Jump to content

bogdanici

Membru
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About bogdanici

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Aveo 1.4 16v
  • An
    2006
  1. Ei au pus masina pe standul de verificat amortizoare si frane si au pus diagnosticul asta. Rotile le-am echilibrat inainte de plecarea in Grecia si am incercat sa le reechilibrez la intoarcere cand am inecput sa sesizez vibratiile, dar n-aveau nici o problema. Iar vibratiile astea apar doar la franare si sunt cu atat mai puternice cu cat viteza e mai mare. Am franat odata mai tare pe la 120km/h si vibra toata masina. Acum astept sa mi le schimbe( dupa experienta de anul trecut cam o luna - o luna jumatate) dureaza si dupa aia mai vad.
  2. Am fost cu al meu Aveo in service pentru revizie si verificat vibratia in volan. N-a fost mare surpriza: trebuie sa schimb iar discurile: prima data la 11000km, iar acum la 25000km(masina are un an jumate). De ce, n-au putut sa-mi spuna:"E din fabrica, au mai fost cazuri". Si culmea e ca nu conduc deloc agresiv si nici n-am coborit o panta de 15km cu frana apasata. De fiecare data au aparut vibratiile dupa drumuri lungi( anul trecut in Italia si acum in Grecia). Acum ca sa zic la cat am dat pe ea celelalte mici neajunsuri( cutie de viteze care cam agata, scartieturi pe la scaunele din spate rezolvate cu gresare, vopsea mai slaba) nu-mi par chiar atat de grave, dar problemele de la frane chiar sunt suparatoare.
  3. Am un Aveo de 18 luni cu aproape 26mii km ai am urmatoarele probleme: - pe la 11000 km la franare vibra masina din toate incheieturile; am dus-o in service si mi-au schimbat discurile( ovalizate). - acum la 25000km la franare la viteze de peste 80km am o vibratie in volan. Cu cat viteza e mai mare cu atat vibratia mai puternica. Ma gandesc ca sunt iarasi discurile. Prima data mi le-au schimbat pe garantie, dar acum nu stiu daca se mai poate. Asta vara daca o lasam in soare cateva ore nu mai pornea decat la a treia cheie. daca o parcam seara si incercam sa o pornesc dimineata nu era nici o problema, dar daca o lasam dimineata la servici in soare si incercam sa o pornesc pe la 12 sau seara pornea cam la a doua cheie sau dupa o cheie lunga. Am fost cu ea in service de vreo trei ori si ridicau mereu din umeri( cica asa trebuie sa porneasca). Prima data au repornit-o imediat dupa ce am adus-o si n-a mai aparut fenomenu, dar cand m-am intors dupa cateva ore si se racise motoru, au dat la cheie si ...nimic. In bord nu se aprinde nici un bec care sa anunte vreo defectiune. Pana la urma am pus de cateva ori aditiv de scos apa din benzina si si-a mai revenit. Imediat dupa am fost cu ea in Grecia si desi a stat vreo cateva zile oprita in soare pornea ca atunci cand o cumparasem( benzina era 95 de la ei). La noi bag numai de la 98 in sus si se pare ca degeaba. A mai patit cineva asa ceva?
 

×
×
  • Create New...