Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 03/02/25 in all areas
-
Cum tănculeţu' meu are deja o vârstă și se cereau 4 portiere, m-am apucat să studiez piața ... și pentru că-s pragmatic, am ajuns tot la Suzuki. 1.4 mild-hybrid, echipare Passion, AllGrip. Luată la sfârșitul lui septembrie 2024, promoția cu roțile de iarnă. Așa se ia mașina de la dealer, lol: Așa arată un motor curat cum probabil nu va mai fi niciodată: Am pus huse de la huse.ro, foarte mulțumit de ele: Astea-s roțile de iarnă, mai frumoase decât alea de vară sincer să fiu (sunt un gri uni și cam anoste): Să punem AllGrip la treabă, pe la Muntele Roșu: ... atât la munte cât și la mare: ... și pe o vreme mizerabilă, la vecini:5 points
-
Salutare! Retrospectiva loading.. Incepem cu vara lui 2023..Iulie cald si bine.. ultima zi la mare.. unde zice fimiu, hai sa mai stam o noapte (miercuri fiind). Ii zic lasa ca deja am stat 3 nopti etc. Inainte de a pleca spre casa zic sa ne prostim cu un Mc si merem la cel de la Delfinariu. Toate bune, iar cu matzu plin ne punem la drum, fac dreapta stanga si stand la un semafor in Constanta zic sa fac romaneasca sa apas pe frana mai tare de cateva ori sa mai dezmortesc etrieri si Surpriza! La a doua pedala se duce la fund.. putina panica si fara frane, trag in parcare.. furtun spate dreapta plesnise! Mare noroc ca eram in oras si nu ma prins pe A2 si sa pun fo frana de urgenta.. ala eram. Acum in parcare cu pata pe jos.. zic sa mai ramanem o noapte.. pana rezolvam. Deci dorinta lui fimiu.. aia a fost. Caut o noapte de cazare si dupa ma bag sub masina.. tai furtunul bag un surub in el leg cu soricei furtunul si fuga la cazare si sa ne bucuram de seara in satul de vacanta. A doua zi am stat pe cautari si telefoane. Un singur magazin a reusit sa-mi aduca ambele furtune spate la ora 16. Masina fiind parcata vis a vis de magazin am asteptam cuminte cu masina demontata 🙂 Si normal ca nu mergem doar cu un furtun nou si unul vechi. Am schimbat si stanga, aerisit si via capitala.. direct la intalnire ca era Joi 🙂5 points
-
4 points
-
4 points
-
Nu ai raspuns la absolut nici o intrebare... decat cu alte intrebari. Nici macar la afirmatiile pe care le-ai facut. Aberezi crunt pe aici, doar de dragul de a parea destept... dar nu prea iti iese. Esti doar un troll plictisit, din ce vad, comentezi peste tot doar ca sa te contrazici aiurea.3 points
-
3 points
-
Off-topic: Sunt zeci de articole pe tema asta, exista standarde legate de campul magnetic maxim si campul electric maxim acceptabil pt corpul uman si chiar si pe vehicule vechi nu au fost depistate probleme. Valoare de 2uT (micro Tesla) pentru intensitatea campului magnetic masurata in articolul de mai jos este considerata foarte safe pt corpul uman chiar si la expunere continua (val maxima pt microorganisme este de 200 ori mai mare). Campul electric este mai putin periculos pentru ca este nevoie de intensitati foarte mari pentru a afecta organismele vii. Articol cu masini testate: https://iopscience.iop.org/article/10.1088/1757-899X/977/1/012022/pdf Ca idee o masina este more or less o cusca Faraday, deci blocheaza o buna parte din radiatia electromagnetica. Toate motoarele electrice, invertorul de putere si in general componentele care emit radiatie electrogmagnetica sunt puse in carcase metalice inchise pentru a olimita radiatia. Acest lucru este necesar in prmul rand pentru a proteja celelalte circuite folosite in masina. Orice modul calificat pentru industria automotive trebuie sa respecte nistye standarde, deci nu se pune problema (in afara de chinezariile ordinare gen tuktuk) ca limitele sa fie depasite. Din pacate noi (ca natie, ca oameni) ne facem griji de campul emis de diverse chestii nou