Jump to content

konoss

Membru
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Arezzo
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Lacetti 1.4/16v
  • An
    2005
  • Nr. Inmatr.
    cp350zc

konoss's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. dupa cum va spuneam , am fost ieri la reprezentanta chevrolet, au pus testerul si rezultatul a fost P0300. au constatat mai apoi ca una din fise nu lucra bine prin urmare le-au inlocuit pe toate (pretul 90euro, cu reducere). am plecat sceptic si dupa vreo 500m parcuri martorul buclucas a inceput iar sa palpaie , bineinteles ca m-am intors inapoi furios, au verifiicat iar si ... tot P0300. apoi mecanicul a inceput sa-mi explice cum ca pot fi foarte multe cauze care duc la tipul asta de eroare si ca nu e nimic grav, sa merg cu ea iar daca se inrautateste situatia sa ma intorc pentru alte verificari. el a exclus posibilitatea ca benzina sa fie de proasta calitate (mentionez ca eu locuiesc in Italia), deasemeni a fost f sceptic ca pot scapa de aceeasta problema prin "forja". asadar nu-mi ramane decat sa astept incalzirea vremii, sperand ca problema va disparea de la sine, macar pana la iarna viiitoare, eu m-am inarmat cu rabdare si solutie de curatare (pe eticheta scrie: curata sistemul de alimentare , imbunatateste prestatiile motorului,mentine curat sistemul de alimentare si injectoarele,combate aparitia depunerilor pe valve - sper ca am luat ce trebuie), sambata o scot la un drum pe autostrada , sa vedem daca asta schimba ceva.
  2. pentru moment am renuntat la ideea de a cumpara interfata, maine sunt programat la tester (de data asta la reprezentanta chevrolet) , nici nu stiu ce sa-mi doresc sa fie, va tin la curent cu rezultatul testului.
  3. credeti ca un motor care are astfel de depuneri poate sa-si revina prin schimbarea modului de exploatare ? exista vreun exemplu? a reusit cineva sa scape de aceasta problema doar cu solutie de curatat supape si "forja" ?
  4. da 170 ron este un pret decent, tot ce ma intereseaza este sa fie in stare sa citeasca si sa stearga codurile de eroare de la masina mea, sincer mecanicul in cauza parea ca vedde pt prima data instrumentul respectiv, imi venea sa-l strang de gat, ajuns acasa priveam factura si ma gandeam ca puteam sa-mi cumpar eu interfata de banii aia.
  5. da,mufa este deasupra pedalelor, voiam insa sa stiu daca pot fi probleme de compatibilitate , adica orice model de tester poate citi erorile oricarui model de masina?? daca e asa de ce la mine nu au reusit , desi era evident ca aveam o problema.
  6. salut am un lacetti din 2005, care are 80.000 km , iarna trecuta mi s-a aprins si mie celebrul beculet, am fost la mecanic a pus teserul pe ea si mi-a zis ca e vb de un missfire, din pacate nu imi mai amintesc codul de eroare. masia se comporta normal, nu avea alte simptome, mi-a zis ca nu e nimic grav ca pot sa merg cu ea fara griji , mi-a sters eroarea si am plecat. becul se aprindea din cand in cand , dar numai cand motorul era rece. odata cu tecerea iernii becul nu s-a mai aprins. iarna asta odata cu intoarcerea frigului a inceput sa se apprinda iar, l-am ignorat pana saptamana trecuta cand motorul a inceput sa se comporte ciudat , parea ca mege in trei . am fost la alt mecanic , dar acesta nu a gasit nici un cod de eroare, desi a incercat cu doua testere diferite, m-a sfatuit totusi sa schimb bujiile (pt ca am facut f multi km cu ele) problema nu a disparut, becul se aprinde in continuarre la rece si uneori isi pierde din putere, am de gand sa merg la reprezentata chevrolet de aici . ma gandeam totusi sa-mi cumpar propriul tester dar nu stiu de care , nu as vrea sa am surpriza ca il cumpar si nu se potriveste, pe internet am vazut ca se gasesc incepand cu 30euro ( mecanicul la mecanic am platit 32 euro /ora). daca imi poate da cineva un sfat , ce model ar fi indicat.
 

×
×
  • Create New...