Jump to content

mihai_prd

Membru
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

About mihai_prd

  • Birthday 09/12/1980

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    mihai_prd

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    Motocicletele.
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2004
  • Nr. Inmatr.
    AG-07-HOK

mihai_prd's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Corect, my mistake. Nush cat e manopera, de asta am şi spus că aştept să vedem ce zice nenea mecanicul la final.Oricum o sa fie un 5-7 milioane.
  2. Matizul meu are 65.000 de km si nu a avut nici un fel de probleme, numai ca toate consumabilele le schimbam in jur de 6000-7000 km, si nu 10.000 cum spune producatorul.
  3. Ehh, sa incepem înşiruirea de preţuri pt piesele de Maty pe care le-am cumpărat (toate piesele sunt genuine products, made in Coreea, cumparate de la magazinul de vis-a-vis de BGS-Apaca). -Ambreiaj complet- 200 lei (placa 80, discul 80, rulmenul 60) -amortizor fata dreapta si fata stanga- 145 de lei fiecare -amortizor spate (2 buc)-100 lei bucata -brat oscilant stanga/dreapta- 80 lei bucata -bucsa brat oscilant -1,5 lei bucata, total 6 lei -bucsa amortizoare fata- 8 lei buc, total 16 lei -bucsa bara stabilizatoare-4 lei buc, total 8 lei -cap bara stanga/dreapta -40 lei uc, total 80 lei -placute frana fata-46 lei setul -saboti frana fata-45 lei setul -curea distributie-100 lei -rola întinzătoare curea distribuţie-85 lei -rulment roata faţă-80 lei -rulment roata spate-60 lei -ulei Daewoo 5w30 (bidon de 3 litri)-83 lei -filtru ulei-11 lei -filtru aer-23 de lei -filtru benzina-dracu mai stie, ceva de 20 de lei parca -cablu ambreiaj-parca 14 ei, da nu mai sunt sigur nici de asta. Cam atat, ca am bagat cam 1650 lei, in afara de toate cauciucurile noi si roluirea sau schimbarea jentilor. Şi sa vedem ce zice si nenea mecanicu la final. >
  4. Masina are 65.000 de km, mi-a apartinut, recunosc cu mana pe inima ca e cea mai buna masina de oras, nu e forjata, mers in regim normal din care jumate de km facuti pe autostrada, dar acum vreau s-o las nevestei, care o sa mearga cu copilul in masina şi nu am chef sa ma joc. Reconditionarea totala- directie (pivotaraie, bucşaraie, capete bara), frane (placute, discuri, lichid), ambreiaj (tot plus cablul), distributia (curea si rola), toate cauciucurile noi, jentile noi (in 65k km nu le-am roluit niciodata şi nu stiu daca roluite si indreptate sunt cat de cat la fel de bune ca unele noi), restul consumabilelor, baterie (a tinut 4 ani, manca-o-ar tata de bunicica ce a fost) etc.
  5. De unde este cumpărat filtrul WIX şi cat a costat. Mi-am bagat Matizul in service la o reconditionare totala si trebuie sa cumpar acum cele mai bune produse la preturi de bun simt, ca oricum prevad un 500 de euroi lejer investiti.
  6. In conditiile in care în cartea de utilizare se spune sa schimbi cureaua de distributie la 90.000 km, de ce serviceurile impun schimbarea distributiei la 60.000 km? Si daca nu vrei schimbarea distributiei la 60.000 si se rupe cureaua la 70.000, ce repercusiuni pot aparea (nu ma refer la mecanica motorului, ci la eventuale certuri cu domnii de la serviceuri).
  7. Multumesc pentru intelegere.
  8. Mulţumesc pentru lămuriri. Sper să nu mă trezesc cu vreun warn, am încercat să postez anunţul de vreo 4 ori, mă gândeam că nu-mi merge mie netul.
  9. Sunt 4 anvelope 155/70-13 MA-P1 all seasons (un pic mai inalte, nu se taie asa de repede ca 65), sunt noi-noute, astazi au venit din Germania. Sotia a hotarat sa vindem Matizul, dar comanda o facusem (banii era deja viraţi în cont). Preţul în Germania a fost de 208 euro (52 euro bucata), transportul încă 30 de euro---238 eur. Preţul de vânzare este de 200 euro fix, se pot lua din Bucureşti-Dristor. Telefon 0723565973-Mihai Descrierea de la maxxis.com MA-P1 HIGH PERFORMANCE RADIAL The MA-P1 is a peformance radial featuring a revolutionary tread design that enhances wet and dry traction. Its precise handling creates a quiet, comfortable ride, making the MA-P1 ideal for mid-size and luxury sedans. Features & Benefits Aggressive tread design with four circumferential grooves. Spiral jointless nylon cap or edge ply. Aesthetic sidewall. Superior water dispersion and wet traction. Outstanding steering response and handling stability. Excellent ride comfort with low noise level.
  10. Trebuie un anumit nr de posturi ca sa pot posta la bursa-vanzari?
 

×
×
  • Create New...