aparute, dar multi isi fac case langa liniile LEA de 110KV sau direct sub liniile de 20kV. Sunt studii facute si dovedite ca la distante mai mici de 600m de liniile de >300KV duce la o incidenta mult mai mare a cancerului. Din pacate in Romania nu exista standarde care sa tina cont de asta, se tine cont doar de distanta fata de linii astfel incat in cazul in care se rupe sa nu mori ca prostul curentat. Ca idee in Branesti, pe peninsula cu strada violetelor trec niste LEA de 110kV si e plin de case acolo. La fel, in Bucuresti, in zona strada Marului si toata zona cu strazile care incep cu "Lunca" trec linii de 350kV (parca) si e plin de blocuri si case noi. Deci daca va pasa de sanatate in primul rand uitati-va in jurul vostru dupa LEA si nu dupa stalpi 5G si masini hibride. Scuze de offtopic, dar cred ca e o idee buna sa lamurim chestiile astea.3 points
-
3 points
-
Cu energii de samurai. Samuraii fiind tot daci, dupa cum bine se stie, aveau ochii mai mici din cauza ca mancau mult orez cu branza, manz si viezure. Au demonstrat niste domni acum vreo 2000 si ceva de ani... Aristotel, Pitagora, niste fraieri. Ah, da... chiar si Biblia zice ca e rotund. Dar aia e mai mult o carte sf de povesti. De astia mai din secolul nostru nu mai zic, ca e totul o constipatie mondiala, sa ne fure energiile sacre. Acum usor cu pianul pe scari, ca daca ajunge pana la marginea Pamantului cade in neant.2 points
-
Asta pare afirmatie Georgista 😀 Cu 5G cum stam? Poti verifica in China unde orasele sunt ticsite de electric orice, scutere,biciclete masini...crezi ca nu li se mai scoala si au dureri de cap ?2 points
-
2 points
-
Eu as prefera sa te vad ca semnalizezi neconditioant cand te apropii de intersectie, nu exista derogare de la asa ceva ... Ca poate vin din dreapta si vreau, de buna credinta, sa iti dau prioritate conforn semnului ... Insa arata-mi si mie ce vrei sa faci !2 points
-
Am trecut de 4k km, consumul s-a stabilizat undeva pe la 6-6.5. Negativele: doar un port USB și ăla e cu nazuri, celebra problemă cu cablul vieții, aștept să fie problema reproductibilă ca să-l schimb pe garanție. Bine că mai există încă mufă de brichetă pentru încărcător deși e o chestie personală, încă nu m-am obișnuit cu consola centrală (yay airbags) și stau cu genunchiul proptit în ea. Probabil cu timpul, o să stau mai puțin lăfăit, nu știu 🙂 plasticele fețelor de uși sunt mai raw hardcore decât la Jimny, ceea ce spune multe. Nu m-așteptam la lux evident, dar totuși 😀 nema senzori de parcare pe față, veneau doar în echiparea următoare împreună cu oglinzi rabatabile electric și n-am considerat că merita încă o mie de euro. Bine că pe spate sunt și senzori, și cameră ... dar pe față, unde e un bot destul de masiv și proeminent, nu. O să-ntreb dacă se pot adăuga la dealer, când mă duc la revizie. Pozitivele: destul de multe chestii "creature comfort" pentru banii dați: scaune încălzite, degivrare oglinzi și reglaj electric, ștergătoare automate, lumini automate (inclusiv cu faza lungă automată, aia de vrea BMW abonament pentru ea), geamuri electrice complete, lumini la picioare în față, lumină și priză de brichetă în portbagaj, climatizare automată, radio DAB (care chiar funcționează) scaunele comode, drum de 10 ore fără dureri de spate/etc, nici o problemă. vizibilitate bună, A-pillars foarte ok LEDuri peste tot, farurile - excelente, luminăăăă am condus cu cruise control clasic, dar mi s-a părut moft americănesc. Cruise control adaptiv cu lane keeping în schimb, este ge-ni-al, genial, genial, merge excelent la drum lung și nu mi-a făcut nici o surpriză până acum, cum ar fi să mă tragă spre vreun parapet. sunetul motorului 🙂 îmi aduce aminte de Kawasakiul pe care l-am avut. Toată integrarea