
johnny1000
Membru-
Posts
46 -
Joined
-
Last visited
johnny1000's Achievements
Newbie (1/14)
-
Dupa cum stiti, am si eu un Daewoo Espero 1.8 cutie manuala. As vrea sa-i schimb antigelul, ca de cand am masina (4ani) nu l-am schimbat niciodata. Mentionez ca, deschizand capacul vasului de expansiune, exista un lichid de culoare roz. Am si eu cateva intrebari, daca se poate : 1. Cum fac sa scot lichidul vechi din instalatie, pentru a schimba antigelul? Exista vreun buson pe undeva? 2. Ce tip de antigel trebuie sa cumpar, ce culoare, ce cantitate? 3. Cum se combina antigelul cu apa distilata? presupunand ca exista niste cotatii... Merci mult. Maine ar trebuie sa ma duc sa cumpar antigel, asa ca, daca ati putea sa ma ajutati cu niste raspunsuri, v-as fi recunoascator. Multumesc.
-
johnny1000 started following anssman
-
anssman started following johnny1000
-
johnny1000 started following expero 16V
-
expero 16V started following johnny1000
-
johnny1000 started following iso
-
iso started following johnny1000
-
johnny1000 started following cata73
-
cata73 started following johnny1000
-
Schimbare termostat Cielo 1.5
johnny1000 replied to anssman's topic in Probleme tehnice Cielo, Nubira, Espero, Leganza
La mine urca acul cu o unitate - doua peste jumate, si pe urma porneste electroventilatorul si ajunge pe la jumate. E ok asa? -
Espero - înainte şi după 100.000km
johnny1000 replied to Esperatul's topic in Probleme tehnice Cielo, Nubira, Espero, Leganza
Nu s-a fabricat niciodata in Romania Espero... ce e pe net sunt informatii aiurea. Nu tot ce scrie pe net e adevarat. La Craiova s-au fabricat Cielo, Matiz, Tico, Nubira... -
Rectificare...se produce... Ai Espero, si habar nu ai... Foto : modele Daewoo 2010 nenicu >- Epica nu e nici e aproape 13.000 . Or fi ele Daewoo-uri dar nici chiar asa, ce naiba O EpIca, varianta cea mai ieftina, e cam 19.000.
-
Chevrolet Cruze - Impresii, Pareri
johnny1000 replied to iso's topic in Probleme tehnice Cruze, Epica, Evanda
Mai exact, e un GM-Daewoo Lacetti Premiere vandut sub brandul Chevrolet Am vazut ca pe motoarele de pe Cruze scrie ECOTEC si stiam ca denumirea asta este specifica motoarelor Opel. Acu' intrebarea mea e : Motoarele de pe Cruze, sunt construite de OPEL sau doar de inspiratie Opel si construite de GM-Daewoo? Inclin spre a 2-a varianta... Referitor la review-ul ala de pe 123auto...E clar ca omul ala care a scris articolul habar nu are pe ce lume traieste... "Influentele parintelui american se vad foarte bine în designul lui Cruze. Desi Chevrolet Cruze este construit pe o platforma europeana, Delta II, masina are, privita din fata, agresivitatea unui bolid american." Ce bolid american viseaza asta? Se cunoaste de la o posta designul korean a la GM-Daewoo. Despre ce influente americane vorbeste? Declaratia GM : "Cruze este o masina construita de cei mai buni ingineri din toata lumea" e o mare gogonea. Se vede clar ca e un GM-Daewoo veritabil. Mai ales prin partea de design Asa ca domnii astia care scriu articole aiurea, ar trebui sa se documenteze un pic mai intai... P.S. E mai frumoasa varianta GM-Daewoo, cu grila fata cromata... Inca sper sa cumpere alt constructor Daewoo-ul si sa reinvie brandul asta... -
Nu crezi ca daca l-ai schimba pe cel defect, ar fi ok? De ce sa le schimbi si pe celelalte din moment ce sunt bune???
