
ytip
Membru-
Posts
12 -
Joined
-
Last visited
About ytip
- Birthday 02/04/1976
Contact Methods
-
Gender
Male
Profile Information
-
Location
Bucuresti
-
Din
Bucuresti
-
Auto
Daewoo
-
Model
Cielo
-
An
2004
-
Nr. Inmatr.
din MH
Recent Profile Visitors
1513 profile views
ytip's Achievements
Newbie (1/14)
-
De bine despre service-uri (sau de rau)
ytip replied to Shenck's topic in Serviceuri, Magazine si Dealeri
Salut, Intrucat ieri am schimbat distributia la masina din semnatura, vreau sa va zic de bine despre un service: Service Capital il gasiti la linkul http://www.capitalserviceauto.ro/ , este in Sector 4, str. Turnu Magurele, imediat dupa Carrefour se face o intrare la stanga pe o alee fara asfalt, pe langa un alt service si se merge in spate. Contactul pentru cerere oferta pret piese+manopera l-am efectuat pe mail la adresa lor din link, dupa ce am solicitat oferte la mai multe unitati. Aici am gasit cele mai mici preturi. La ora programata am intrat la elevator si au inceput lucrarea. Poti sa stai linistit pe langa masina si sa pui intrebari. Pretul pentru kit distributie Contitech+pompa de apa a fost 260 lei iar manopera 200 lei. Se poate negocia manopera. Antigelul 30 lei, era G12 roz la o canistra mare.Eu am schimbat si garnitura la tacheti pt ca se prelingea un pic de ulei + cureaua de accesorii ca mi-a aratat-o si era plina de crapaturi Pret 25 lei. Per total, pretul la tot a fost 600 lei Partea buna, in afara de pretul ok este faptul ca dupa efectuarea lucrarii motorul torcea ca nou, fara zgomote de curea care fluiera sau altele asemenea. La o discutie, am inteles de la mecanic ca, nu exista ca distributia "sa se mai lase in timp si de aia face asa", ea trebuie tensionata corect. Spun asat ca s-a mai intamplat la schimb distributie sa aud un mic suierat si explicatia a fost..lasa dom'le ca se lasa, asa face ca e noua' Per total am fost multumit si il recomand la schimbul de distributie, cu optiunea de negociere a manoperei. Patronul de service este un baiat super daca apuci sa vorbesti cu el, la fel si mecanicii tineri si priceputi, fara aere de superioritate. Mentionez ca au desfacut si pompa de servo si au facut aerisirea ca la carte dupa ce au montat tot. Deasemenea, cu toate ca pompa de apa a fost schimbata la ultima distributie (60.000 km), mecanicul mi-a aratat ca ea deja curgea un pic si avea un mic zgomot, care dadea senzatia in masina de rontait diesel, asa ca am facut bine ca am schimbat-o. -
Salutare. Masina: Cielo Exe 2004, 1,5SOHC, Euro 3, motor A15SMS, cu AC. As dori te rog o estimare(PM) pret pentru: schimb distributie(curea+rola+pompa apa), pompa nu as schimba-o ca am schimbat-o la 60k km, acuma are 120k, dar tu hotaresti; schimb ulei+filtru(ulei sintetic), verificat ulei cutie viteze+completat eventual, schimb lichid ambreiaj, schimb fise bujii(cred ca sunt duse cel putin doua, dar le verificam), daca mai e timp curatare throttle body si EGR .Ar mai fi de schimbat becurile sau butoanele de la dezaburire si ceata spate ca nu se aprind. Pentru programare as prefera undeva dupa 15 noiembrie. Multumesc si bafta in continuare.
-
Probleme la sistemul de evacuare
ytip replied to Nu_stiu_totul's topic in Probleme tehnice Cielo, Nubira, Espero, Leganza
Sa reinviem un pic topicul. Salutare. O intrebare: imi trebuie toba intermediara pentru Cielo Euro 3 8v din 2004; are o gaura unde se infileteaza sonda lambda; problema este ca nu mai gasesc nicaieri toba originala. Varianta care mi s-a propus este o toba normala de Cielo la care se adauga conul ala de infiletareprin sudare. Este ok? Ca dimensiuni tobele de cielo fara sonda lambda si cu sonda sunt identice? Ce neajunsuri pot avea cu privire la pozitia exacta a sondei? Imi afecteaza motorul? Multumesc anticipat pentru parari. -
Toba intermediara (centrala) pentru Cielo Exe. 2004 1,5SOHC, Euro3. La capatul tevii dinspre catalizator (in fata) trebuie sa fie un loc, o gaura cu filet in teava pentru introducerea sondei lambda. Poate sa fie noua sau second, atata timp cat nu este mancata de rugina. Detalii contact: Mihai 0754.638.221 Ne putem vedea in Bucuresti sau Ploiesti.