cu ISG-ul ăla e excelent făcută, se coordonează impecabil împreună și chiar se simte că ajută. Turbo lag ... este, nu rău, dar este. Neutrele: tableta aia cu Android e OK, dar se simte că este cam underpowered nu știu cine face navigația, e utilă, frumos din partea lui Suzuki că dau gratis actualizările de software și hărți, dar la un drum Grecia-București insista neapărat să văd Macedonia, nici una din cele 6 rute nu trecea prin Sofia. Bine că are Android Auto prin WiFi. sistemele alea europene de securitate sunt ok, dar cu marcajele din România ... cam muncesc din greu, săracele. Nu-s rele, îți mai dă peste mână din când în când să nu adormi. În afară merg foarte bine.2 points
-
2 points
-
Maruntisuri, husa frana de mana (pe acelasi stil ca volanul) si pernute pentru fetele de usi, la cot. Cand au fost zapezile am constatat ca, pe sosea cel putin, farurile aduna zapada pe ele ca intr-o palnie... drept urmare am comandat un kit universal de spalare faruri (butonul dedicat trebuie sa vina), cand se mai incalzeste incerc sa-l montez. Si o folie de protectie pe faruri, semnale si proiectoare.2 points
-
Bun, sa o luam de la început :)) Aveam o problema de ceva vreme cu apa in portbagaj, nu a durat decat un an sa rezolv :)), cert e ca ploua grav de tot pe la imbinarea tablei , unde din fabrica se pune mastic, care dupa aproape 25 de ani a cedat definitiv, am curățat cu peria de sarma tot ce mai era acolo, inclusiv vopseaua :)) si aplicat un mastic de la "Teroson" fix pentru imbinarea elementelor de caroserie, dat fiind faptul ca, eu sunt talent din naștere, cand a fost momentul sa aplic masticul, am realizat ca nu am pistol :)) Cert este ca s-a rezolvat, aplicat mastic, grund si vopsea la culoarea ( am mascat tot ce era in proximitatea zonei vopsite, bineînțeles ca am gazat luneta si aripa spate, dar astea sunt detalii) La începutul lunii am reușit sa ii fac si revizia, filtrele toate Mann , ulei celebrul GM Dexos2 5w30 siiiii am reusit sa schimb si prima sonda lambda cu una Bosch ca sa scap de check ( am zis ca se reduce si consumul, ca na, are masina toate datele necesare pentru amestec bun, minciuni, consuma fix la fel :))) ) , pe langa cele mentionate am aruncat si o mana de bujii NGK cu 2 electrozi si un set de fise Parts Mall daca ma mai ajuta memoria. Masina momentan sta cuminte de 3 saptamanii intr-un subteran, probabil pana la sfârșitul lunii asteia.2 points
-
Vesti bune pentru GT-ul fiica-mii, am gasit motor FA20 in Olanda, ar trebui sa ajunga luni pe 3. l-am cumparat pe 12.02 si a stat la DHL Freight Olanda pana ieri, cand s-au invrednicit sa-l trimita, mi-au solicitat un cod OUT, dar fiind cumparat pe persoana fizica nu am cum obtine acest cod de la ANAF (codul este necesar pentru achizitii mai mari de 2000 E sau de 500 KG, in cazul meu motorul a fost 5350 si 210 kg).2 points
-
Am mai iesit de cateva ori, cu mai mult sau mai putin succes. Ieri am iesit prin Dobrudja, pe transee ww1 ale Grupului Bode. Un tornister/rucsac german complet (doar cataramele, pielea nu a rezistat), un bor de casca Pickelhaube, nasturi, nasturei si alte maruntisuri... plus multe tuburi si bile. Vremea buna, liniste si relaxare. Si vreo 10km la pas.1 point
-
1 point
-