-
Ce ghinion pot sa aiba unii... cred ca de acum, in fiecare noapte, o sa scot bornele de la baterie, ca cine stie . Ce se mai aude cu Kalos-ul ala?
-
Bord De Espero Ars De Soare
johnny1000 replied to snacke's topic in Probleme tehnice Cielo, Nubira, Espero, Leganza
Am si eu problema asta... Pe site-urile din germania, am vazut espero-uri care nu au nici un fel de arsura pe bord..deci e clar ca e alt material...sau nu stiu La alte espero de Germania, am vazut ca materialul de pe bord e mai deschis la culoare ca cel de pe masinile noastre... Cred ca, in functie de pietele pe care s-a vandut, s-au folosit materiale de diferite calitati. Referitor la asta, in Germania gasesti numai espero-uri cu abs si airbag...pe cand la noi ,lipsa... Dar deh, nemtii au dat mai multi bani pe ele de noi, decat am dat noi ...mai mult ca sigur P.S. Spuneti si voi, cei care faceti experimente pe tema asta, ce ati facut si cum a iesit treaba la final...plus ceva detalii daca se poate Bafta -
Exista Espero fara AC? Nu prea cred...cel putin stiu ca din fabrica vine cu AC...chiar si cel standard... Deci...voi care ziceti ca nu are AC, nu stiu ce sa zic...ori fostul proprietar a scos instalatia ca era defecta, ori nu aveti espero ) .
-
Consumul de benzina la Espero
johnny1000 replied to barzanv's topic in Probleme tehnice Cielo, Nubira, Espero, Leganza
Espero 1.5 - vit max. 170km/h 1.8 - vit max. 180km/h -
Probleme Electrice
johnny1000 replied to raz_sor's topic in Probleme tehnice Cielo, Nubira, Espero, Leganza
Am luat o baterie Exide 55ah de 2 luni. Si masina a stat ceva timp pe loc, bateria s-a descarcat ...si am incarcat-o de cateva ori si a mers...dar problema e ca se descarca f repede. De exemplu am incarcat-o acu 2 zile o noapte intreaga si am pus-o pe masina ,,,a mers, fara probleme. A doua zi bateria e moarta...am pus un bec la baterie, nimic...terminata. Care e treaba? Nu s-a incarcat bine? Mentionez ca am folosit un redresor facut de cineva, nu d-ala din comert. Ce sfaturi imi dati? M-am gandit ca poate pierde masina curent,,,am zis si eu asa...dar nu poate sa fie asta, ca am avut inainte o caranda si nu se descarca decat f rar. Ce e de facut? -
Pai e cam un cm peste maxim. Are ceva? Sa mai scot din el? Inca ceva, pot folosi un furtunel mai gros, cat sa incapa pe joja, sau trebuie neaparat unu f subtire? Inca ceva : a stat masina pe loc vreo 2 luni, si lichidul de racire eram putin, ceva mai mult de un sfert...acum, dupa ce am mers cu ea putin, a urcat lichidul in vas la jumate... Lichidul este rosu, sau roz, la culoare...ce pot pune sa mai completez? apa distilata? sau ce? Sunt multe intrebarile, dar va rog sa-mi raspundeti si mie.
-
Inainte de a face schimbul de ulei la masina, un espero 1.8, am citit cum ca ar trebui sa intre peste 4 litri de ulei. Am luat 4 litri de ulei mobil 1, si urma sa mai completez ca mai aveam acasa intr-un bidon... Treaba e asa : am scurs uleiul vechi, l-am lasat cateva ore sa se scurga... am schimbat filtru de ulei si am pus 4 litri de ulei in motor...Si nu m-am mai uitat...si dupa cateva zile m-am uitat si eu la joja, si am vazut ca nivelul uleiului cu motorul rece depaseste linia de maxim de pe joja cu destul de mult...Ce e de facut? Ar trebui sa mai scot din ulei? Si daca da, cum il scot? Daca bag un furtunel pe la joja, merge sa trag asa ulei? Sfatuiti-ma si pe mine!!!