Salutare
Primul post prima problema. In timp ce mergeam s-a rupt un teu de plastic de la instalatie de racire.
Am sesizat doar cind a inceput sa intre in masina miros de ars. Am oprit, ridicat capota si am fost invaluit de un nor de abur.
Incercind sa completez cu apa am observat ca se scurge in mai putin de 20 secunde. Fiind in mijlocul pustietatii am continuat sa merg
inca aproximativ 6 km pina in cel mai apropiat sat unde am reusit sa montez furtunul la loc.
Desi scotea pe esapament un fum gros nu sa-a aprins nici un beculet la bord, iar temperatura trecuse putin peste linia rosie.
Motorul a consumat cam 200g ulei in astia 6 km si acum se aude o trancaneala in partea dreapta linga baterie.
Cam ce se poate strica si dupa ce simptome sa ma uit. Oare mai merita reparat motorul sau sa caut altul?
Problema e ca nu prea am incredere in mecanici. E posiblil sa-mi spuna ca se poate repara pe o suma rezonabila si la urma sa ma coste cit nu face
Scuze pentru postul lung si incilcit
Masina: espero din 96 motor 1500 dohc 16v