Jump to content

Bittick

Membru
  • Posts

    42
  • Joined

  • Last visited

About Bittick

  • Birthday 06/30/1966

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Lacetti SW diesel
  • An
    2007

Bittick's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Pentru "conformitate" salutam si aici posesorul de Lacetti visiniu B XX VCG intalnit azi la stop pe Lizeanu la intersectia cu Stefan cel Mare, pe la ora 13
  2. Vazut azi dimineata pe la 8:35, pe DN1 cam prin dreptul sediului Realitatea TV, pe sensul de intrare in Bucuresti, un Lacetti SW visiniu B-XX-FSR (parca) cu autocolant GMclub.ro si salutat cu 2 flashuri. Salutam si pe aceasta cale
  3. Salutare tuturor, Am facut si eu azi revizia de 60000km, care a inclus si distributia. Scor final: 2750,53 (piese si manopera la service Radacini). Iata "tabela de marcaj": Manopera - 2,9 ore kit distributie - 0,5 ore curea agregate - 0,2 ore schimbat 1 siguranta - 1,9 ore revizia de 60000 Total 608,62 Piese Curea agregate 119,66 Pompa apa 657 Filtru ulei 128 Filtru aer 83,99 Rola ghidaj distributie 226,01 Curea distributie 500 Filtru motorina 113 Rola intinzatoare 417 Filtru polen 105 Antigel rosu 1L 65,98 Ulei 5W30 DEXOS 2 6L 228,32 Garnitura pompa apa 31,57 Siguranta mini 15 amp 1,88 DISCOUNT MATERIALE -535,48 (adica 20% din valoarea pieselor) Preturile sunt cu TVA inclus @Mircea Ai iesit clar mai ieftin
  4. Salutare, N-am mai intrat pe forum de vreo 5000 de km... ocupat, deh Cu ambreiajul si volanta am rezolvat-o. Am fost pana la urma la service-ul Radacini din bd Ferdinand (e mai aproape de mine, eu stand in Pantelimon) - mare diferenta fata de DiBas si la preturi si la modul de abordare. Am comandat mai intai kitul de ambreiaj, a venit in cateva zile, s-au apucat de treaba, au constatat ca volanta nu trebuie schimbata deocamdata , mi-au montat ambreiajul si am fost gata in 2 zile, cu o cheltuiala de 2500 lei. Daca ar fi fost nevoie sa inlocuiesc si volanta m-ar fi costat 6300 in timp ce la DiBas ar fi trebuit sa platesc 7400... e o "mica" diferenta nu-i asa?... La DiBas mi-au spus ca mai mult ca sigur trebuie schimbata si volanta si ma puneau sa le comand pe amandoua din start...
  5. Multumesc tuturor pt sfaturi. Am trimis mail la Chevrolet Romania. Sa vedem ce raspund... Apoi am facut prima incercare de
  6. Salutare, Al meu Chevy Lacetti desel a "implinit" 50000km si ca sa marcheze momentul mi-a facut o mare surpriza: s-a bulit ambreiajul !!! La service (Di Bas Bucuresti) mi-au spus ca mai mult ca sigur va trebui schimbata si volanta... cost estimativ 7000RON... Faza dura e ca desi masina ar fi trebuit sa fie in garantie pana in octombrie anul asta nu mai pot beneficia de garantie pt ca am intarziat cu revizia de 30000km mai mult de un an (masina a stat mai mult pe trotuar un an si ceva iar eu nu am bagat de seama ca in caietul de service scrie ca nu trebuie sa depasesti un an de la ultima revizie chiar daca nu s-a atins nr de km... ) asa ca sunt bun de plata si pt ambreiaj si pt volanta. Intrebarea mea este: e normal sa se strice ambreiajul si volanta dupa doar 50000km? (concret, patineaza, in special in treptele superioare, depasesc ca un trabant, la deal nu am vana deloc etc). Banuiala mea e ca de fapt am avut de la inceput o problema cu volanta si nu mi-am dat seama... de cand am cumparat masina asta am observat ca atunci cand accelerez din scurt, tremura (am postat pe forum acum ceva timp) insa am pus-o pe seama altor cauze...
  7. Salutam posesoarea de Aveo mic si argintiu, purtator de autocolant, intalnita (si claxonata) pe bd. Nicolae Grigorescu azi pe la 15:40 intre PetromV si Potcoava
  8. Salutare, Am avut si eu aceeasi problema acum o saptamana cand a trebuit sa schimb becul de faza scurta tot la farul din stanga... Pana la urma iese farul... Mai ciudat mi s-a parut insa sistemul de fixare a becului in locas, cu clema aceea elastica.
  9. Salutare, ...procurat ieri autocolant (merci Ileana), montat azi (cam stramb)
  10. Salutare tuturor, Am facut si eu ieri revizia de 30000km. Iata preturile de la DiBas sos Fundeni: - manopera 202,30 + TVA - filter kit, oil 123,76 + TVA - filtru combustibil 122,31 + TVA - filtru aer 68,82 + TVA - filtru polen 87,19 + TVA - ulei SW30 71,85/bidon 2l, total 215,55 + TVA - spray (?) 7,35 + TVA - placute frana fata 181,53 + TVA TOTAL 1200,73 TVA inclus Preturile pieselor si uleiului au un discount de 20%
  11. Salutare tuturor, As vrea sa schimb radio cd-ul Blaupunkt de pe masina cu unul mai bun care sa aiba receptia radio mai buna, sa poata citi mp3 si sa fie compatibil cu comenzile de pe volan. Voi ce ziceti, ce-mi recomandati pentru un buget de criza (max 400RON)? Multumesc,
  12. @Mircea Sa zicem ca merg in treapta a 2-a, la 1300rpm, apas pedala ca sa tasnesc un pic si urc turatia pana pe la 2000 si ceva (am sa fac maine testul mai cu atentie la acul turometrului ) si tremura pana cand turatia e constanta. La fel la o pornire de pe loc mai in forta. @BogdanG Am facut ieri testul asta si la N nu trepideaza de loc. nici daca accelerez usor nici daca accelerez rapid motorul. @nick blaster In cazul tau sunt sigur ca este vorba de initierea ciclului de regenerare a filtrului de particule. Cand senzorul, parca DPF cred ca se numeste, detecteaza o incarcare a filtrului atunci comanda o majorare a turatiei prin post injectie si implicit o crestere a temperaturii motorului. Cand face asa, nu opri motorul, lasa-l sa revina singur la turatia normala de relanti (in mod normal ciclul asta dureaza intre 20-30 minute). Ca sa te lamuresti citeste capitolul dedicat din cartea masinii. Si eu m-am speriat prima data cand m-am trezit cu turatia de 1000 la relanti si mirosul de incins la evacuare... insa m-au "luminat" cei de la service DiBas
  13. Se intampla itr-adevar pe toata plaja de turatii; nu am remarcat sa fie o anumita turatie "critica" la atingerea careia sa apara trepidatiile. Pur si simplu cand accelerez mai din scurt, tremura. Deasemenea daca merg cu turatie mare, mai mult sau mai putin constant, totul e OK
 

×
×
  • Create New...