portocala Posted June 9, 2009 Share Posted June 9, 2009 (edited) salut, sunt si eu nou pe forum si totodata tot nou proprietar de Chevrolet Lacetti 2006, 1.6, 16v. Am cumparat masina de la o firma de leasing cu 2700 euro si are cam de toate pe ea. Ma intereseaza la cat se fac reviziile . mai mentionez ca masina are 111000 km si nu stiu cum a fost cu uleiul si filtrele motiv pt care as vrea sa le schimb. mai am si o problema cu martorul din bord pt frana de mana si atentie care nu se stinge niciodata si inca una electrica (nu-mi merge faza mica deloc desi i-am pus becuri noi (am verificat sigurantele toate si interior si exterior) iar lumina din bord clipoceste ca un pom de craciun. mentionez ca nu am luat-o asa ea"patind " lucrul asta dupa ce i-am inlocuit becurile. daca imi puteti da un ajutor cu un electrician bunutz si ieftinutz...v-as multumi tare de tot. ce tip de ulei sa aleg? ce cantitate?ceva recomandari pt un magazin? Edited June 9, 2009 by portocala Link to comment
Alex.T Posted June 9, 2009 Share Posted June 9, 2009 Legat de indicatorul de la frana de mana verifica nivelul lichidului de frana. Pe mine asa ma avertizeaza cand este prea scazut. Link to comment
ratusca Posted June 9, 2009 Share Posted June 9, 2009 Iar daca e prea scazut nivelul lichidului de frana, verifica si placutele de frana. Frana de mana este cu cablu si este cu saboti. Daca ai carnet de garantie si ghid de service, acolo gasesti datele la care s-au facut reviziile si toate piesele ce s-au inlocuit in perioada de garantie. In manualul de utilizare gasesti tipul de ulei (si alte lichide) recomandat pentru masina. In ceea ce priveste pozitiile si lumina din bord... au siguranta comuna... in habitaclu... rear fog lights parca... poate nu face bine contact... Link to comment
portocala Posted June 10, 2009 Share Posted June 10, 2009 Iar daca e prea scazut nivelul lichidului de frana, verifica si placutele de frana. Frana de mana este cu cablu si este cu saboti. Daca ai carnet de garantie si ghid de service, acolo gasesti datele la care s-au facut reviziile si toate piesele ce s-au inlocuit in perioada de garantie. In manualul de utilizare gasesti tipul de ulei (si alte lichide) recomandat pentru masina. In ceea ce priveste pozitiile si lumina din bord... au siguranta comuna... in habitaclu... rear fog lights parca... poate nu face bine contact... dar de un electrician bunutz si ieftinutz nu imi da nimeni un pont? Link to comment
Tommy Posted June 10, 2009 Share Posted June 10, 2009 Vrei sa faci revizia la electricianul ala bunutz? Daca nu, iti dau eu un pont, treci la citit regulamentul intai si apoi foloseste si citirea. Inclusiv in topicul asta vei afla multe raspunsuri. Link to comment
simon2tibi Posted June 14, 2009 Share Posted June 14, 2009 salut, sunt si eu nou pe forum si totodata tot nou proprietar de Chevrolet Lacetti 2006, 1.6, 16v. Am cumparat masina de la o firma de leasing cu 2700 euro si are cam de toate pe ea. Ma intereseaza la cat se fac reviziile . mai mentionez ca masina are 111000 km si nu stiu cum a fost cu uleiul si filtrele motiv pt care as vrea sa le schimb. mai am si o problema cu martorul din bord pt frana de mana si atentie care nu se stinge niciodata si inca una electrica (nu-mi merge faza mica deloc desi i-am pus becuri noi (am verificat sigurantele toate si interior si exterior) iar lumina din bord clipoceste ca un pom de craciun. mentionez ca nu am luat-o asa ea"patind " lucrul asta dupa ce i-am inlocuit becurile. daca imi puteti da un ajutor cu un electrician bunutz si ieftinutz...v-as multumi tare de tot. ce tip de ulei sa aleg? ce cantitate?ceva recomandari pt un magazin? Este cumva hachback? Link to comment
