Jump to content

julian_www

Membru
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

About julian_www

  • Birthday 10/04/1984

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Rm Sarat
  • Din
    BZ
  • Auto
    daewoo
  • Model
    matiz
  • An
    2007

julian_www's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Am un cielo Executive, 16v, care m-a disperat cu consumul. In Bucuresti nu scot sub 14 (am incercat sa merg subturat, 1800-2200 ture) si la drum lung 8-8,5(la viteza de 100km/h). As vrea sa-l intreb pe maestrul Ovi la ce turatii se schimba treptele pentru un consum optim. Multumesc anticipat!
  2. Inainte sa faceti segmentarea motorului mergeti la un mecanic adevarat si intrebati-l daca in cazul fiecaruia din cei care aveti astfel de probleme enumerate in acest topic nu ar putea fi simeringurile foarte uzate. E o problema des intalnita la matizurile cu multi km si se remediaza relativ simplu(costa mai mult operatia decat piesele). Eu am schimbat la matizul meu asa ceva, desi multi imi spuneau ca trebuie segmentat. Scotea foarte mult fum, dar dupa schimbare acum s-a remediat complet. Oricum, decat segmentare mai bine un set nou, daca tot platesti manopera barem sa faci si un lucru trainic. Numai bine.
  3. Nu, vreau original de matiz. La 50 CP de unde atata sportivitate? ) Oricum, multumesc de intrebare.
  4. Eu ti-am zis doar o parere personala. In legatura cu investitia, tu spusesei ca o sa mai bagi 1000 euro, de-aia am zis ca e mult. Initial ai zis ca te costa masina 1600e, dar daca ai scos-o la 1000 e buna afacerea. Te pot ajuta cu o bancheta spate (canapea+ spatar) la 4 milioane. arata bine, nu e rupta sau tocita.
  5. Tine cont de faptul ca masina este trecuta in carte ca autoutilitara, iar asigurarea RCA pentru astfel de vehicule este de la 400 lei in sus. Asta este unul din minusurile matizului van. Am vrut si eu sa cumpar unul, dar m-am lipsit. Iti pot spune ca m-am interesat si omologarea la rar pentru 5 locuri e 8 milioane(asa era prin decembrie 2007). Daca masina are km putini si e buna merita banii. In legatura cu suspensiile, sunt intr-adevar suparator de tari. Iti mai trebuie si mecanismele de deschidere din interior al portierelor spate. Oricum, cu investitiile pe care trebuie sa le faci depasesti pretul de piata al unui matiz ca al tau.Cu 2500 gasesti matizuri cu optiuni, aer, servo etc. Tot ce am scris mai spus trebuie luat doar ca o parere personala, nicidecum ca un sfat sau rea intentie. Numai bine!
  6. Cumpar volan matiz, in stare buna. astept ofertele voastre. Multumesc. Nr meu este 0766.654.324 sau PM.
  7. Verifica sa nu fie senzorul de temperatura defect(sonda de apa). La mine aveam aceleasi simptome, dar in plus mie imi pornea si ventilatorul (chiar si la rece). Nu stiu daca la tine e aceeasi problema dar merita incercat (pune testerul cel mai bine).
  8. Trebuie sa cumpar un kit de ambreiaj pt mica mea buburuza si am gasit mai multe oferte. La magazinul de pe Iuliu Maniu(apaca) kitul costa 270 lei, e original Koreea spun ei si include placa+disc+rulment. La RXM am gasit la 125 lei discul si placa, dar firma producatoare este PHC (n-am mai auzit de ei).La acest pret s-ar mai adauga rulmentul de presiune, deci ar ajunge undeva la 160 lei. ultima oferta am gasit-o la un magazin din iasi care livreaza in toata tara. Kitul este Valeo si acosta 188 lei+24 lei transportul. Pe site scrie ca e original Koreea. As vrea sa stiu daca intr-adevar Valeo e original si daca cineva dinte voi a folosit asa ceva. Avand bugetul limitat eu as inclina spre cei de la RXM, dar astept sfaturile voastre. Va multumesc si astept sa-mi raspundeti cat mai repede. Atasez poza cu kitul de la Rxm.
  9. Mircea, iti multumesc foarte mult de sfat, maine ma bag sub masina si reglez cum ai spus tu. Cat despre cablul de ambreiaj, ar fi bine sa fie el de vina, desi nu prea cred. Zgomotul ala e prea pronuntat. Bine ar fi sa scap doar cu disc, fara placa de presiune, nu de alta dar sunt student si bugetul e foarte limitat. inca o data un sincer multumesc.
  10. Va salut! De curand am intrat in posesia unui matiz si are cateva probleme care trebuiesc rezolvate.Una dintre ele este ambreiajul. Masina a facut distributie in bucuresti si cand am luat-o ambreiajul tinea foarte jos(aproape de podea). Din aceasta cauza intra mai greu in viteze si atunci cand apasam pedala se auzea un zgomot (parca se freca ceva). Astazi, dupa ce m-am documentat pe forum(tin sa multumesc tuturor pt informatii), am mai strans putin cablul de ambreiaj. Rezultatul s-a vazut imediat: intra mai frumos in viteze, dar zgomotul produs de apasarea pedalei s-a accentuat. CAnd apas pe ambreiaj se aude mai tare acest zgomot si ceea ce este mai ciudat este ca zgomotul persista acum si dupa ce eliberez pedala. Nu stiu daca am procedat corect strangand cablul, dar acum ambreiajul tine normal, la jumatatea cursei. In weekend intentionez sa ma duc cu ea la mecanic la buzau, dar momentan sunt in bucuresti si ma gandesc daca o sa ajung cu ea pana acasa. Va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi, pentru a sti la ce sa ma astept. Ar fi bine oare sa slabesc cablul asa cum a fost inainte, sau sa-l las asa in ciuda zgomotului care se aude chiar si cu pedala ridicata. Va multumesc.
 

×
×
  • Create New...