin , o fac in 30 minute sau mai putin. E incrediil de frumos gandit motorul, totul se desface pe straturi de sus in jos faca a fi vre-o problema. Pur si simplu NU poti sa ajungi in fata la stratul 2 daca nu ai dat stratul 1 jos de la nivelul stergatoarelor. Asta poate suna rau dar de fapt e bine pt ca astfel NIMIC nu e dependent de nimic. Doar vre-o 40 de suruburi, le numar maine. Curatarea propriuzisa dureaza cateva minutele, practic bagi cate 2 siringi de alcool in fiecare injector ( daca nu e infundat ) ceea ce iti ia cateva secunde. Link to comment
VFX Posted April 19, 2008 Share Posted April 19, 2008 Sa inteleg ca te-ai aventurat fara manual de service. Hmmm...Bravo... Oricum mi se pare devreme 5 ani sa se infunde injectoarele, mai ales ca din cate am inteles mergi ca mine... dar avand in vedere calitatea carburantilor de la noi, nu ma mai mira nimic... Link to comment
Recommended Posts