Sos.Progresul, inainte cu 100m de McDonald's Rahova, pe stanga.
Oricum mi-a spus si de ulei, ca trebuie unul mai vascos, eu aveam Castrol 5W40 si 125k de km.
Chestia cu compresia a fost doar ceva informativ.
Oricum am vrut sa dau ceva detalii asupra faptului ca: am schimbat set semi-cuzineti de palier(cei mai uzati erau cei axiali) si set semi-cuzineti biela(uzati erau cei superiori). Sunt multumit de faptul ca zgomotul a disparut.
Pret piese 175 lei(set cuzineti palier-88 lei, set cuzineti biela-45 lei, garnitura baie ulei-18 lei, garnitura saxofon-15 lei, garnitura flansa toba miloc-9 lei), iar manopera 130 lei.
Am fost la service. Am asteptat de s-a racit complet motorul apoi test de compresie: I-12,2, II-12,3, III-12,6, IV-12,1.
Mecanicul a ascultat motorul si a concluzionat, dam baia de ulei jos, de vina sunt cuzinetii.
In habitaclu se aude doar tacanitul, cand este motorul rece. Cand se incalzeste,totul e perfect inauntru. Daca ridic capota si turez manual motorul incepe sa rapaie.
Sorry!!!
Da, e cu sonda lambda. Incepand cu tot delcoul pana la bujii sunt schimbate din toamna 2005. Motorul merge rotund si la rece si la cald, dar e foarte deranjanta bataia pe care o are in cuplu, mai ales cand e motorul rece(se aude din habitaclu). Cand e motorul cald zgomotul se diminueaza, dar in turatie se transforma intr-un rapait.
Am ascultat distributia, se aude doar fashaitul curelei de alternator. Distributia o voi schimba in 09.2006, i se implineste termenul de 3 ani.
Am ascultat cu atentie si zgomotele sunt slabe deasupra galeriei de evacuare si mai puternice in zona admisiei. In plus, la cald, la o turatie de 2k-3k rpm motorul parca "rapaie". Am uitat sa spun ca, daca resetez ECM zgomotele dispar pentru o perioada de 2-3 zile(50-75 km).
Ma gandesc la faptul ca atunci cand e rece, uleiul este mai vascos; cand se incalzeste vascozitatea scade.Cred ca ar trebui ca zgomotul sa sa accentueze, dar el se diminueaza. Cred ca o sa ma duc sa desfac motorul sa vad care este cauza. Multam!!!
probleme la espero 1,5 16v.Are o bataie in partea de sus sau mediana(asa se aude) dar numai la rece,intr-o plaja de turatii 1500-2500rpm in gol.De asemenea bataia se accentueaza in cuplu(sarcina),cum reduc din cuplu,bataia dispare.Cum se incalzeste putin motorul,bataia dispare si totul e bine.Motorul merge rotund si la rece si la cald.Ulei folosit Castrol softec txt 5w30.Are 125k km si am schimbat recent tachetii hidraulici si simeringurile de supape.