Jump to content

vuum

Membru
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo

vuum's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Dimensiuni de clasa compacta Confort de clasa mica Rezistenta la accident de clasa mini (vezi cazul Soporan) Consum de benzina ca la clasa medie Tinuta de drum ca la un tot-teren Viteza maxima de autovehicul comercial Tehnologie de second hand Proces de fabricatie ca la superlux (si Rolsul se fabrica manual)
  2. Cand am zis ca are motoare neperformante m-am referit ca sunt mai gurmande decat ar trebui. La fiabilitate sunt ok. Pot sa demonstrez exact de ce motorul de 1,4 16v este asa insetat dar n-o fac pentru ca sunt multi posesori de kalos pe aici si nu s-at simti confortabil. Daca nu laud kalos s-ar putea ca moderatorii sa-mi stearga posturile si nu ma risc.
  3. Am scris ce variante mai convenabile ai. Daca satori a gasit de cuviinta sa stearga posturile in care am discutat, eu nu mai reiau.
  4. Am spus mai: NU. Caroserie negalvanizata, motoare neperformante si pret destul de mare. La bani mai putini gasesti masini mai bune.
  5. Pai faptu ca nu-i galvanizat kalosu nu-i la subiect? Sau suntem la subiect doar daca laudam kalosu?
  6. masterbobs rationamentul tau nu e corect La mine consumul mediu de benzina este 8 (facut cu metoda plin-plin de mai multe ori) Consumul mediu de gaz este de 10 (tot asa facut cu metoda plin-plin). Facand un calcul ne da ca avem un castig foarte mic la mersul cu gaz. Cu aceste preturi, amortizarea instalatiei se face la Pastele Cailor. Trebuie sa tinem cont si de cheltuielile suplimentare cu intretinerea instalatiei de GPL si ca motorul se uzeaza mai repede (supapele). Cu pretul la GPL >18000 si benzina la 33000 nu rezulta nici un avantaj cu GPL.
  7. Tastatura e ok M-am gandit la vara si am scris iarna. scuze! Erata: Iar s-a scumpit GPL-ul. S-a facut 18100. Benzina este 33000. In aceste conditii nu mai merita GPL. Am observat la GPL ca iarna se scumpeste si vara se ieftineste(si anul trecut trecuta s-a intamplat la fel). Variatia de pret sa fie cumva din cauza ca iarna GPL-ul se contracta iar vara se dilata? sau e doar o manareala a companiilor petroliere? Poate ma duc pana in Belgia sa fac un plin
  8. Iar s-a scumpit GPL-ul. S-a facut 18100. Benzina este 33000. In aceste conditii nu mai merita GPL. Am observat la GPL ca iarna se scumpeste si iarna se ieftineste(si anul trecut trecuta s-a intamplat la fel). Variatia de pret sa fie cumva din cauza ca iarna GPL-ul se contracta iar vara se dilata? sau e doar o manareala a companiilor petroliere?
  9. Piesa de care vorbeam nici nu cred ca ar costa 20 de Euro. Este o reductie din alama (cupru) are 2 fileturi unul se insurubeaza la masina si unul pe pistolul de la pompa.
  10. In Germania e alt standard dar la benzinariile cu GPL (foarte rar gasesti una) au ei adaptoare. Lasi la casa o garantie de 20 Euro pentru adaptor, te duci iti alimentezi, returnezi adaptorul iti da garantia.
  11. Nu ar fi normal ca cei de la benzinarii sa aiba sistem de adaptare pentru diferite standarde GPL? De ce trebuie eu sa-l cumpar nu mai bine si-ar cumpara ei un sistem daca tot se ocupa cu vanzarea GPL? In Austria ce sistem se foloseste, olandez sau italian? N-as cumpara din Ungaria pentru ca au preturi mari si ungurii au prostul obicei sa te traga in piept la conversia euro-forint.
  12. Am si eu o intrebare pt cine a fost in Occident. Trebuie sa plec cu cielo pana in franta. Trec prin ungaria, austria si germania. Cielo e pe gaz. Cineva mi-a spus ca in germania au alte standard la adaptoarele pentru GPL in benzinarii. In austria si in franta cum este? In ce tari voi putea alimenta cu gpl?
 

×
×
  • Create New...