Salut
am urmatoarul fenomen cu stopul/circuitul pt ceata la ticolino: Atunci cand butonul pt stopul de ceata NU este apasat , martorul din button sta aprins, iar daca apas butonul se stinge. Pe scurt martorul din buton functioneaza tocmai invers. Becul de ceata din spate functioneaza corect, adica buton apasat = > becul de ceata (din bara spate) aprins, buton neapasat => becul de ceata (din bara spate) stins.
Daca scot becul din stopul de ceata, martorul din buton functioneaza corect, adica in tandem cu pozitia butonului (de aici trag eu concluzia ca e o pb prin circuit ).
Am fost la dezmembrari si mi=-am cumparat printre altele si un buton pt ceata (cu totul) in ideea ca e ceva stricat in button (si unul pt dezaburire, just in case, sa-l am). Am schimabt butonul => nimic, Nu s-a rezolvat problema
Am verificat, impreuna cu un electrician, circuitul la nivelul lampii (sub bara) am incerat diferite combinatii insa nici una norocoasa. Recunosc ca a fost pe fuga pt ca ploua si omul mi-a spus ca nu a umblat la electrica de tico si a ramas ca ma duc cu schema la el, insa sta departe (o ora jumate , in partea cealalata a bucurestiului).
Acum, poate e un fir conectat gresit la mufa din spatele butonului, atasez o poza. POza e facuta cu mufa butonului in sus si placa butonului spre mine, astfel:
- stanga spate = fir alb
- stanga fata = fir rosu
- dreapta spate = fir verde
- dreapta fata = fir rosu cu dungulita alba
Ma poate ajuta cineva sa-mi spuna daca sunt ok firele in mufa ?
Mai departe daca ma poate ajuta cineva cu ceva hint-uri sa pot verifica firele carre ajung la lampa din bara (ce culori si unde) Nu prea am unde sa ridic masina sa am acces.
Ce si cum sa mai verific? momentan am rezolvat problema, prin scoaterea becului din bara. Banuiesc ca martorul din button este o rezistenta care toaca bateria (nu stiu cate de mult dar tot risipa se cheama).
Am intrebat la service (Grand Garage) si mi=au spus oamenii ca e complicat tb schimbata toate instalatia electrica pe spate (exagerata solutie cred)
multumesc,
laurentiu