toby Posted July 9, 2009 Share Posted July 9, 2009 Tocmai am facut si eu revizia la 15.000 la Lacetti hatch 2.0 diesel . Baietii de la service au fost foarte amabili , atenti cu masina , nu am factura la mine acum pentru preturi , total a fost 730 RON (filtru aer , motorina , polen , ulei , uleiul schimbat cu Gm 5W30 mi se pare , scria SuperSynthetic pe cutie, plus manopera la revizia mecania si o revizie electrica ) . Alte probleme nu am intampinat , mi-au spus numai ca trebuie sa imi fac o regenerare la filtu de particule , eu am facut cum mi-au zis , nu stiu daca e complet sau nu , masina la turatie constanta peste 3.500 pentru 10 km mi se pare . Link to comment
Mircea Posted July 10, 2009 Share Posted July 10, 2009 Conform manualului masina la 50 km/h pentru minim 30 minute in treapta 4. Puteau s-o faca din scaner daca vroiau. E insa un semnal de alarma asupra modului in care conduci Arde-o mai tare, tine-o constant peste 2000 rpm, schimba la 3500 si gata. Link to comment
toby Posted July 11, 2009 Share Posted July 11, 2009 Dar daca e la 50 km/h in treapta a 4-a e subturata . Eu asa am inteles ca trebuie mai tare turata , recunosc ca nu am citit in carte (sa-mi fie rusine again ), si de mers zic ca merg ok cu ea , problema e probabil in oras . A facut cineva apropo la 30.000 km revizia ? Se schimba placutele de frana si la ce pret au ? Link to comment
simon2tibi Posted July 11, 2009 Share Posted July 11, 2009 (edited) Pentru "Portocala":ESTE CUMVA HACHBACK? Ai grija ,au fost probleme cu cablaj topit,sau ars, din cauza unei punti topite (supraincalzite)care este supt instrumente(ceasurile de bord,km,turometru)!!! Simptomele erau:NU FUNCTIONEAZA FAZA SCURTA.BECURILE SI SIGURANTELE SUNT BUNE! Dar daca e la 50 km/h in treapta a 4-a e subturata . Eu asa am inteles ca trebuie mai tare turata , recunosc ca nu am citit in carte (sa-mi fie rusine again ), si de mers zic ca merg ok cu ea , problema e probabil in oras . A facut cineva apropo la 30.000 km revizia ? Se schimba placutele de frana si la ce pret au ? Normal nu trebuie sa schimbi placutele de frana daca ai cutie de viteze manuala la 30000km. Conteaza de fapt foarte mult soferul! Edited July 11, 2009 by simon2tibi Link to comment
Elfu Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 Dar daca e la 50 km/h in treapta a 4-a e subturata . Eu asa am inteles ca trebuie mai tare turata , recunosc ca nu am citit in carte (sa-mi fie rusine again ), si de mers zic ca merg ok cu ea , problema e probabil in oras . A facut cineva apropo la 30.000 km revizia ? Se schimba placutele de frana si la ce pret au ? Acum vreun an de zile m-a costat 930 RON la G&P Bucuresti. Au schimbat: ulei, filtru de ulei, filtru de polen, filtru de aer, filtru de benzina, bujii, placute de frana fata, lichid de frana, 2 becuri spate, etc. Placutele au fost in jur de 200 RON daca tin bine minte. Link to comment
Elfu Posted August 7, 2009 Share Posted August 7, 2009 (edited) Revizie de 60.000 Lacetti 1.6 - benzina - Service Expocar Targoviste. Manopera: 541,45 ron Antigel 2L 3 buc: 93.39 ron Filtru aer: 54,86 ron Filtru benzina: 50,31 ron Filtru polen: 109,82 ron Filtru ulei: 16,66 ron Ulei 5W30: 150,28 Bujii: 67,44 ron Curea alternator: 134,76 ron Curea distributie: 210,89 ron Rola ghidaj: 153,65 ron Intinzator: 217,31 ron Pompa apa: 255,61 ron Discount 20%: -411,29 ron -------------------------------- Total: 1645,16 ron. Urmeaza sa schimb pe garantie nu stiu ce bucsa de la timonerie (daca am inteles bine se schimba un subansamblu cu totul) si sa schimb cat de curand placutele de frana fata/spate. Pe o scara de la 1 la 10 acord nota 10 service-ului Expocar din Targoviste. Este de departe cel mai civilizat service in care am fost pana acum. Incepand cu modul cum a decurs programarea, continuand cu modul cum s-au comportat si cu faptul ca am avut acces la masina, ca mi s-au aratat toate componentele inlocuite si intrebat daca vreau sa mi le puna in portbagaj (am refuzat ca nu aveam ce face cu ele), maleabilitate in discutii cand a venit vorba de garantie, etc. Edited August 7, 2009 by Elfu Link to comment
