Jump to content

draku

Membru
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Citroen BX14, Trabant 601

draku's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. instantul electric mai are un dezavantaj (major) pe langa cel al debitului mic de apa calda, si anume: daca apa de la intrare este prea rece, nu o poate incalzi, nici pe treapta de 5 kW folosesc ocazional un asemenea instant si pot spune ca vara, cand centrala este in revizie si nu este apa calda, este f bun. in schimb, iarna daca incerc sa-l folosesc cu apa rece (de pe teava de apa rece) nu am nicio sansa sa ma spal cu apa calda. in schimb, daca il folosesc cu apa de pe teava de apa calda (adica exista apa pe retea, insa nu este suficient de calda pt un dus sau altceva) functioneaza si incalzeste... asa ca, daca ai nevoie de o solutie permanenta de apa calda, nu o alege pe aceasta un boiler cu o capacitate atent aleasa sau un instant pe gaze sunt solutiile cele mai bune, asta este parerea mea succes
  2. stii gresit coane ! motorul de trabi chiar are "supape". se cheama shubere (sau sertare rotative parca) si chiar asta fac: inchid carterul in momentul cand pistonul coboara pt a se crea presiunea necesara umplerii cilindrului cu combustibil... deja ai inceput cu modificarile? cand mai vii pe la mine o sa-ti povestesc eu mai multe despre un singur carburator pe nipru... Citare inutila de post anterior + suparare mare pe majuscule, adica hent cu mana.
  3. multam fain, dar, vorba ta, nu prea are rost sa platesc taxele... iti dau PM
  4. m-am gandit si eu... dar, asa as avea 2 variante: 1. sa folosesc 2 filtre mai mici (motocicleta are 2 carburatoare), cu diametrul de prindere de ~35 mm (iarasi, nici nu stiu daca se gasesc asa mici). dezavantaj: datorita pozitiei orizontale se vor uda repede la o eventuala ploaie sau vor fi stropite cu apa de roti si tot datorita pozitiei incomodeaza la actionarea comenzilor (frana spate si schimbatorul de viteze) 2. sa folosesc un filtru mare, cu diam. de prindere de ~120 mm in locul carcasei originale a filtrului. (asta sta undeva sub sa..). hmmm... cam strica aspectul general (motocicleta arata clasic, ca un chopper) apropos, stie cineva oarece preturi orientative pt filtrele astea conice?
  5. nu bre, vreau sa incerc sa adaptez un filtru de genul asta la o motocicleta, adica sa-l tai cumva si sa-l aduc la diametrul de 150 mm, daca s-o putea. apoi sa lipesc pe rama aia o bucata de hartie filtranta ondulata, ca sa aiba suprafata mai mare. n-am reusit sa gasesc pt motocicleta un filtru la dimensiunea asta, cel mai apropiat fiind asta de tico. probabil ca nici nu exista pt masini la dimensiune asa mica... ca sa nu mai intrebati: filtrul original al motocicletei era format din "burete" metalic (ca ala de spalat vase) si baie de ulei (ca la tractoare ). e, in varianta originala a motocicletei, cand avea atas, statea in poz. verticala si nu era nici o problema. dupa oarece ani si modificari la activ, cu cric lateral si parcare "aplecata" treaba cu uleiul nu mai merge, pt ca acesta curge din filtru. asa ca incerc sa adaptez cumva un filtru de hartie ca sa nu ii mai pun ulei... asta-i povestea si d'aia v-am cerut ajutorul ... succese nebanuite ! PS la piciorul ala de masa poti sa-i pui un capac de sticla de bere
  6. "ma", nu se merita sa dau 200.000 pe unul nou si sa ma apuc sa il tai, ca asta vreau sa fac (si trebuie facuta o proba intai...) PS ti-am explicat fiindca vad ca te arati interesat ...:-@ da' oricum, esti pe langa topic...
  7. cum spuneam si in titlu, as avea nevoie de un filtru de aer SH de tico (modelul "farfurie", nu stiu cate modele exista), pentru un proiect . SH, adica schimbat de pe masina si bun de aruncat (ma intereseaza structura de plastic, nu neaparat hartia filtranta) asa ca, va rog, cine are asa un filtru de care vrea sa scape, poate sa-l "arunce" la mine de preferat din bucuresti, ca altfel nu se merita multumesc
  8. daca lipesti/dezlipesti cu atentie cele 2 bucati de scoci, n-o sa se vada aproape deloc...
  9. daca discutam de circuitul de dezaburire de pe luneta, treaba e ca trebuie date mai multe straturi de "vopsea" conductoare, cam 4-5 dupa ce se identifica zona cu probleme, se lipesc 2 bucati de scoci de o parte si de alta a circuitului original, asa incat, cand se "vopseste" zona, sa fie exact de grosimea restului circuitului dupa ce se dau mai multe straturi (cu pauza de uscare intre ele), se inlatura scociul si ramane circuitul refacut de aceeasi grosime cu cel original. o sa observati ca in zona respectiva o sa se dezabureasca mai repede, probabil ca se incalzeste mai tare pt ca portiunea respectiva are o alta rezistenta (si e posibil, daca s-au dat putine straturi, sa se "arda" portiunea aia) eu am vazut la niste prieteni ca asa si-au reparat cateva linii intrerupte ale dezaburizatorului respectiva vopsea conductoare era produsa de Bison, se vindea la o sticluta de 2g impreuna cu o pensula f. subtire si costa cam 300.000 lei
  10. daca placutele sunt noi, s-ar putea sa atinga un pic de disc, pana se "aseaza"... dar, oricum, la circulatia si temperaturile care sunt in bucuresti...
  11. draku

    Coca Cola & Co

    diferentele de gust (la sortimentul de baza) intre diversele fabrici producatoare de coca cola sunt date numai de apa folosita in procesul de productie. concentratul este livrat din SUA si este identic in Europa, cea mai buna coca cola se produce in Cehia (asta dupa gusturile celor de la coca cola Romania)
 

×
×
  • Create New...