Jump to content

mareleurs

Membru
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2003

mareleurs's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Merci, dupa nume el pare mai responsabil cu sunetele (si repetatele deschideri/inchideri ale clapetei) scoase la relanti decat motorasul pas cu pas, deci va trebui sa ma concentrez mai mult pe el
  2. Mda, problema cu "trasul" la relanti sau chiar in timpul mersului insotit de stari de lipsa de putere, care aprape dau "in nas", eu suspectez altceva...admisia de aer, iar aici eu am doua tinte...motorasul pas cu pas, sau de relanti si un senzor care se afla fizic sub el, la cativa centimetri, care ca actioneaza atunci cand schmbi vitezele (din ce am inteles de pe la mecanici)......sa nu uit, la relanti, opririle bruste si pornirile la fel de bruste a socului sunt insotite de un tacanit metalic ca de clapeta care se inchide si deschide ritmic la intervale mici de timp... ...din pacate, as fi spus si daca presupunerile mele se adeveresc, dar cu toate ca cele doua piese nu costa f mult, in acest moment lipsa unui loc de munca ma impiedica sa fac mai multe, in afara unor presupuneri
  3. Merci pentru sfaturi, intradevar cheia nu are chip (cei de la service daewoo au precizat ca daca nu are bulina rosie pe cheie, nu are chip), iar zgomotul slab la pornirea checkului de la pompa de benzina era. Pana la urma am mai verificat o data tabloul de sigurante de langa baterie si...o siguranta de 15A (cred ca are legatura cu ECM-ul) imi scapase, dupa schimbarea acesteia a pornit si checkul si pompa de benzina. Oricum am scapat ieftin rau de tot, ca altfel o verificare la service era 62 lei si ulterior daca schimbam pompa dadeam 200 lei (in cel mai bun caz, daca o schimbam eu),iar ca sa schimb contactul si ce mai era pe langa el...
  4. Salutare, Am o problema cu micul Matiz: 1. Pun cheia in contact, rotesc contactul o data si se aprind martorii de benzina si baterie, dar nu si cel CHECK ENGINE. Inainte de a aparea problema cand era CHECK pornit (3-4 secunde) se auzea un zgomot slab ceva gen de motoras, acum nu se mai aude nimic de genul. 2. Daca rotesc cheia pentru a porni masina, se aude cum primeste scanteie, dar motorul nu porneste deloc. - Am verificat sigurantele si sunt OK, releul de pompa de benzina (OK). - Am verificat turul pompei de benzina si nu iese nimic, dar curent electric apare la bornele ei. Sa fie ea buba? Dar ce legatura are cu CHECKUL? Sau poate fi de la cheia de contact, unde am inteles ca ar fi un cip, care daca e stricat nu mai permite pornirea masinii. Aveti idee, daca mai sunt si alte probleme cu aceleasi simptome? Multumesc!
 

×
×
  • Create New...