Jump to content

Dek

Membru
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Din
    Campina
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2007
  • Nr. Inmatr.
    IL-20-EUR

Dek's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Doi 'baieti' buni m-au ajutat sa-i dau de cap:nea Lucica si Scanteie(Sorin)de la Automar Ploiesti!Beleaua era de la alternator.Daca desfac firul de + si conectorul de la altermator masina se opreste perfect.Urmeaza maine sa desfac alternatorul si sa vad ce este defect ri releul ori vreo dioda defecta sau ambele.Dubios este ca el incarca f.bine dar la oprire livreaza o tensiune de 4-5 volti pe releul Main suficient cat sa ma streseze.Oricum cred ca a fost un defect foarte ciudat si dificil de depistat din cauza complexitatii:ECM,senzori,conectica.Sper ca altcineva sa nu mai aiba acest defect si daca-l are sa-l repare repede.
  2. Am demontat ECM si nu are un condensator electrolitic cuplat cu vreo rezistenta.Nu cred ca de acolo e problema.Am observat o chestie:daca trag frana de mana se opreste OK...daca e lasata jos si incerc sa opresc motorul nu vrea.In momentul cand o ridic motorul se opreste.Incerc sa gasesc schema modelului MF 484(2007).Eu am varianta Euro3 si sunt ceva diferente.Vreau sa vad daca linia de alimentare bec ptr frana de mana si nivel lichid de frana are vreo legatura cu ECM si cum.Revin cu amanunte.
  3. Da ..are logica ce spui.Demontez ECM si revin cu un raspuns!
  4. Revin cu ceva amanunte dar cred ca nu prea are relevanta...am fost in service(nu dau nume),au testat-o cam 2 ore,nu este din computer,nu din relee,sau din conectica sau contactul cu chei.Nu am facut precizarea daca pe bobina(bobine)mai este tensiune dupa ce opresc din contact si scot si cheia ptr ca am considerat ca nu este cazul.Din cauza izolatiei care o are conectorul bobinei de inductie nu poti sa faci masuratori si am concluzionat ca daca motorul funcioneaza si se tureaza la accelerare are tensiune bobina de inductie cat si releul Main.(tensiunea pe el mai este prezenta 20-30 secunde ...asta am precizat mai anterior).Nu am treaba cu casetofonul si alarma ptr ca le-am banuit si eu si le-am demontat.Masina nu cred ca mai este in garantie,eu am cumparat-o de la o firma de leasing acum 4 luni.
  5. Ieri mi-a aparut aceasta problema in sensul ca am incercat sa opresc motorul de la cheia de contact si culmea nu a vrut.Dupa mai multe incercari de manevra ale cheii s-a oprit.Am lasat masina in parcare,am rezolvat treaba si cam dupa 30 min am pornit-o din nou.A plecat la prima cheie si s-a oprit la fel.Am zis ca e din contact si dupa 30 km cand am ajuns acasa problema s-a repetat.Am desfacut contactul electric,curarat cu alcool,am dat dupa asta cu spray contact,montat la loc si fenomenul se repeta.Am pornit motorul,l-am oprit si dupa asta am tras si conectorul electric de la contact si nimic!Am zis ca e de la vreun releu care ramane cu contactul lipit.In compartimentul motor sunt 3 relee de dimensiuni mai mari.Le-am desfacut,curatat si inlocuit cu altele noi.Defectul persista.Nu am nici un martor aprins,decat cel de centura si daca opresc si trag si cheia din contact imi scade in intensitate si tensiunea dupa accesorii dispare.Daca il las asa cam dupa 20-30 secunde se opreste si motorul dar foarte prost(lent)Ce am remarcat:daca dupa ce am oprit din cheie trag releul central(main)se opreste imediat.Am pus unul nou si fara capac si se declanseaza cam la 10 secunde dupa ce incerc sa opresc motorul din cheie.Masina este Euro 4 din 2007,cumparata second dar 6000 km i-am facut fara probleme.Are cineva vreo idee?
 

×
×
  • Create New...