Inceputul lunii ianuarie a demarat in prima faza cu o mica vizita la service. Prima operatiune a fost cea a schimbului de lichid de servodirectie, ca avea aproape 7 ani si de data asta am mers pe Dexron VI. A doua operatiune a fost cea legata de freon. Stiam, ca am ventilul mic de jos problematic pe unde aveam pierderi. Dupa un an si jumatate, din 750g mai aveam 556g. Faza e ca nenorocitul ala de ventil nu voia sa iasa. S-a chinuit ceva mecanicul la service. La sugestia lui @varais am pus degripant si l-am lasat peste noapte sa lucreze. Urmatoarea zi am reusit sa il desfac eu cu o cheie de ventile si sa il scot afara cu o penseta. Va las mai jos codurile de piesa pentru ventilele de la Thermotec. Cel mare a fost schimbat acum un an si jumatate, dar am luat unul, sa fie de rezerva. S-a facut test de vacuum timp de 20 de minute si a iesit tipla. S-a purces si la o mica baie, ca era prafuita. La ITP nu mai scapam de deochiuri. Trebuie sa ii pun o funda rosie. :)) Am dat iama din nou in stocul celor de la Radacini si am luat o toba din otel inoxidabil (166 lei), un rezonator, un capac la cutia filtrului de aer, plus ceva șuruburi, siguranțe, relee, cleme și comutatoare.1 point
-
Revenim la winch si acareturi. Cind un arbore isi da acordul a te ancora de el cu winch-ul trebuie sa-i fim recunoscatori si sa-l protejam. La baza (tulpina) unde te prinzi cu lantul mi-s de parere a avea o protectie pentru a nu-l deteriora ca la mai bine de o tofa forta lantul la solo isi lasa amprenta si nu-i OK. Cind mi-am mai dat talentul cu din astea am avut in vedere a proteja, fie cu bucati de scindura intra arbore si lant, fie bulendre de tot lelu ... De data asta mi-am nimicit si acest pitic. Stiu ca nu se cade ca vara sa umbli cu anvelope de iarna da' nah, ii mai moale ca cea de vara si mai prieteniasa asa ca mi-am croit o ghidusie expres pentru. Nu-i de pus in vitrina, de hirjoana doar. O OK, da' ceva protectie trebuie sa avem si noi cind ni se face a ne catara pe virful unui copac, cu cit mai inalt cu atit mai palpitant, ii si mai cald aclolo sus, probabil unde ca-s mai aproape de soare, banui doar ... 😊 in special cind adie ceva mai binisor vintul iar virful copacului, acel balans de stinga - dreapta, ai senzatia ca se masoara in metri, poate o fi, nu stiu, cert e ca se balangane serios, motiv caruia apelam la ham, cireasa de pe tort, sa nu fie vorba de cireasa de pe coliva de nu e cazu' ... Acuma, nu's de mai e cineva pe aici cu astfel de "hoby" da-i palpitant, sigur nu te fura somnul, mai ales in virful bradului.1 point
-
"principal" si "secundar" nu sunt in codul rutier, sunt prin chestionarele alea de la scoala de soferi. Avem asa in codul rutier: respectiv Oricum sunteti toti pe langa, drumul principal e ala pe care circula BMW-ul, se stie !1 point
-
1 point
-
1 point
-
Asa cum se vede, am upgradat si IPB-ul ... in principiu pare cam la fel, doar ca s-au introdus rankurile alea ... si alte chestii pe care le vom descoperi impreuna pe parcurs 🙂1 point
-
Dragi/stimati colegi, @VAXXi, in calitate de "proprietar" de topic a facut un apel finut la a nu deturna discutiile de la subiectul topicului. Acum, tot @VAXXi se afla intr-un vizibil conflict de interese (va rog vedeti Regulamentul DWCC) si, ca atare, ma vad nevoit sa intervin eu ca moderator. Va rog sa respectati topicul omului si sa nu mai deturnati discutiile de la subiectul principal. Va rog sa revenim la un climat colegial si sa renuntam la atacuri personale inutile. Multumesc anticipat !1 point
-
Acuma, daca pamintul nu-i patrat de ce Vitara ii dreptunghiulara ? Hop si io !1 point
-
E de ajuns sa iei avionul dintr-o tara mai nordica si sa zbori spre est si o sa vezi clar ca este rotund. Eu am vazut-o cu ochii mei cand am zburat in Asia (de 2 ori pana acum). Am si poze, daca ma intarat suficient o sa le caut, am fost in Asia in 2006, deci am ceva de sapat 🙂 . No offence, dar chiar nu trebuie sa ne tampim de la atata bine. Toata miscarea asta de a pune totul sub semnul intrebarii, mai ales lucruri demonstrate stiintific a aparut ca un raspuns la o problema care nu exista. Pur si simplu unii s-au trezit intr-o zi sa faca mistouri si sa vada cati prosti ii urmeaza. Se pare ca multi... Eu lucrez intr-o firma