rm.popa Posted August 19, 2008 Share Posted August 19, 2008 zet said: Un exercitiu de imaginatie usurel imi poate furniza niste "ceilalti". "Ceilalti" pot, de exemplu, sa iasa dintr-o zona privata (curtea unei institutii), si respectiva iesire sa fie sens unic. Exista asemenea parcari de institutii, dau exemplu parcarea Corpului B al Universitatii Iasi, unde se intra pe o alee, cu sens unic si se iese prin alta parte decat s-a intrat.Daca o asemenea ipotetica iesire ar da intr-un drum infundat cu acces interzis, ambele semne de circulatie din postul tau ar fi perfect acoperite de realitate si ar conlucra bine merci . Drumul ramane infundat, pt ca nu ai pe unde sa pleci, si ar exista ceilalti care ar avea de unde sa vina. Asta e singura explicaţie logică (pentru mine) de până acum şi pe care pot să o accept. Doar că la ieşirea din curtea respectivă ar trebui să fie şi un "obligatoriu la..." (invers decât fundătura) - cu excepţia riveranilor, desigur. În fine, e puţin probabil ca acolo unde am făcut eu poza să fie vorba de aşa ceva. Oricum, ai o imaginaţie eficientă! Dj_Dark said: Atata timp cat apare cel rosu nu-i vad rostul celuilalt semn. O fi pentru pietoni? Să ştie riveranu', că doar el are voie să intre. Poate vine vreodată beat... muci şi nu recunoaşte traseul şi-i dă gonetă pân' la prima intersecţie. Link to comment
iulia Posted August 19, 2008 Share Posted August 19, 2008 Bineeee, ma faceti sa fac maine o poza la semnul ala de pe strada unde e firma mea Link to comment
rm.popa Posted August 19, 2008 Share Posted August 19, 2008 Aşa, aşa. Iar după semn să se vadă maşina ta în fundal, dincolo de interzis. Să trimitem link-ul la http://bpr.b.politiaromana.ro/ Link to comment
puchi Posted August 19, 2008 Share Posted August 19, 2008 Pai, daca-i riveran =firma lui Link to comment
Abram Burel Posted August 19, 2008 Share Posted August 19, 2008 Daca zet e in acceptiunea... imaginatiei politiei, inseamna ca pe aici cam ducem lipsa Link to comment
Abram Burel Posted August 19, 2008 Share Posted August 19, 2008 Pai, e simplu. Cand ai logica ta si nu prea intrevezi alta, se cheama... lipsa de imaginatie. Posibil ca in acest caz, 10 politisti s-au gandit si au scos solutia. Vorba ceea: unde-s zece-i si Manole Link to comment
cpop Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 Se da intersectia din imaginea mai jos: Intrebare: autoturismul 1 trebuie sa dea prioritate auto nr. 2? Linia mai groasa este traseul prioritar. Link to comment
balanel Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 Da. In caz de egalitate, se aplica prioritatea de dreapta. Adica amandoi vin de pe drum fara prioritate, amadoi au cedeaza. Intra primul cel care vine din dreapta celuialt. Link to comment
Dr.L Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 dar 1 nu e deja in intersectie,deci are prioritate? Link to comment
cpop Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 balanel said: Intra primul cel care vine din dreapta celuialt. Asa zice un politist (care are intotdeauna dreptate). Dr.L said: dar 1 nu e deja in intersectie,deci are prioritate? Profesorul de legislatie rutiera zice ca auto nr. 1 s-a incadrat pe drum prioritar deci are prioritate! Cu alte cuvinte, trimitem profesorul la "reciclat"? Link to comment
adrian_r5 Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 cpop said: Profesorul de legislatie rutiera zice ca auto nr. 1 s-a incadrat pe drum prioritar deci are prioritate! Si de unde afla soferul de pe auto nr. 1 ca "s-a incadrat pe drum prioritar" ? (eu cel putin nu vad ca pe traseul lui ar intilni un semn care sa-i indica asta). Link to comment
