Jump to content

Dead666Ghost

Membru
  • Posts

    17
  • Joined

  • Last visited

About Dead666Ghost

  • Birthday 12/28/1987

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Buc
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2008

Dead666Ghost's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Semnatura editata in conformitate cu prevederile Regulamentului, art. 2.7

  2. hai ca dau si eu o tura pe acolo, ca si asa de cand nu am mai aparut a mai trecut un anotimp
  3. 10w60 ??? doamne... si cat despre acceleratul meu in treapta a5a, am specificat doar ca reper. cunosc foarte bine masina si stiu ca treapta a5a nu este gandita pentru viteza ci pentru consum. ideea era ca orice matiz in treapta a5a accelereaza usor, adica ii creste viteza de la 100, 110 incolo, cum de altfel era si al meu la inceput. acum ramane la 110. tin minte ca acum cateva luni am scapat picioru in acceleratie nervos (in tr a5a) si cand am simtit ca masina parca nu mai e asa stabila m-am uitat si in bord si acul urca vertiginos spre 160, chiar m-a mirat ce hotarat era chiar sa depaseasca cifra de pe bord (evident am luat picioru din gaz si promit sa nu mai repet genu asta de cascadorii in aglomeratia din otopeni-dn1), dar ca idee... gata am termina cu anomalia mea (de masina) - poate e doar personalitatea de sobolan a matizului meu.
  4. stie cumva cineva cu ce ulei vine matizul din fabrica ? acel ulei de rodaj(neluand in calcul acea adivitare sau ce o fi prin care se zice ca e ulei de rodaj, mai abraziv ... ). Nu de alta dar a mers super si culmea , am avut cele mai mici consumuri pana la prima mie (si nu mi-am schimbat stilu de mers, garantez pentru asta). S-a schimbat aeru in atmosfera de anu trecut din august ? nu mai avem oxigen ? ) eu alta explicatie nu mai gasesc edit : ups .. mea culpa, graba strica treaba ..functia search mi-a returnat 10w30 si aceleasi intrebari ca ale mele deh in 850si ceva de posturi si comoditatea de a intreba fara a cauta revin cu impresii dupa ce il schimb foarte curand, pentru ca deja nu mai suport, si pentru ca oricum tre sa ajung in service la o constatare dupa o groapa luata azi care mi-a cam distrus si unghiu de fuga al masinii pe langa janta / cauciuc.
  5. am un amic care lucreaza la o firma cu flota de matiz si spark.. masinile au ajuns la peste 200mii de km de bucuresti (in regim de firma..va imaginati) si merg perfect, nu consuma nici un gram de ulei (fiind checker de service si verifica asta). chestia interesanta este ca au folosit doar ulei gm 10w40, deci ma bate gandu sa bag si eu in masina pentru ca de cand am 10w30 in ea merge complet aiurea .. si tata care s-a urcat prima data ieri in ea m-a intrebat daca i-am facut ceva la evacuare pentru ca se aude ciudat. pur si simplu are zgomot motorul dar nu se "duce" , de parca ar merge inecat..consumul este normal de 5-6% dar... nu e acelasi lucru: la 110 a5a nu mai vrea sa mai accelereze absolut deloc..in conditiile in care inainte sa pun uleiul acesta chiar pot spune ca avea ceva "vana" in a5a la peste 120 (folosind numai benzina 99+ de noua). voi ce spuneti .. bag d-asta (10w40).. ? ce restrictii ar trebui sa imi autoimpun daca bag acest ulei (mers in aglomeratie, turat etc..) ?
  6. inseamna ca la mine au uitat sa il puna .. de fapt eu ma miram ca al meu fuge in 160 dupa care se plafoneaza ..adica creste mai greu in viteza.. mentionez ca folosesc benzina numa 99+ sau 100 am desfacut ambele coliere si m-am uitat pe tot traseul si nu am vazut nici o piesa de plastic sa obtureze ..e direct flow.. si in poza bulina e exact in spatele carcasei de plastic a filtrului deci nu aveam cum sa ratez..corect ?