Mircea B Posted August 22, 2009 Share Posted August 22, 2009 Revizie Lacetti 1.6 - Anvelo Center Oradea. Din cauză că în cele 12 luni de la ultima revizie am parcurs numai aprox. 6.000 km, a trebuit să înlocuiesc doar uleiul motor şi normal filtrul de ulei. Conform obiceiului, mi s-a permis să asist la efectuarea reviziei alături de mecanic. Mi-a curăţat (suflat) filtrul de aer, mi-a verificat racordurile la furtune, a gresat balamalele la uşi, a verificat burdufurile de la planetare şi toate celelalte articulaţii de la direcţie şi suspensie. Uleiul: ARAL 5W40 - 4 LITRI. Valoare factură: 358,74 Lei. Foarte mulţumit şi de faptul că ajungînd la ora programată, nu am aşteptat mai mult de 3 min. pină cineva a preluat maşina şi s-a apucat de lucru. Link to comment
pradonas Posted September 22, 2009 Share Posted September 22, 2009 Am facut vineri revizia de 2 ani ( si numai 16000km) , la RUCOM Craiova, totul a decurs Ok, conform programarii de la ora 8:30, si am beneficiat de o reducere de 20-25% ( manopera-materiale), pretul final fiind astfel sub oferta celor de la TopSpeed ( ~ 750 lei). Deci e buna si concurenta si intr-un oras de provincie. In continuare accesul in service e interzis, aproximativ se poate vedea in hala pe monitorul de la receptie. Filtrele si bujiile vechi si bidoanele de ulei si antigel au fost lasate intr-o plasa in masina. Cu ocazia reviziei mi-au eliminat si fasaitul care se auzea la rotatia volanului, cu explicatia: " problema la tresa(cablu) pentru comenzile de pe volan", mai multe nu am avut de la cine sa aflu. Revizie_2ani_Lacetti.PDF Link to comment
alterego Posted September 27, 2009 Share Posted September 27, 2009 imi poate spune cineva va rog la revizia de 30.000 km la disel ce se schimba si ce tip de ulei trebuie mai exact...va multumesc Link to comment
EM!L Posted September 27, 2009 Share Posted September 27, 2009 Referitor la ulei, vezi ce zice Mircea în postul de aici Link to comment
Mircea Posted September 27, 2009 Share Posted September 27, 2009 Desi programasem revizia peste o saptamana, am fost fortat sa o fac mai devreme, intrucat mi-a zambit becul ala cu change oil soon.. Cost: 914.44, inclusiv reducerea de 20%.... Filtrul de polen -111.99, filtrul de aer - 88.51, filtrul de ulei - 138.53, filtrul de motorina 144.94 si bomboana de pe coliva, ulei gm 5 w 40 long life ACEA C3 pentru motoare cu DPF - 82.08 ron/ litru , 6 litri - 492.48 ron... Manopera mai mult decat rezonabil - 166.6 ron. Pentru ca revizia a fost programata peste noapte, n-au avut timp de scanare, au ramas datori cand ma voi duce iar acolo (va trebui curand pentru ca am niste probleme la ea de rezolvat) S-au inlocuit pe garantie garnitura oglinzii din dreapta si sigla de pe portbagaj si s-a reglat frana de mana. Cred ca este ULTIMA revizie facuta in service, cred ca daca mi-o fac singur ies la jumatate... Nota acordata service-ului Expocar Targoviste este 9, mecanicul a avut o problema cu spalatul pe maini si mi-a murdarit volanul si torpedoul... Link to comment
andreib Posted September 27, 2009 Share Posted September 27, 2009 Vezi ca nici C3 nu e chiar cel mai grozav ulei pt motorul asta cu DPF. This oil is a recent introduction for diesel engines fitted with a DPF (Diesel particulate filter). This is effectively a filter unit in the exhaust that takes out the microscopic soot particles. If you don't use a proper low SAPS oil, then the additives can block the filter with ash, which is a bit like putting a potato up your exhaust! New filters are pricey - £1500 isn't unusual. * C1 Low SAPS (0.5% ash) fuel efficient * C2 Mid SAPS (0.8% ash) fuel efficient, performance * C3 Mid SAPS (0.8% ash) Link to comment
