Jump to content

katalinm79

Membru
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Din
    Brasov
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero
  • An
    1997
  • Nr. Inmatr.
    VS 10 KMG

katalinm79's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. In sfarsit am reusit!! Pentru care e interesat, am procedat astfel: am rotit arborele cotit pana ce pistonul ajunge in pozitie de inchidere, cu semnele de pe arborele cu came aliniate si am avut surpriza ca semnele de pe arborele cotit nu corespunde cu ce scrie in cartea tehnica. Semnele de pe arborele cotit sunt urmatoarele:punctul de potrivire de pe pinionul arborelui va corespunde cu semnul de pe aparatoarea pinionului, iar in aceasta pozitie, in pozitie perpendiculara pe semnele axelor cu came, se afla un semn pe fulia arborelui cotit. Se pune distributia in aceasta pozitie si se da cheie. URAAAA, porneste... P.S. VALABIL PENTRU MOTORUL ESPERO 1.5
  2. Cam asa am procedat si eu la montare, fortand un pic roata de admisie ca sa stea fortata la linie, problema e: de ce pistonul nu e sus cand distributia e aliniata? Oricum maine incerc din nou si sa vad si pozitia pistonului. Multumesc pentru idei si sfaturi.
  3. Eram destul de obosit aseara la 1-2 noaptea si nu mi-am dat seama cand am raspuns, iar al 2 citat e ca am vrut sa-l modific pe primul cand mi-am dat seama. totusi , cineva ma poate ajuta cu potrivirea semnelor la distributie?
  4. In mod normal pistonul 1 ar trebui sa fie in pozitia cea mai inalta, dar, dupa carte, semnele de pe fulii si poz. fuliei arborelui cotit, nu e nici pe departe. Dupa ce am pus distributia si cureaua, am facut 2 curse complete si nu s-a blocat sau sa mearga greu. Si apoi e criza mare...
  5. Mi-am schimbat rolele intinzatoare si cureaua de distributie la ESPERO si am incercat sa pun distributia ca in carte(ca aia de la service mi-au cerut 2.5 mil. pentru schimbare distributie), insa linia de potrivire de pe rola de distributie admisie nu se opreste la jumataterolei ca cea de pe evacuare pentru a putea fi pusa corect, ea coboara fortat mai jos decat linia de potrivire a montarii distributiei. Imi poate preciza cineva unde gresesc in reglarea distributiei? Multumesc anticipat.
  6. Buna, Am un espero de 1.5 si am mai multe probleme: prima ca nu am un manual al lui care sa ma ajute sa inteleg mai bine partile componente si amplasarea acestora, a 2-a ca pun benzina fara plumb si e noneuro iar la benzinarii spune ca pt. nneuro sunt recomandate benzina cu plumb, dar problema pentru care am deschis acest topic este ca mergand in viteza a 2-a incepe sa o apuce un tremurat care se pierde daca o accelerez si schimb viteza. Ma poate ajuta careva sa inteleg de ce face asa? Acesta sa fie si unul din motivele pentru care nu trage cand o calc?
  7. Buna seara! Sunt nou pe acest site si am un espero de 1.5 din 1997 noneuro. La pompa de la benzinarie apare ca pt. motoarele noneuro se foloseste benzina cu plumb iar eu am pus mereu fara plumb. Acesta sa fie unul din motivele pentru care nu trage masina cand vreau sa o iau mai in forta? Pana la urma ce fel de benzina se foloseste cu plumb sau fara plumb? Cand o calc nu trage si ma gandesc sa fie oare de la benzina? bujiile sunt noi, fisele la fel. Gasesc cumva pe site si o carte tehnica pentru aceasta masina ca e second si nu am o carte tehnica la ea.
 

×
×
  • Create New...