cpop Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 (edited) Nu am mai desenat eu, sub fiecare semn de cedeaza sau prioritate este o "schema" a intersectiei. Ideea este ca directiile din care vin cele doua vehicule nu se intalnesc in unghi ascutit, exista o distanta de vreo 10 m intre cele doua - si se poate interpreta ca auto nr. 1 este deja angajat pe drumul prioritar (linia ingrosata) la intalnirea cu auto nr. 2. Pana la urma totul se reduce la panoul "Directia drumului de prioritate" de mai jos, ambele vehicule venind de pe drumurile fara prioritate (deci dom' profesor pleaca la reciclat). Edited June 17, 2009 by cpop Link to comment
tomis Posted June 18, 2009 Share Posted June 18, 2009 Pai vezi ca ne-ai zapacit de tot, ca la tezele cu subiact unic. Adica problema era corect formulata si usor de rezolvat si de cei ce invata ptr. carnet. Link to comment
cpop Posted June 18, 2009 Share Posted June 18, 2009 Mda, dar nimeni, absolut nimeni nu da prioritate la masinile din directia 2. E o intersectie unde, daca vrei, poti sa-ti repari partea stanga a masinii pe banii RCA. Bonus, lasi pieton "contrapartea". Link to comment
Den Posted June 18, 2009 Share Posted June 18, 2009 E cumva vreo intersectie din pitesti?Dar aveam probleme pe dreapta.. Link to comment
cpop Posted June 19, 2009 Share Posted June 19, 2009 Stadionului (N. Dobrin) - Turcesti - Razboieni Link to comment
Zmeul cel rau Posted June 22, 2009 Share Posted June 22, 2009 De fapt nu vad rostul placutelor aditionale. Sau se poate ca masinile sa circule in sens giratoriu si in sensul acelor de ceasornic? Nici macar nu figureaza corect intersectia. 1 nu trebuie sa ii dea prioritate lui 2 deoarece semnul de cedeaza trecerea era pentru intersectia cu cei care vin pe dunga verde. Intersectia cu 2 are loc dupa aia iar 2 are "cedeaza" pentru cei care circula pe centru. De fapt 1 si 2 dau prioritate la tot ce misca in fata lor la _intrarea_ in intersectie iar cei de pe drumul verde trec ca prin branza. Link to comment
cpop Posted June 22, 2009 Share Posted June 22, 2009 (edited) Corect, cei de pe drumul verde trec ca prin branza. Dar NU este sens giratoriu. Nu exista nici macar un semn care sa spuna acest lucru! Considerand ca se aplica regula de aici, pentru intreaga intersectie, poate gasiti o explicatie, de ce masina nr. 4 trebuie sa cedeze prioritatea masinii nr. 3? Edited June 22, 2009 by cpop Link to comment
NFS Posted June 23, 2009 Share Posted June 23, 2009 (edited) Pai de ce sa consideri regula "de-acolo" ? Masina nr 3 are cedeaza la masinile care vin pe drumul cu proritate. Dupa ce a masina 3 intrat pe prioritate, masina 4 are la randul ei cedeaza, deci... Edited June 23, 2009 by NFS Link to comment
Zmeul cel rau Posted June 23, 2009 Share Posted June 23, 2009 Da, panoul ala nu figureaza corect intersectia. Daca nu e sens giratoriu (ceea ce e corect, e doar arhitectural un sens giratoriu) este de fapt o insiruire de intersectii mai mici, toate in "T" si care sunt unite de linia verde, linie cu prioritate. Link to comment
cpop Posted June 23, 2009 Share Posted June 23, 2009 (edited) NFS said: Pai de ce sa consideri regula "de-acolo" ? Masina nr 3 are cedeaza la masinile care vin pe drumul cu proritate. Dupa ce a masina 3 intrat pe prioritate, masina 4 are la randul ei cedeaza, deci... Pai masina 1 nu intra tot pe drumul cu prioritate? (relativ la dilema auto 1 vs auto 2)! Schematic, se poate reduce la situatia de mai jos (linia verde este drumul prioritar). Ambele vehicule doresc sa se incadreze conform liniei verzi. Edited June 23, 2009 by cpop Link to comment
andrew Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 Defapt intrebarea (al carei raspuns nu il cunosc, spre rusinea mea) este daca marcajele de pe benzi OBLIGA sau NU respectarea lor. Eu am gasit ca nu. Quote Se executa pentru a oferi indicatii referitoare la benzile de circulatie pe care vehiculele trebuie sa le ocupe în zona de preselectare a intersectiei, în raport cu directiile de mers pe care intentioneaza sa circule în intersectie. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now