  7. Daca reusesc sa fug de la servici s-ar putea sa mai ajung si eu..
  8. La matizul meu (euro4) nu e acel restrictor de care vorbiti deci parerea mea e ca il puteti scoate cu incredere resetati parametri si gata. Am mai desfacut si de pomana colierele alea pe frigul asta ..brrr..tocmai cand visam sa zbor cu sobolanu meu
  9. Nu stiu de ce tot incercati sa ii dati un sens practic acestei modificari. Stopurile se vad foarte bine si fara un bec in plus, deci spuneti-o p-aia dreapta : arata mai ciudat, mai frumos, o faceti si o sa o fac si eu strict pentru ca imi place cum arata stopul alien style asa (zici ca e extraterestru din spate, mie cel putin asa imi da senzatia.. f tare oricum). Bafta in continuare si in legatura cu politia.. daca te trosneste din spate unu e de vina (am patit-o si chiar nu are timp si chef agentu de explicatii penibile oricare ar fi ele..ca domne avea stopu murdar nu se aprindea sau alte alea..d-aia se pastreaza distanta intre masini), iar daca e sa vrea ceva : gaseste si nu cred ca e cazul la un matiz.. cred ca sunt mai ocupati cu ursuletii de drifteri
  10. Ms de sfat dar primul service la care m-am dus (autonet giulesti) nu a fost in stare sa-mi repare nici macar clanta usii dreapta spate (defect de fabrica). O sa le spun la revizie desi sunt absolut sigur ca nu se baga sa repare chestii pe garantie. Le voi spune ca s-a intamplat cu 2 zile inainte sa ajung la ei si ca nu am stiut care e siguranta si am scos din greseala siguranta computerului (asta in caz ca nu se vede nimica cand il scaneaza) ) Cat despre releu in weekend daca am timp il disec si il testez.
  11. cele doua relee sunt la fel pentru ca au aceleasi specificatii imprimate.. am resetat computeru si acuma masina merge perfect exceptand faptul ca nu mi se mai aprind proiectoarele din cauza acelui releu defect. Daca il scot din lacas si il bag la loc se aprind proiectoarele pentru cateva secunde si dupa aceea se sting. Habar nu am de ce face asa pentru ca nu prea are logica fizica din punctul meu de vedere dar.. asta se intampla. Aaa.. si am constat ca e releul acesta defect deoarece atunci cand puneam contactul nu auzeam pompa lucrand. Am verifica siguranta care era ok si am verificat si releul punandu'l in locul celui de la proiectoare care a dat "chix" dupa cateva secunde. Am pus releul care era pe proiectoare in locul celui pt pompa si cand am pus contactul am auzit pompa lucrand, dupa care masina a pornit la sfert de cheie. Repet: ce mi se pare foarte dubios e ca acel releu lucreaza dar numai pentru cateva secunde...
  12. Si eu am patit-o cu Matizu meu : mi s-a aprins check-ul si s-a oprit motoru .. A mai pornit de cateva ori dar numa in 2 si dupa aceea in 1 piston. Am constatat ca a fost releul de la pompa de injectie. Am facut schimb cu cel de la proiectoare si masina merge super. Led-ul tot aprins in bord, dar.. am observat ca proiectoarele cu acel releu stricat se aprind cateva secunde si dupa aceea se sting. Daca scot releul si il infig iar la fel: se aprind si dupa aceea bezna. Sa fie de vina doar releul de ni se aprinde check-ul in bord ? .. sau a fost doar un caz particular la mine ?
  13. .. la ora 8 tre sa ridic cinemaurile de pe magheru si de pe balcescu .. pana descarc in otopeni pana ma duc acas sa schimb masinile .. pana ajung la club .. iar ajung nu azi : maine
  14. trec si eu pacolo.. acu plec de acasa (asta ca sa mai postez si eu ceva p-aici )
 

×
×
  • Create New...