Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/02/24 in all areas

  1. Acum ceva ani buni, ambele sticle de la oglinzile retrovizoare s-au gandit sa se dezlipeasca de suport la o diferenta de o saptamana una de cealalta. La momentul respectiv, am fost la un centru de parbrize sa le lipseasca la loc si au mers bine mersi asa pana relativ recent. Am inceput sa observ ca nu prea se dezabureau la fel de repede si intr-o zi m-am trezit ca cea din stanga a inceput sa "flencane" destul de rau cand eram in coborare pe pasajul Pipera, asa ca am tras de ea cand eram la semafor, ca sa nu o pierd pe drum. Se mai tinea in ceva vise si sperante. :)) Am lipit-o la loc temporar cu superglue si am inceput sa caut sticle noi. Din ce stiam, producatorul celor originale ar fi fost Ficosa din Spania, dar nu le gaseam deloc sub acel brand. In plus, voiam si varianta cu tenta albastra, sa fac si eu un upgrade, daca le tot schimbam. Intr-un final, am reusit sa gasesc oglinda stanga originala la un pret relativ acceptabil si pe cea din dreapta am mers pe Alkar, ca erau singurii care produceau varianta cu tenta albastra. Cea originala arata cam asa: Cea de la Alkar arata cam asa: La o prima vedere, difera elementul de incalzire din spatele oglinzii. De asemenea, cei de la Alkar au fost un pic mai zgarciti si au pus doar o ureche din metal, in loc de doua si aia era prinsa cu o bucata de scotch. Partea de montaj a decurs destul de repede si fara batai de cap in ambele parti. Cand am nimerit o ploaie afara si am dat pe dezaburire am observat ceva foarte interesant. Oglinda Alkar din dreapta se usuca mult mai repede fata de cea originala din stanga. Ma asteptam sa fie oarecum invers.
    1 point
  2. Epica a zacut pana sambata, cand m-am dus sa indrept si echilibrez jantele (una singura era de indreptat) si sa inlocuiesc anvelopele fata (pe spate mai la toamna). Am mers tot pe Khumo ha32. Aveam acasa de ceva timp si un set de inele de centrare, mereu uitam sa le pun. Cele vechi erau sparte, unul singur a mai ramas intreg din 4. Intre timp am cumparat "un portbagaj" de piese, adica kit de ambreiaj Luk si volanta GM, kituri de reparatii pt etrierii fata, un alternator sh refacut (cica, vedem), burduf planetara GM (unul e crapat), plus alte cateva maruntisuri pt a o pregati de concediu. Astea le va face mecanicul, eu nu am nici timp si nici pregatirea necesara pt volanta (stiu ca nu e rocket science, dar nu imi permit sa stric ceva). Iar la alternator e cu motor lasat in jos, greu accesibil.
    1 point
  3. Testul pisica ii foarte simplu si se aplica in felul urmator : bagi o pisica in cabina, inchizi portierele, iar pe unde scoate capul pisica dai cu kit ! Asta tine de reparatii caroserie da' nu-i valabil in cazul tau, avind in vedere ca ai trecut prin ditai mai baltoaca si n-o intrat apa in cabina.
    1 point
  4. @ches@Geo_ZGA @Viktor Va asigur ca este diferenta intre ce gasim pe piata ca si produs OE si ce se monteaza pe linia de producție. Va las mai jos foto cu suportul de motor stanga care probabil era destinat fabricii stantat cu insemnele VAG dar care in cutia de producator a fost polizat. Probabil nu a trecut de CTC-ul pentru asamblarea pe linia de productie si l-au vandut pe producator. Cand l- am schimbat l-am pus langa cel vechi original si exact in locul polizat era seria originala de prima echipare. Sau cine stie nu s-au mai chinuit sa schimbe matrita.
    1 point
  5. @ches @Geo_ZGA daca stau sa ma gandesc ca cele originale au cedat dupa 220k km, ma cam doare sufletul. Am mers pe varianta Meyle Heavy Duty. Ca si pret este dubla fata ce cele normale dar la jumatate fata de original. Dupa cum se vede in foto este aproape plina. Daca si cu astea am surprize la dupa 30k km bucse nu mai pun decat originale. Bine si aici e o problema ca nu gasim original - de prima echipare. Am patit asta cand am schimbat cureau de la pompa de ulei. Am luat original si in cutie cureaua era Dayco.
    1 point
  6. Pai culisele fata era blocate in partea de sus, pe ambele parti. Am curatat si gresat, dar nu mai e ca nou. O sa iau pistonase, culise si garnituri, plus aerisitori noi (ma simt eu mai bine sa fie noi).
    1 point
  7. Bun, nu se mai stricase de mult ceva :)) De data asta a fost exclusiv vina mea, cand a fost furtuna aia Joia trecuta m-a prins prin oras, am stat eu in benzinarie sa nu dea piatra in ea, asa bine am pozitionat-o ca a dat cat cuprinde piatra pe ea . La intoarcere am prins niste apa pe Pallady, am intrat la un moment dat pana la nivelul numărului. In mod surprinzător nu a intrat apa in masina , dar in schimb, am reusit sa prajesc alternatorul. Masina a fost recuperata cu @mirceajo cu bateria Evandei, si reparata ieri cu asistena de specialitate de la @Dj_Dark . Am luat alternatorul aftermarket pe AS , sper sa tina mai mult ca ala schimbat prin Decembrie . Alt damage pe care l-am auzit ar fii capul de planetara de pe dreapta, pare ca decolează:)) cel mai probabil a intrat apa in burduful ala spart .
    0 points
  8. Ca la orice produs avem clasa A, B si C. Asta-i regula. A-ul merge la ansamblari, B-ul se vinde la chioscul de la poarta fabricii iar C-ul il primeste muritorii de rind. Acuma, ca si C-ul are clonele sale asta-i alta poveste. In urma cu vreo 3 luni cred am luat intermediara (acele tije, suruburi cu suporti de cauciuc) dintre bara stabilizatoare si bascule punte spate, produs AUTOFREN ce-mi inspira incredere in trecut, iar acum, zilele astea cind m-am dat pe sub caleasca de-o verificare le-am vazut asa frumos crapate mai ceva decit calciiele lu' tzatza Floarea. Arata bine la culoare, nou noute da' frumos inflorite. Is si multi parsivi ce vind tot ce prind pe fata pamintului, banu' sa iasa. Incredibil !
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...