Jump to content

anditof

Membru
  • Posts

    44
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Profile Information

  • Din
    vaslui
  • Auto
    daewoo
  • Model
    matiz
  • An
    2006

anditof's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. La multi ani tuturor! si in special celor care se plang de consum de 10% in oras. Dupa ce am schimbat cam tot la motor (segmenti, cuzineti, termostat, bujii, filtre, injectoare) si consumul s-a mentinut la fel, am fost pe la o multime de meseriasi care mi-au spus ca si pina acum ca asta este consumul, studiind in continuare problema am aflat ca s-ar putea sa fie de la catalizator, care e posibil sa fie infundat iar sonda 2 de oxigen sa nu-si faca treaba cum trebuie. Am sa dau jos, cind se mai incalzeste afara, toata coloana de evacuare, sa verific eventualele scapari sau daca e infundat catalizatorul. Daca a mai facut cineva asta va rog sa ne impartasiti experienta! Spor!
  2. In primul rand ca ai postat unde nu trebuie! Daca vrei sa citeasca cei care ar dori sa te ajute trebuie sa nu postezi la "probleme motoare euro 3". Din cite inteleg matizasul tau rosu are motor euro 2 (adica cu delco). Doi la mana, astia din serviceuri iti vor lua bani de fiecare data cand mergi la ei pentru ca tu nu tepricepi si oricum nu iti vor spune exact ce are ca nu stiu nici ei. Iar la Craiova nu ai ce face ca nu se mai produc Matizuri acolo. Oricum simptomele pe care le descrii sunt de la aprindere (delco, fise, bujii, senzorul de ax came). Trebuie sa ne dai mai multe detalii despre cum se comporta masina la rece, daca tacane motorul, daca scoate fum, daca se aprinde check-ul la bord, etc. Trebuie sa iti dai seama fara prea multa stiinta ca pe tester nu poate sa isi dea nimeni seama daca trebuie segmentat motorul, decat daca faci test de compresie. Poate totusi gasesti un tip care se pricepe la Matiz pentru ca nu sunt forte multi. Succes! Dar, in incercarea de a ajuta pe altii , am uitat de problema mea! Motorul meu a fost segmentat pentru ca imi consuma foarte mult ulei. Inainte de asta se aprindea checkul cu eroarea P0300 (random misfire detected). Nu mai spun ca au fost schimbate semeringuri de supapa, chit distributie, bujii, etc. Acum nu mai consuma ulei, in schimb motorul da uneori in nas in sarcina si zilele trecute, la rece s-a aprins iar checkul cu eroarea p0300!. Ce poate sa fie ca ma gandesc sa redeschid fabrica de la Craiova?
  3. Am inteles ce este rezonatorul si restrictorul. Eu am reglat TPS-ul dezizoland firele si punind un aparat de masura si rotind usor senzorul pina am avut 0,4v pe doua din cele 3 fire (motorul oprit si pus contactul). Pe celelalte 2 fire aveam 5 Vcc. In ce priveste cresterea consumului la eliminarea restrictiei de aer in admisie s-ar putea sa aiba dreptate Florin_WOW. ECU corecteaza orice modificari de debit de aer prin cresterea sau scaderea admisiei de carburant corelate cu ce da sonda lambda. Dar in ce priveste puterea iti dau dreptate KORIDON.
  4. Multumesc inca o data! Dar ce este restrictorul si priza de aer? In ce priveste filtre (aer si benzina), bujii, fise etc. sunt toate noi.
  5. Multumesc de sfaturi! Este incredibil, am avut valva pcv noua, dupa ce am mai schimbat vreo doua inainte, iar cand am montat-o pe cea originala motorul merge mai bine si nu mai da in nas. Poti sa mai ai incredere in genuine parts? Multumesc inca o data! PS. Totusi motorul tot nu trage cum tragea inainte. Unde ar trebui sa mai caut?
  6. Motor euro3. Schimbat de curand segmenti, cuzineti, simeringuri supape, distributie, filtre, bujii, reglat culbutori. Problema este ca dupa asta are momente cind motorul da in nas in sarcina, in rest merge ok, cel putin la ralanti, nu se aprinde checul etc. As dori pareri a celor care au avut simptome asemanatore si care a fost rezolvarea. PS Nu am posibilitatea de a schimba pompa de injectie si nici injectoare, dar daca s-ar dovedi ca asta este problema as face un efort. Si inca un lucru, motorul nu trage cum tragea inainte. Multumesc tuturor posesorilor de Matiz care ma pot ajuta!
  7. Am gasit un tip destept la o firma de preparat vopsele care a gasit in catalogul lor vopseaua U29. Cred ca toti cu care am vorbit pana acum erau tampiti. Pai trebuia numai sa le spun culoarea si masina si trabuiau sa gaseasca singuri codul. Cica vopseaua de matiz e fabricata toata in Romania, inclusiv cea metalizata.
  8. Cu siguranta in Bacau trebuie sa fie un service care sa aiba stand de verificat injectoare, air daca problema nu e de acolo gandestete la o chiulasa noua sau second hand. Nu are treba planeitatea cu fisura la rampa de admisie.
  9. . Check the transaxle shift pattern. Ensure all transaxle gears are functioning Ce vor sa spuna? Stie cineva?
  10. Codul 29U nu exista la cei care prepara vopsea auto. Am incercat la mai multe firme si au zis ca nu exista asa ceva! Ei au o cartela cu diverse culori pe care o compara cu vopsea de pe masina.
  11. In manualul service la parte cu consum mare de conbustibil zice ceva (in manualul in engleza) in afara de bujii, injectoare, compresie, roti blocate etc. si de ceva despre cutia de viteze ... Stie cineva care ar fi explicatia consumului marit de carburant cauzat de cutia de viteze. Poate are cineva idee la ce se refera? M31f4 Engine Controls 280-324.doc
  12. Multumesc de sfaturi! Codul de pe placuta de la motor nu este complet - este numai U29. Va rog cei care mai aveti stickerul de fabrica (rectific) pe geamul stanga spate, postati aici codul complet de culoare!
  13. Ai verificat injectoarele? Motorul, din ce explici tu pare sa mearga innecat. In baie benzina poate ajunge pe la segmenti daca la un piston nu mai apare aprinderea si benzina se acumuleaza in nestire in cilindru. Este posibil ca un injector sa fie decalibrat si sa dea o cantitate foarte mare de benzina, practic sa nu mai pulverizeze si sa dea benzina ca la robinet. Canistra de benzina nu are nici o treaba cu simptomele motorului. Nu cred ca problema ta se datoreaza supapelor. Ar mai fi o posibilitate, din pacate grava, o fisura in chiulasa. Asta se poate depista numai la demontarea ei si o studiere foarte atenta.
  14. Pasul axului pentru cama unui culbutor are o marja oarecare dar care nu este foarte mare. Eu am incercat sa rotesc putin de la punct si am constatat ca se modifica distanta dintre culbutor si supapa. Nici eu nu vorbeam de pus la punct motorul (asta se face cind schimbi distributia) ci de punerea axului cu came la semnul de punct mort superior su inferior. Dar pana la urma ce este asa de greu sa reglezi culbutorii cum spune manualul si nu dupa ureche?
  15. Fac o rectificare: punctul mort superior nu este cind pistonul 1 este sus spre chiulasa ci spre arborele cotit. Asa ca folositi cu incredere manualul pentru reglajul culbutorilor. PS Am reglat evacuarile la 0.30 fara sa intre lera de 0.33 si surpiza - merge mai bine motorul! (eu a o lera la care etalonarile sunt din 3 in 3)
 

×
×
  • Create New...