care face design si testare de circuite integrate pt automobile si mare mi-a fost mirarea sa vad ca un project manager (dar absolvent de facultate de inginerie) a pus botul la faza cu Pamantul plat. WTF, chiar atat de jos am ajuns? Daca asta este noul standard inseamna ca noi ca specie nu avem nici-o sansa. In cateva sute de ani vom involua si primul cataclism ne va sterge de pe fata Pamantului. Singura noastra sansa ca specie este sa evoluam prin intelegerea fenomenelor fizice si sa cucerim spatiul, sa ne extindem. Daca stam sa pupam moaste si mana profetilor gen Georgescu, Trump, Musk, atunci suntem condamnati. Sincer imi pare rau ca suntem atat de prosti... Edit: Acum am vazut ca deja a raspuns Geo_ZGA. Eu am zburat seara->noaptea, dar soarele lumina fix curbura Pamantului si se vedea superb. De preferat zboruri intercontinentale pentru ca avioanele au culoar de zbor mai sus. Edit 2: Uite si o poza, asta era calitatea de acum 20 ani. Pozele de noapte sunt prea varza ca sa se inteleaga ceva. Si pe zi pe viu se vede mult mai bine pt ca poti intoarce capul...1 point
-
oricand discut serios. in intersectia respectiva semnul de curba periculoasa nu are ce cauta acolo. uite aici o intersectie senmalizata corect, fara semn de curba periculoasa. https://www.google.com/maps/@44.5924437,24.9285465,3a,71y,112.13h,97.33t/data=!3m7!1e1!3m5!1sizrz-hduP7rL5KCEBYRxow!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fcb_client%3Dmaps_sv.tactile%26w%3D900%26h%3D600%26pitch%3D-7.331311279167423%26panoid%3Dizrz-hduP7rL5KCEBYRxow%26yaw%3D112.1286607566341!7i16384!8i8192?authuser=0&entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDMxNy4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D bine, intersectiile astea unde ai prioritatea in L sunt o prostie, mai ales ca, in cazurile aratate de mine sunt drumuri cam cu aceleasi valori de trafic. prioritatea ar trebui sa fie la drept inainte, ca oricum ala care vireaza incetineste. dar na, daca asa prevede normativul facut de niste imbecili, mergem cu el pana la moarte.1 point
-
Putin primitiva gandirea... nu crezi? Uite un sfat: ia un zbor ieftin pana oriunde, cu loc la geam, si o sa vezi curbura pamantului. Daca ai noroc si nu au dat astia cu chemtrails pe cer. Sau nu au stins becul si e intuneric. Deci ziua, senin. Ca sa vezi mai mult decat cei 2mp din jurul tau...1 point
-
Fix ceasul era problema :)) Importanta e mecanica, electronica (aia functionala, nu brizbriz-uri). Japonezii tind sa faca lucruri simple, desi mai "overengineer" si ei pe la motor, din ce am observat in general... dar fiabile totusi.1 point
-
mai e o chestie care ma da inapoi: a masurat cineva nivelul campului magnetic si electromagnetic intr-o masina hibrida? intreb si eu.1 point
-
s-o stapanesti sanatos! si mie imi place masina. din pacate, motorul asta ma da inapoi. sistemul asta cu turbo si injecie directa si hibrid nu imi inspira incredere. si alta treaba, plafonul ala negru nu incalzeste masina mai mult?1 point
-
Motivul semnalitzarii in aceasta situatie fiind ... ?! Nu ne abatem de la traseul initial nu nimic, ne continuam deplasarea inspre stinga si nu la stinga pentru ca astfel duce traseul prioritar, strada principala asa zis.1 point
-
1 point
-
Neh, fara senzori Gheo la pachet, ma mai gindeam de merita ori ba investitia. Totusi, de inclini catre un schimb cu o Nexia da de stire, las de la mine ! Vitara fu la inaltime in zona, SH-ul s-a vindut pe bani grei dupa ani buni. Drumuri bune !1 point
-