Mircea Posted September 27, 2009 Share Posted September 27, 2009 (edited) Probabil nu au alta clasa fabricata sub brand GM si pun ACEA C3... Oricum, enorm de scump, un ulei similar de la Castrol de exemplu este 45 ron l sau 163 ron bidonul de 4 l... Edited September 27, 2009 by Mircea Link to comment
cris06 Posted September 27, 2009 Share Posted September 27, 2009 Scuze de fftopic: . De asta am renuntat si eu la garantie la Fiat Panda, tocmai pt. scorurile enorme la consumabile si manopera. Nu mai zic de faptul ca nu te lasa langa masina si, bineinteles, nesiguranta ca revizia se face ca la carte. Dealtfel, am patit-o cu schimbul de ulei la Panda. Am scris pe forumul ClubFiat. Oricum, Mircea, preturile filtrelor si al uleiului sunt pe putin duble! Revizii bune si ieftine! "> Link to comment
Mircea Posted September 27, 2009 Share Posted September 27, 2009 In cazul meu am stat langa masina, iar treaba s-a facut cum trebuie, cu mici abateri de la reguli. Cat am stat acolo am mai vazut 3 revizii facute si la opel si la chevy, facute bine, cu test de amortizoare si de frane dupa etc. Daca as fi platit la fel ca anul trecut, as fi fost multumit. Insa am platit mai mult ca anul trecut, beneficiind si de o reducere de 20%! In an de criza sa maresti preturile cu peste 20% mi se pare exagerat... Nu am nimic de reprosat service-ului, pentru ca asta e politica GM in general in Romania am vazut. Ramane de vazut ce voi face, cred ca voi apela la o revizie la ei cu toate consumabilele mele, stiu ca exista o directiva europeana care permite asta fara sa pierzi garantia si chiar revizii in orice service autorizat, in conditiile in care respecti planul de revizii indicat de producator. Ramane de vazut. Link to comment
Mircea Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 (edited) Desi programasem revizia peste o saptamana, am fost fortat sa o fac mai devreme, intrucat mi-a zambit becul ala cu change oil soon..Cost: 914.44, inclusiv reducerea de 20%.... Filtrul de polen -111.99, filtrul de aer - 88.51, filtrul de ulei - 138.53, filtrul de motorina 144.94 si bomboana de pe coliva, ulei gm 5 w 40 long life ACEA C3 pentru motoare cu DPF - 82.08 ron/ litru , 6 litri - 492.48 ron... Manopera mai mult decat rezonabil - 166.6 ron. Pentru ca revizia a fost programata peste noapte, n-au avut timp de scanare, au ramas datori cand ma voi duce iar acolo (va trebui curand pentru ca am niste probleme la ea de rezolvat) S-au inlocuit pe garantie garnitura oglinzii din dreapta si sigla de pe portbagaj si s-a reglat frana de mana. Cred ca este ULTIMA revizie facuta in service, cred ca daca mi-o fac singur ies la jumatate... Nota acordata service-ului Expocar Targoviste este 9, mecanicul a avut o problema cu spalatul pe maini si mi-a murdarit volanul si torpedoul... Si preturile pe piese luate din afara: Filtru aer motor, Alfa, (identic OEM) - 59 lei FILTRU HABITACLU (JAKOPARTS) - 49 lei (cu rama) FILTRU HABITACLU (MANN FILTER) - 74 lei (cu rama) FILTRU HABITACLU (MAHLE) - 69 lei (fara rama) FILTRU COMBUSTIBIL (CLEAN) - 79 lei FILTRU COMBUSTIBIL (FEBI) - 98 lei (contine filtru UFI, identic OEM!) FILTRU ULEI (MAHLE) - 119 lei FILTRU ULEI (JAKOPARTS) - 28 lei MOTUL 8100 X-CLEAN 5W-30 5L - 219 lei MOTUL 8100 X-CLEAN 5W-30 1L - 45 lei "Lubricant specially designed for last generation cars, EURO IV emission regulation compliant, requiring an ACEA C3 engine oil, high HTHS (> 3.5 mPa.s) viscosity