pai avea cam 20000 Km. Motorul merge "rotund", silentios. La relantiu accelereaza de rupe. E, in sarcina ii dau talpa si uraca f greu turatia pe turometru si implicit la roti. Deci nu e de la ambreaj. Totusi, cand ii dau talpa se aude ca si cum ar accelera [ca si zgomot], insa nu se reflecta in turometru si in miscare. Ex : daca sunt in a 3-a si am 2500 rotatii, schimb in a 4-a rapid si calc talpa...o ia de la 2000 de ture si creste ca ochiul mortului. Pe masurra ce creste turatia se comporta ceva mai bine. La fel si de la a 2-a la 3-a.Nu mai zic ca in a 5-a nu-i chip sa mai ajung la 140 ! Abia in zona de turatie 3500-4000 se comporta cat de cat normal dar se aude ca e fortata. Este extrem de interesant cazul caci nici dibas nici radacini si nici prestige nu i-au dat de cap. efectiv imediat dupa acea groapa masina nu mai are putere [chiar si dupa schimbarea modulului de aprindere]. In rest n-am avut absolut niioc problema cu masina, n-a cazut nimic pe ea si merge foarte frumos [mai putin acceleratia in ultimii 2 ani din 4]. astept in continuare opinii, multumesc