Tocmai cand laudam la toata lumea ce masini fiabile face coreanul (cu al meu Cielo 96' tocmai facusem o plimbare in Grecia, adica peste 2500km fara nici cea mai mica problema!) ma trezesc in traficul aglomerat al Oborului ca acul de temperatura este la maxim. Mentionez ca am schimbat radiatorul in primavara datorita unei fisuri, deci radiator nou fara probleme!
Curios este ca in relanti, cu tot cu acul pe rosu, motorul toarce frumos, in vasul de expansiune apa este fierbinte dar nu clocoteste, ventilatorul porneste normal; prin urmare= funcionare normala. Dupa ce opresc motorul si apoi repornesc, acul indica jumatatea scalei. Am schimbat senzorul la care este legat indicatorul de temperatura (il aveam pe cel vechi) si prezinta aceleasi simptome.
Masina are 120.000km iar distributia schimbata la 70.000km, este posibil sa nu lucreze pompa de apa sau sa fie doar contacul de la scala de temperatura oxidat? Am citit pe forum ca mai face probleme