and ""Mid SAPS"" with reduced content of suphated ash, phosphorus and sulphur. Suitable for any type of Diesel or gasoline engines calling for ACEA A3/B3 or A3/B4 lubricants. Standards: API: SM/ CF; ACEA: A3/ B4/ C3 Appr.: BMW Long Life 04, MB 229.31, MB 229.51, VW 502 00 - 505 00 Recommendation: Renault/Nissan - Fiat - Kia - Suzuki - Ssangyong.with HDi and DPF" Si cel mai tare este cel mai performant, adica C1! MOTUL 8100 ECO-CLEAN+ 5W-30 5L - 376 lei MOTUL 8100 ECO-CLEAN+ 5W-30 1L - 77 lei "Fuel Economy Engine Oil specially designed for last generation cars, EURO IV emission regulation compliant, requiring an ACEA C1 engine oil, designed to use low friction and low HTHS viscosity oil and ""Low SAPS"" with reduced content of suphated ash, phosphorus sulphur. Standards: API: SM/ CF; ACEA: A5/ B5/ C1 Recommendation: Mazda, Ford Europe, Jaguar with DPF" SET PLACUTE FRANA fata (TRW) LUCAS - 140 lei SET PLACUTE FRANA fata BOSCH - 145 lei SET PLACUTE FRANA spate (TRW) LUCAS - 127 lei Daca as fi mers cu piesele mele si cu ulei ACEA C3, costul ar fi fost 614 ron, la care s-ar fi adaugat manopera de 166 ron, adica 780 ron! Diferenta este notabila zic eu, unde sa mai adaugam si faptul ca n-as fi beneficiat de acea reducere de 20%, adica chiar dintr-o revizie cu piesele service-ului as putea face chiar 2 revizii cu piese de producator! Oferta apartine prietenului nostru Mike1 de la Pasior Automotive. Edited September 30, 2009 by Mircea 1 Link to comment
MariusCt Posted October 26, 2009 Share Posted October 26, 2009 Trebuie sa fac si eu revizia de 30k lqa lacetti 1.6 si tare ma deranjeaza preturile pieselor din service. Piese super ieftine am gasit aici: http://www.ingaraj.ro/?search=groups&grupaProduse=&producator=138&modelgrup=5403&model=18537&an_fab=2008&codMotor=18527 Cred ca as avea incredere sa comand de la ei dar imi poate spune cineva daca sunt bune, daca sunt recomandate de GM ? Ma refer la bujii, ulei si filtre, cam asta imi schimba la revizia de 30k. Link to comment
perfidus Posted November 4, 2009 Share Posted November 4, 2009 Eu ma pregatesc pentru revizia de 60000 Km (vreo 56.000, dar am depasit 4 ani) si sunt in cautari de piese. Am vazut mai sus preturile celor din Craiova, cu reducerea aia si tot au 20% peste ce am gasit eu in magazine: - kit distributie cu pompa de apa Graf, curea Gates, rola si intinzator Ina, antigel: 370 lei - Kit transmisie curea Gates si rola Ina: 220 lei (rola cica se schimba cam la 2 curele... dar eu vreau sa o schimb) - ulei GM 5W30 4L: 97 lei Sunt si piese mai ieftine, pe filiere Daewoo, pentru cine doreste. Ar mai fi de schimbat filtrele de aer, lichidul de frana si bujiile. Mai vedem la manopera, pana acum doua service-uri mi-au cerut cam la fel (200-300 lei) insa as prefera un service Chevrolet si inclin spre Top Speed (au manopera un pic mai mare). Rucom nu. Link to comment
tonys Posted November 5, 2009 Share Posted November 5, 2009 (edited) Tocmai am facut a doua revizie (la 2 ani dar am avut numai aprox. 20 000 km) la Ecomax in Cluj - pret total - 584.75 RON cu TVA pentru lacetti 1.4 benzina Daca va intereseaza si preturi detaliate fara TVA: Ulei Opel GM 4 L, 10W40 - 75.62 Filtru Ulei - 12.71 Filtru Comb. - 38.49 Filtru Aer - 42.35 Filtru Polen - 85.45 Antigel - 17.97 Suport Numar - 6.30 Manopera - 212.5 N-am avut timp de stat langa masina am lasat-o dimineata si la amiaza am mers dupa ea. Singurul lucru care nu stiu ce e - filtru comb...in rest - suportul de numar intr-adevar trebuia schimbat pt. ca riscam sa pierd numarul iar antigel au completat pentru ca mi-au lasat in masina sticla in care mai ramasese cam 300ml. Edited November 5, 2009 by tonys Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now