-
De o saptamana mi-am schimbat bujiile Bosch FLR8LDCU , gap 1mm, 2 electrozi cu Bosch WR7DC+, gap 0,8mm 1 electrod. Impresii: cu vechile bujii avea insesizabile rateuri la relanti(probabil s-a marit distanta electrozi in timp), in schimb la turatii peste 2000 avea un raspuns al acceleratiei mai rapid si urca mai usor in ture. Cu actualele bujii merge perfect rotund motorul, are raspuns bun pe plaja de turatii sub 2500, insa urca un pic mai lenes peste 2500-3000 ture, adica trebuie sa apas pedala mai mult si timpul e mai lung pana ajunge la o anumita turatie. Inca nu i-am facut reset+Idle learn. Insa am inteles de pe site-ul Bosch parca, ca gapul bujiilor e bine sa fie un pic mai mare fata de cel impus de producator(cu 0.1-0.2mm pentru o scânteie mai puternica, reducand consumul si sporind puterea; s-ar putea sa fie un mit. Vechile bujii le-am tinut 40.000km.
-
Salutare, as avea nevoie pentru un Cielo Exe. 2004, 1,5SOHC, A15SMS, Euro 3 de urmatoarele operatiuni: -schimb ulei (sintetic) +filtru, -schimb lichid frana+ambreiaj+servo -verificat sistem franare, curatat si schimbat ce este necesar, -verificat elemente tren rulare si schimbat ce este necesar (se aude un zgomot ca de rulment pe duca) , -curatat clapeta+IAC+EGR -schimbat bujii+verificat fise si eventual inlocuit, -schimbat contact electric sau mecanic-casetofonul se aprinde si stinge singur, asa ca trebuie apasat pe cheie. Daca ar fi posibil o programare dupa ora 17.00. Cu stima.
-
Salutare, As dori, in limita timpului disponibil, o programare urgenta pentru o verificare (am o bataie la rece, primele 3 min. la o roata fata si un huruit viraj stanga). Apoi, o verificare pe indelete la frane, bucse, rulmenti, elemente directie pentru a schimba ce trebuie. Ca operatii, obligatoriu schimbare lichid de frana, filtru benzina, eventual ulei si filtru, curatare clapeta acceleratie si EGR. Masina din semnatura, multumesc mult.
-
Total Classic 5W-40; 95 lei 4 litri; masina are 85.000 km si nu consuma mai mult de 200g. la 10.000 km.
-
Cea Mai Buna Masina Pe Care Ati Condus-o Si Cea Mai Proasta
ytip replied to iustinian19's topic in Statistici AUTO
Cea mai buna masina, lasand la o parte masinile care le-am condus ocazional si putini km, a fost BMW 320D din 2002(motorul de 150cp); superba atat la viteza mare cat si la mica, stabilitate si sisteme de control fara minusuri in orice situatie, consum foarte bun(app. ca Cielo), fara probleme 60.000 km pana cand am vandut-o unui amic care merge si acuma cu ea. Cea mai proasta, Dacia 1300 cu motor 1400 dar cutie tot in 4 trepte..avea rugina peste tot, motorul ala orice ai fi schimbat tot te lasa pe vreun deal sau iarna, geometria nu se putea regla datorita multiplelor piese decalibrate, frig de crapai iarna ) -
Probleme Functionare Stergatoare!
ytip replied to chrysstyann's topic in Probleme tehnice Cielo, Nubira, Espero, Leganza
Salutare, Am si eu o intrebare de novice; am schimbat ansamblu stergatoare, le-am montat, insa am o nedumerire: bratele stergatoarelor au dimensiuni si forme diferite? Adica ele sterg o.k insa nu mai stiu care era in dreapta si care in stanga ; e vreo problema daca le-am pus invers? -
Valva Egr Cielo Exe Euro 3
ytip replied to ytip's topic in Probleme tehnice Cielo, Nubira, Espero, Leganza
Salutare din nou; a curatat cineva intre timp valva EGR? -
Vand Piese Daewoo Din Dezmembrare
ytip replied to piese daewoo's topic in Piese si subansambluri auto
Buna ziua. Aripa dreapta fata Cielo exe 2004, albastra? -
In 2008 cam am luat un Opel Astra din Wurzburg pana in Bucuresti 2100 km aprox in 28 ore cu pauze si multe energizante si multa odihna inainte...cam greu.
-
Cumpar 4 anvelope vara 185/60/14. Pot fi noi cu pret maxim 150lei/bucata sau second in stare buna. Daca aveti si o aripa dreapta fata Cielo exe. 2004, culoarea originala albastra(bleu ciel), o cumpar
-
Salut. M-ar interesa aripa dreapta fata pentru Cielo Exe 2004, pe albastru(bleu ciel), chiar daca nu e noua