Jump to content

VAXXi

Admini
  • Posts

    8485
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    95

About VAXXi

  • Birthday 05/11/1983

Contact Methods

  • Website URL
    http://vaxxi.net
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    vaxxivaxxi
  • Skype
    vaxxivaxxi

Profile Information

  • Location
    Ploieşti, Bucureşti
  • Interests
    total dezinteresat
  • Din
    Bucureşti / Ploieşti
  • Auto
    Suzuki / Daewoo
  • Model
    LY K14D / JB43 / C18LE / C15LE
  • An
    2024 / 2007 / 1995 / 1997

Recent Profile Visitors

16191 profile views

VAXXi's Achievements

  1. "principal" si "secundar" nu sunt in codul rutier, sunt prin chestionarele alea de la scoala de soferi. Avem asa in codul rutier: respectiv Oricum sunteti toti pe langa, drumul principal e ala pe care circula BMW-ul, se stie !
  2. A, gata, stiu de unde era - am pus cum era inainte.
  3. Atunci bookmark la https://www.gmclub.ro/forum/forums/
  4. Atunci bookmark la https://www.gmclub.ro/forum/discover/unread/
  5. https://www.gmclub.ro/forum/settings/links/ si schimbi aici pe ce vrei.
  6. Nu înțeleg ce întrebi :)
  7. Asa cum se vede, am upgradat si IPB-ul ... in principiu pare cam la fel, doar ca s-au introdus rankurile alea ... si alte chestii pe care le vom descoperi impreuna pe parcurs 🙂
  8. Da. La stop nu se mai invarte nimic.
  9. Păi pentru mine se pupă, dacă asta zice producătorul care se laudă că a optimizat și alte chestii pe lângă formă, dacă asta zic și doi indieni care și-au făcut teza de doctorat pe un model Maruti Suzuki aproximativ similar 🙂
  10. Nu e greu de inteles - sunt 2 module diferite 🙂 si e simplu de implementat un ceas, na. In plus, ceasul din mijloc il ai permanent, ala din dreapta poa' sa lipseasca (de exemplu eu merg cu navigatia pornita ... oh wait, si acolo mi se pare ca apare ceasul 😄 )
  11. Buey, nu-mi poluati topicul cu certuri. On-topic: varianta mild hybrid este in esenta o masina perfect normala si clasica, fara brizbrizuri, la Suzuki nu prea am vazut complicatii de amorul artei. Practic, singura diferenta fata de o masina clasica este ansamblul ISG (motor electric in parteneriat cu cel termic) care merg impreuna in doua directii: in frana de motor, electricul devine generator si baga curent in bateria auxiliara de sub scaunul pasagerului, cand accelerezi "blanao", electricul trage curent din bateria auxiliara si ajuta si el la invartit. https://www.youtube.com/watch?v=9eB6IWBz09g
  12. Pentru ? ca radioamator, pot sa-ti zic ca toate masinile facuta dupa era carburatorului sunt problematice din punct RF, doar ca unii producatori lucreaza cu simtul raspunderii si altii nu (de exemplu, daca-mi aduc aminte, Prius e privita ca una din masinile foarte "tacute" dpdv RF, pe cand Teslele sunt un dezastru).
  13. Nu ca strica tabla, ci ca se aude apa pe tabla ziceam 🙂
 

×
×
  • Create New...