Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/03/24 in all areas

  1. Mă gândesc la calitatea produsului , dessi a fost SKF. Reglajul întinderii s-a făcut din pompa de apa, a fost schimbată atunci. In fine, ideea este bine că nu a fost mai rău de atât .
    1 point
  2. Probabil montaj defectuos a curelei. Adesea se foloseste o piesa metalica, surubelnita de regula pentru a trage cureaua pe roata dintata caz in care, o usoara deteriorare, o ciupitura a acestea in timp, in scurt timp defapt isi spune cuvintul.
    1 point
  3. Problema a fost rezolvata, aveam un tachet spart. Înlocuit arbore came,simeringuri arbori, tacheți, schimbat distributie, ulei, pompa apa, antigel. Toată distracția a costat 1500 lei.
    1 point
  4. la motoarele ceva mai noi, s-a trecut la 5w30. acuma, motorul poate sa arate la fel cu unul mai vechi, dar tolerantele de executie pot fi mai mici, de aici si necesitatea unei vascozitati mai mici. treaba asta, coroborata cu lipsa schimbarii uleiului, care daca omul a facut 2000 de km pe an, crede ca poate sa il schimbe la 3 ani, rezulta stricaciunea de mai sus. sigur, merge si 10w40, dar uleiul trebuie schimbat odata pe an macar, chiar daca ai facut 1000 de km in anul ala. e pe canalul atelierul de detailing un video cu un aveo la care se desface capacul de culbutori. e acolo o marmelada de toata frumusetea. si este de la neschimbarea uleiului, ca si eu folosesc tot gm 5w30 si e curat, pe acelasi motor.
    1 point
  5. Între timp am rezolvat problema, cumva cureaua de distribuite schimbata acum 2 ani se deteriorase, avea bucăți rupte pe lungimea acesteia. Cum ? nu am explicatie.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...