Jump to content

florin_rontu

Membru
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Din
    ploiesti
  • Auto
    daewoo
  • Model
    matiz se power
  • An
    2007

florin_rontu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Va rog daca puteti sa-mi recomandati pe cineva care sa se priceapa la masinutele astea din Ploiesti sau apropiere(eventual nume si nr. de telefon). M-am cam saturat de cei din service-uri...
  2. Mersi pt. raspunsuri Tolin. Capacul trebuie strans tare sau foarte tare?
  3. Se vede mereu lichid pe langa capac si care se prelinge pe vas. Este normal? Poate fi si alta cauza?
  4. Am schimbat vasul dar cel nou stiu ca a venit fara capac si l-am pus pe cel vechi? Acolo sa fie problema? Eu m-am gandit sa nu fie ceva in neregula la motor si din cauza presiunii sa "buseasca" pe acolo? Ce ziceti? Capac pentru vasul de expansiune se gaseste?
  5. va rog daca se poate sa ma ajute si pe mine cineva?! matiz 2008 SE, de ceva vreme pierd antigelul pe la capacul vasului de expansiune. Se vede pe vas cum s-a prelins si pe celelalte piese se vad stropi ca si cand " ar fi erupt un vulcan " acolo. De la ce poate fii?
  6. va rog a doua oara daca puteti sa-mi raspundeti
  7. Chiar acum am luat masina de la service Automar din Ploiesti(problema cu opritul motorului la ralanti cand este rece). Cel care s-a ocupat de ea mi-a spus ca a fost aceeasi problema ca si acum aprox. doua luni cand am mai fost cu ea acolo.Adica au reglat tachetii si mai mi-a spus ca asa fac toate care sunt si pe gpl,chiar si cele cu instalatia montata din fabrica. Sa-l cred? Adica din doua in doua luni trebuie sa-i reglez tachetii?Dar ce le face frate gazul ala?Am mai avut masini pe gaz dar nu am mai auzit de problema asta. Precizez ca eu am montat instalatia dupa ce am cumparat masina chiar cu riscul pierderii garantiei intrucat circul f. mult si chiar se simte o economie. Am o rugaminte, daca poate cineva sa-mi spuna si mie o persoana sau un alt service in Ploiesti sau prin apropiere si care chiar sa se priceapa la masinutele astea ca m-am saturat de expresia "ASA FACE TOATE".Va multumesc anticipat.Ca de obicei.
  8. Am si eu o problema si sper sa ma puteti ajuta. Am un matiz din 2008 euro 4 se power. Dimineata sau cand este motorul rece se opreste la ralanti sau daca o scot din viteza, atat pe benzina cat si pe gpl(am si instalatie de gaz).Totodata este aprins si check-ul. Acum vreo 2 luni am fost cu aceasta problema la un service si mi-au reglat tachetii(spun ei). A mers o perioada bine ,check-ul s-a stins dar acum problema a revenit. Pana nu ajunge temperatura la prima linie alba de pe ceas nu vrea sa stea la ralanti. As vrea sa ma duc din nou la service , dar poate ma ajutati voi un pic cu niste sfaturi.Acum vreun an jumate in urma unui accident a fost nevoie sa-i schimb blocul motor ; poate sa fie ceva si de acolo,sa nu fi pus totul in regula?. Astept raspunsul vostru. Multumesc anticipat
  9. am avut un accident cu matizauru si mi s-a spart blocul motor(crapat in doua locuri).ce ma sfatuiti ?sa iau un bloc la mana a doua sau unul nou.am inteles ca de ce iau unul SH s-ar putea sa aiba uzura mai mare si o sa consume ulei.nici nu ma prea pricep.matizu abia ii facusem revizia de 10 000 Km.va rog de ce puteti sa ma ajutati cu un sfat sau mai multe
  10. mersi de sfaturi ,o sa ma duc luni din nou la service ca data trecuta au zis ca l-au reglat dar face la fel.
  11. Tolin pe unde se afla senzorul de turatie?si cum arata?Pot sa rezolv eu problema cu turarea motorului la schimbarea vitezelor sau trebuie sa ma duc la service? Matizu are doar 3000 de km
  12. Am fost ieri pana la bucuresti si am observat ca la schimbarea treptelor de viteza,ramanea motorul turat.La intoarcere chiar mi s-a oprit de doua ori la ralanti.Precizez ca daca nu o duc prea mult in turatii nu face asa.Am fost la service si i-am spus aluia de acolo,a bagat-o inauntru si am vazut ca avea un aparat in mana.Cand a iesit a zis ca s-a rezolvat si ca era de la un senzor(care senzor frate?ca am uitat sa intreb).Cand am plecat de acolo nu a mai ramas turat motorul decat pana cand am dus-o intr-a doua pana mai sus in turatii si din nou acelasi lucru(nu mai revine motorul la turatia de ralanti).de ce. stiti de la ce-ar putea fi si vreo rezolvare raspundeti-mi si mie pls.
  13. Problema e ca eu nu am nimic in torpedou,nimic nimic.ai idee daca se poate face ceva la inchizatoarea aia sau orice altceva?
  14. Matizul meu are aprox. 2000 de km.Nu am probleme majore ci mai mult unele sacaitoare.De catva timp ,cand motorul este turat(aproape de schimbarea treptei de viteza)vibreaza foarte nasol pedala de ambreiaj(parca s-ar atinge de ceva cablul)si zornaie foarte suparator.Daca o ridic putin in sus cu piciorul nu mai face dar daca ii dau drumul din nou aceeasi problema.Pot sa rezolv eu problema sau trebuie sa ma duc la hotii aia de la service? Alta problema ar mai fi ca de cand am luat masina, pe drum drept, daca iau mainile de pe volan tinde sa traga usor dreapta.La revizia de 1000 de km le-am spus si au zis ca au facut ei presiunea la roti si au schimbat cauciucurile intre ele,dar face la fel. Si ultima,se poate face ceva la torpedoul ala nenorocit sa nu mai faca zgomot la fiecare denivelare?Scuze de ce. v-am plictisit,astept raspuns pls.
  15. matizachele meu are aprox. 1000km la bord .am pus pana acum benzina de la petrom(doua plinuri)si mi se pare ca atunci cand o accelerez trage cam greu dupa care parca are o descatusare si trage mai bine.asta in toate treptele de viteza .ce poate fi?trebuie sa mai astept sa se rodeze motorul?apropo mi-a cosumat aprox.6.3 la suta combinat oras + afara.
 

×
×
  • Create New...