Salutare,
banuiesc ca am cam aceiasi problema ca si voi. Dupa ce a venit frigul, nu gerul, porneste usor la rece insa dupa cateva secunde scade turatia motorului pana aproape sa se opreasca. Turez putin motorul pana pe la 2500-3000 de ture, dar pana sa ajunga la turatiile astea, merge neregulat, tuseste ca si cum ar fi o un motor de dacie inecat. Dupa cateva pedale parca da semne ca-si revine sau daca plec de pe loc si fac vreo 2 kilometrii isi revine complet. In alta situatie las motorul sa moara si indiferent cat timp trece pana la urmatoarea pornire, trebuie sa-i dau la cheie cel putin vreo 10 secunde, se chinuie sa porneasca dar dupa asta merge aproape perfect.
Am fost la reprezentanta, cu masina lasata de seara acolo si pornit de dimineata cu surpriza ca nu s-a mai manifestat problema, si baietii mi-au spus dupa ce au pus-o pe tester ca am vreo 4300 de erori la cilindrul nr 1 si ca cel mai probabil trebuiesc inlocuite supapele de evacuare. Mie greu sa cred ca asta este rezolvarea, mentionez ca masina e din 2008 cu 27000 km la bord, 1.4 16v, benzina de 95 de la OMV. Am o vaga baniala ca are legatura cu recircularea gazelor arse, cu gazele din rampa culbutorilor care ajung in galeria de amestec carburat / admisie dar... Am citit topicul si nu stiu daca vreo sugestie/soluite se potriveste pentru problema mea.
Daca aveti vreo solutie la problema mea, sunt pregatit s-o aplic.
Numai bine !