Am vazut postul dupa ce am venit acasa , nu am notat codul dar povestea continua mai dramatic si psihic si material... Am fost la service .. o pune pe tester si zice ca e o eroare de conexiune la un senzor de la axul cu came .. ok ridica masina intr-adevar problema la firele care intra intr-o mufa era izolatia nasolita si fiind rasucite facea scurt .. foarte tare .. ma bucur ca e o prostie .. si vine un electrician si o rezolva... o dam jos facea acelasi lucru ( intre timp s-a inrautatit situatia facand si la turatii mai mici - de azi dimineata) doar ca nu se mai aprindea martorul motor .. mai verifica omu odata VSS-ul , care evident era in regula , schimba fisele cu unele noi tot nimic , ma intreaba "domne' sigur ai schimbat bujiile ? " si-i zic sa verifice .. verifica si totul OK.Zice omu ca trebuie sa fie de la pompa de benzina... hai sa incercam cu una noua sa vedem daca mai face.O scoate pe aia veche o pune in 3 suruburi pe aia noua .. si lucru extraordinar nu mai face nimic, o strange el final si asta e ... ,o schimb - ( pentru amatori costa 410 ron cu tot cu manopera ) mergem sa facem o proba .. absolut nimic indiferent de treapta de viteza sau turatie , excelent tata .. merg pana la maica-mea la spital plec de acolo ( 2-3 km), ma duc sa iau niste muncitori de la o lucrare si cand ajung aproape de casa incepe din nou, iar se aprinde martorul motor etc. Nu mai inteleg nimic.
O sa ma duc iar in service maine sa vad ce cod avea eroarea( si de data asta il si notez) si revin cu update.