
Darude
Membru-
Posts
12 -
Joined
-
Last visited
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Din
Vilcea
-
Auto
Daewoo
-
Model
matiz
-
An
2005
Darude's Achievements
Newbie (1/14)
-
Ok. Merci. O sa iau legatura cu el.
-
Da-mi te rog mai multe date despre persoana respectiva ca m-am saturat de reprezentanta Daewoo din Valcea.
-
O sa le schimb bujiile dar eu le-am mai schimbat de 2 ori si tot bujii ca cele pe care le-am pus ultima data, dar nu a facut probleme. IAC am curatat. Ca despre timpii de injectie ... mai greu tinand cont de faptul ca probleme face probleme numai la rece si pana ajung cu ea la service se incalzeste. Cred ca ma duc sa fac o diagnosticare si o sa iau toate datele sa le postez. Totusi cand e la rece nu ar trebui sa creasca turatia la un nivel si apoi sa scada constant??? La mine scade, iar creste, iar scade(am turometru electronic). Inainte sa faca problemele pe care le face crestea turatia si apoi scadea ... fara alte variatii. Merci.
-
Ok, deci nu are soc. Atunci lamureste-ma si pe mine cum face de se tureaza atunci cand e motorul rece. Champion Da nu stiu exact. Ceva cu amestecul de oxigen prea sarac(de asta mi-au si curatat mesterii senzorul de oxigen si au zis ca o sa mearga ...) nici asta nu il stiu, testerul nu fost la mine, dar chiar au zis tipii aia de la service ca timpii de injectie sunt buni(nu stiu ce insemna asta) 10W30
-
Zi-mi mestere ce are daca tot stii asa multe ... bujiile le-am schimbat. Sincer sa fiu eu am postat aici sa ma ajute cineva sa rezolv problema, nu sa imi dea lectii de romana.
-
Pana acum am schimbat, la sfatul meseriasilor din service, bujiile si bateria dar problema nu a disparut. Totusi, nu imi zice nimeni unde e socul ala automat ca eu tot il banuiesc. Toata lumea pune ca posibilitate injector infundat ... dar daca e infundat atunci de ce merge bine cand motorul e cald??? In plus, eroarea pe care ar trebui sa o dea in cazul asta cred ca e missfire, si nicidecum legata de amestecul de oxigen... asa cum face acum. Daca e vreun injector infundat care ar fi solutia ... solutie de curata injectoarele am pus si degeaba ???
-
Daca ar fii de la senzorul de temperatura nu ar trebui sa o ia razna si indicatorul din bord??? Ventilatorul nu porneste. Cand am fost la service cu ea vorbeau mesterii intre ei ca ar fii o eroare legata de amestecul de oxigen, sau ceva de genul asta. Fisele sunt schimbate, dar bujiile acum cam 20000km ... o sa le schimb ca sa fiu sigur ca nu e din ele desi le-am desfacut si aratau mult mai rau cele pe care le-am schimbat acum 20000km. Reset am facut dar prin metoda "taraneasca" adik scos borna de plus de la baterie si lasat asa cam un minut cu farurile faza lunga pornita. O sa ii fac cand ajung acasa Reset/Idle Learn ... asta nu i-am facut niciodata. Totusi am si eu o intrebare legata de resetarea asta: daca ii dau reset prin taierea alimentarii computerului raman parametrii pe care ii invata masina ... parametrii care tin de stilul de mers al fiecaruia??? dar istoricul de erori(pe problema asta m-am in gura cu un mecanic de la service ... el zicea ca istoricul de erori ramane dak iau alimentarea si chiar mai mult "erorile din memorie afecteaza functionarea masinii chiar daca sunt doar in istoric"). In weekend am observat ca daca stau si o incalzesc dimineata inainte sa plec ... si o tin mai turata ... nu mai vibreaza si nu se mai aprinde check engine. Va multumesc pt sugestii !!! Mai astept ... poate rezolvam impreuna .
-
Nu a fost refacut. Nu am mai avut pana acum probleme decat cu o fisa de la bujii, deci nu a fost umblat deloc la motor. Nu are nici 3 ani si am 54000 km. Pai tu din ce zici ca e ????
-
Am si eu un matiz E3 si de 2 saptamani imi face o chestie ciudata. Dimineata, sau cand e motorul rece vibreaza puternic toata masina si mi se aprinde becul de mill(check engine). Daca pornesc la drum cu ea fara sa o las sa se incalzeasca nu merge cu am trebui, apas acceleratia si nu creste viteza, si de odata isi da drumul. Dupa ce s-a incalzit motorul masina functioneaza normal. Daca o pornesc ziua, cand temperatura afara e ridicata vibreaza, dar mai putin si nu mi se mai aprinde becul de mill. Am turometru pe ea si cred ca am depistat problema, cred ca este vorba de socul automat pt ca dimineata nu mai tine turatia la valorile la care o tinea inainte, adica inainte cand o porneam la rece imi tinea socul turatia pe la 1600 dupa care scadeausor odata cu cresterea temperaturii motorului. Acum, la pornirea la rece, imi creste turatia pt 2-3 secunde la 1900 dupa care scade rapid la 1300, 1200, apoi creste iar pe la 1300, momentul in care scade brusc pe la 1300 fiind si momentul in care apar vibratiile. problema e ca am cartea pt matiz E2 dar nu am gasit pe nicaieri unde e acest soc automat, sau cum se schimba ... asta in cazul in care el e de vina. Cand e motorul cald turatia e in jur de 970, iar vibratia dispare. Am curatat senzorul de IAC dar nici un efect. Am desfacut senzorul TPS dar sincer astuia nu stiu ce sa ii fac. Va rog frumos daca puteti sa ma ajutati si pe mine cu o sugestie.
-
A venit Mosuuu' . Merci mult Zerro!!! L-am simulat cu ISIS si imi place cum merge. O sa ma apuc sa il fac.
-
Pai asta ma intereseaza si pe mine. E cineva dispus sa imi dea si mie codul sursa??? De preferinta codul necompilat, dar Zero poate sa mi-l dea si .hex k nu as mai modifica nimic.
-
Sal. Am si eu un Matiz E3 pe care as vrea sa pun un turometru digital cu LCD. Mi-a placut turometrul lui Zero si am si eu o intrebare: dak cineva ar vrea sa faca rost de soft-ul scris in PIC are de unde??? k Zero nu prea a mai aparut pe forum de ceva timp. Sau dak e cineva dispus sa ma ajute la scrierea soft-ului cu cateva sugestii ... La partea de soft ma pricep si nu prea. Am incercat si eu si ink imi mai da batai de cap rutina de masurare a timpului intre 2,4,8,16 impulsuri cu CCP-urile. Plus de asta are cineva idee cum se face un bargraf pe LCD de genul celui facut de Zero. Eu lucrez in MikroC. Multumesc!!