Jump to content

AdrianB1971

Membru
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Kalos
  • An
    2004

AdrianB1971's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. eu am cumparat tot de la depozit si am fost in service unde mi le-a schimbat in fata. Dupa ECM reset constat o imbunatatire care a devenit substantiala azi cand am bagat benzina 99+ Petrom. In weekend am sa fac un Bucuresti Pitesti si am sa vad daca ma duc in 170-180 ca pe vremuri. Va tin la curent
  2. i-am dat un reset la ECM si am facut idle learn procedure. E ceva mai bine in sensul ca la turatii de peste 3000 nu mai suna motorul ca la raliu. Urca silentios. Ramane problema demarajului si blanii data la acceleratie si a lentorii de raspuns. Am facut un test pe un kalos al unui amic si e altceva : mi-am recunoscut masina dinainte de soc ...am impresia ca este o problema delicata si numai un service avansat ca si proceduri de investigatie ar putea descoperi. Se pune insa intrebarea daca mai merita tot efortul. Un kalos din 2004 abia il mai dai cu 3500. Nu cred ca se merita sa mai bag bani in masina asta. Am s-o vand asa cum e [pentru vreo pipitza e perfecta], las la pret si ma infig la un honda civic 2009 sau un Insignia [in leasing evident
  3. pot s-o duc si la 4000...cand schimb in a 3-a, cade la 2000-2500 si-i dau talpa si accelereaza ca ochiul mortului. Imaginati-va asa : sunt in a 3-a...am 2000-2500 de ture. apas acceleratia la podea. se aude : "vrrrrrrruuuummm" dar acul turometrului se ridica creste extrem de lent, exasperant chiar. Diferenta fata de cum era masina asta este izbitoare. Imediat dupa ca am luat groapa nu mai mergea mai deloc. Dadeam talpa in a 3-a si mergea constant 15-20 la ora..apoi deodata incepea sa accelereze. Dupa schimbarea modulului de aprindere s-a remediat problema asta dar masina nu mai are putere deloc. Inclin sa cred ca s-a intamplat si altceva pe langa modulul de aprindere..ceva ce duce la pierderea de putere. Pacat ca nu-i da nimeni de cap ca e masina f buna, nelovita etc am uitat sa ve zic : am incercat cu solutii de curatat : nimic. Ultima oara mecanicul a scos toba ca sa vada daca nu e de la ea: NIMIC. Am schimbat bujiile : NIMIC. Pe computer nu apare niciun cod de eroare [dar atentie: a stat engine check aprins 2 luni dupa acea groapa si aia de la dibas au curatat supapele la injectoare si tot aprins era. Pana la urma nu stiu ce i-au facut ca nu s-a mai aprins dar tot nu mergea masina ]. Dupa parerea mea, un service calificat pe bune ar gasi imediat problema. Astia de la noi sunt varza. Daca nu le arata calculatorul in clar vreun cod de eroare habar n-au ce sa faca. Cine stie ce-o mai fi : vreun furtun neetans, vreo trauma mecanica la motor etc. Problema e ca sunt dispus sa platesc o investigatie serioasa insa nu am unde sa ma adresez
  4. pai avea cam 20000 Km. Motorul merge "rotund", silentios. La relantiu accelereaza de rupe. E, in sarcina ii dau talpa si uraca f greu turatia pe turometru si implicit la roti. Deci nu e de la ambreaj. Totusi, cand ii dau talpa se aude ca si cum ar accelera [ca si zgomot], insa nu se reflecta in turometru si in miscare. Ex : daca sunt in a 3-a si am 2500 rotatii, schimb in a 4-a rapid si calc talpa...o ia de la 2000 de ture si creste ca ochiul mortului. Pe masurra ce creste turatia se comporta ceva mai bine. La fel si de la a 2-a la 3-a.Nu mai zic ca in a 5-a nu-i chip sa mai ajung la 140 ! Abia in zona de turatie 3500-4000 se comporta cat de cat normal dar se aude ca e fortata. Este extrem de interesant cazul caci nici dibas nici radacini si nici prestige nu i-au dat de cap. efectiv imediat dupa acea groapa masina nu mai are putere [chiar si dupa schimbarea modulului de aprindere]. In rest n-am avut absolut niioc problema cu masina, n-a cazut nimic pe ea si merge foarte frumos [mai putin acceleratia in ultimii 2 ani din 4]. astept in continuare opinii, multumesc
  5. am notat parerea ta. Fac o lista cu cele mai plauzibile cauze si o sa mai fac un drum in service cu aceasta lista. Thx
  6. Salut. Am un Kalos din 2004, 94CP, 16V. De la bun inceput am fost foarte multumit de masina. Se infigea super. Acum 2 ani mergeam pe stefan cel mare cu 80 la ora si am luat o groapa. Imediat nu se mai tura motorul cu toate ca ii dadeam talpa. In fine, m-am dus de 3 ori la dibas in garantie si nimic apoi la radacini a gasit ca e modulul de aprindere busit. Au facut comanda si l-au inlocuit. Masina a inceput sa mearga dar in 3 picioare. Nu mai are forta dinainte, schimb in a 3 -a si-i dau talpa...se aude ca motorul munceste dar acul turometrului creste foarte lent. Nu mai zic in a 4-a si-n a 5-a. Abia ma chinui sa ajung la 120 iar inainte zburam cu 176 pe bucuresti-pitesti. Am mai fost la radacini si nu a dat niciun cod de eroare, la inca un service si nu a gasit nimic. Pentru orice idee sau ajutor va multumesc anticipat
 

×
×
  • Create New...