Nu tunam nimic, stiu eu c-ai pus ochii pe turbina mea :)) Adevaru' e ca nu stiu ce-as prea avea de tunat in faza asta ... cred c-o sa fac izolatie, sa vad ce boxe sunt si poate le schimb ... si mai vedem noi.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Da, sper sa o mai tina mult si bine; de altfel am impresia ca vor renunta la S-Cross in favoarea Vitarei care din ce-am inteles, se vinde mai bine. Consumul e bun, da' am inteles ca mai scade dupa 10k ... urmaresc cu nu prea multa atentie si fara ingrijorare; da, am mers mai mult pe-afara, de oras mi s-a luat 🙂 conform aplicatiei, minimul obtinut pana acum a fost 4.4 (73 km de la Sibiu pana spre Ramnicu Valcea) ... maximul, un 10.2 cu 15.4 km facuti in Bucuresti intr-o ora si un minut la ora de varf. Din pacate, nu afiseaza si media de viteza. Hibridul ... e bun la amandoua, si la taxe (inmatriculata pe firma, am platit 27 lei impozitul) si la condus. Mai exact, una dintre chestiile care mi-a placut este c-au bagat o tona de informatii pe ecranul ala mic dintre turometru si vitezometru: consumul afisat in n-shpe mii de feluri, grafic acceleratie/frana, grafic G-forces (lol), detaliile despre sistemul radar (ce "vede", semnele, etc - in Grecia mi-a aparut, nu stiu de unde, si un indicator galben de "curbe periculoase" desi nu era indicator rutier cu asa ceva), precum si cum lucreaza sistemul hibrid. Prima chestie misto e ca nu prea poti sa subturezi masina; chiar si daca scazi sub 2000 rpm, intra motorul electric si compenseaza termicul; de cand am luat-o, n-am simtit niciodata "tremuriciul" de motor subturat. A doua chestie misto e ca in functie de cum apesi pedala, intra (sau nu) si electricul, sa ajute (are 10 kW mi se pare) - si daca intra si turbina si electricul deodata, e chiar misto senzatia 🙂 iar a treia, frana de motor sau frana de pedala inseamna ca bagi curent in acumulatorul ala de 8Ah, pe care-o folosesti mai tarziu, destul de amuzant sa il urmaresti acolo cum gandeste si ce face. Apropo de asta, cand am schimbat rotile, m-a umflat rasul sa vad cat de mici sunt discurile de frana, cred ca sunt mai mici decat la Jimny. Per total, la stilul meu de condus, raman cu bateria cam la jumate mai mereu (adica nu o tine plina degeaba, ci chiar o foloseste). Mai delicat e ca acumulatorul ala LiIon e folosit si pentru start-stop, plus frecusul de zi cu zi ... nu stiu cata viata o sa aiba, mai ales ca e complet capsulat si destul de scump, nu se testeaza/repara oficial (doar se inlocuieste).1 point
-
Sa o stapanesti sanatos! Arata foarte bine pe culoarea asta. Este misto ca Suzuki fabrica deja de 10 ani modelul, asta inseamna ca pentru piese uzuale de tren de rulare, franare, caroserie vei gasi piese de schimb cel putin peste 10 ani de acum inainte, chiar daca modelul iese din fabricatie. Consumul este foarte bun, banuiesc ca o folosesti mai mult pe afara, nu? In oras ce consum ai si ce impresie ti-a facut sistemul hibrid? E ceva de capul lui sau este doar pt taxe mai mici? Am un coleg care are una cu motor de 1.6 aspirat si aceea din pacate este sub-motorizata, ii parea rau ca nu a dat bani pt modelul turbo. O are de cativa ani (cred ca de vreo 7-8 ani) si nu a avut probleme majore cu ea, doar prostii legate de sistemul audio, scutul aftermarket montat de nou la dealer si cam atat. Este multumit de ea si momentan nu vrea sa o schimbe.1 point
-
Foarte faina combinatia de culoare + jante . Spre rusinea mea automobilistica nu stiam ca acest model inca se fabrica, probabil ca in acest caz este unul dintre cele mai longevive de pe piata. Recent intr-o vizita in america centrala chiar am 'admirat' un Vitara nou, la noi nu se aduce sau vor sa scoata modelul de pe piata, care'i treaba ? Faza lunga automata nu stiu daca nu cumva face parte din pachetul de cerinte european, am avut pe I20 in varianta standard. Interesant deasemenea ACC pe cutie manuala. Sa o plimbi cu placere !1 point
-
1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00