Pretul este de 30 lei pe injector. Testare, calibrare, schimbare garnituri si microfiltre.
Atelierul il am langa Ploiesti.
Se pot trimite si prin curier injectoarele, si le returnez in aceeasi zi daca imi vin in timp util.
Tel 0745.767.363 - doar cand sunt in tara.
Daca nu raspund la tel, scrieti aici.
De ce ar trebui sa-mi curat injectoarele pe benzina?
-Combustibilii moderni sunt un amestec de hidrocarburi si aditivi care se evapora la temperaturi diferite. De fiecare data cand oprim motorul (oprire umeda), o cantitate mica de combustibil ramane pe varful injectorului. Din moment ce temperatura motorului la oprire e peste 90ºC, compusii mai volatili din combustibil se evapora, si intre plunjerul injectorului si scaunul de etansare se formeaza in timp depuneri solide. Dupa un anume timp, aceste depuneri cresc, si incep sa afecteze amprenta de injectie si distributia combustibilului.
-Motoarele turbo si cele supraalimentate pe benzina, solicita foarte mult injectoarele din cauza temperaturilor mai inalte pe admisie, iar la turbo in special din cauza uleiului care mai scapa pe la etansarile turbinei si se depune cu timpul pe varful injectoarelor.
-Motoarele cu grad de uzura mai avansat cu segmentii si supapele mai uzate care scapa ulei, contribuie desemenea la cresterea depunerilor, mai ales datorita cresterii scaparilor de compresie in carter, scapari care sunt reintroduse in admisie printr-un sistem de recirculare. Aceste gaze recirculate contin ulei si carburi arse in suspensie, care ajungand pe capetele injectoarelor, contribuie la cresterea depunerilor, iar la temperaturi ridicate, se solidifica ducand la blocarea partiala a lor.
-Neglijarea inlocuirii periodice a filtrului de benzina, prezenta apei in emulsie in rezervor, au efecte de colmatare a minifiltrelor din injectoare dar si de coroziune asupra suprafetelor metalice interne. De aceea in cadrul operatiei de curatare se inlocuiesc obligatoriu si filtrele din injectoare, restaurandu-se debitul initial al acestora.
Cand trebuie sa te gandesti la curatarea injectoarelor pe benzina?
Injectoarele murdare sau blocate partial pot da multe probleme in mers:
- Indicatorul "Check Engine" sa se aprinda sau sa apara codul de eroare “ misfire” pe injectoarele cu problema;
- Relanti neregulat;
- Intarziere la accelerare sau efectul de “cursa moarta la pedala”;
- Detonatii cu implicatii asupra deteriorarii motorului;
- Intreruperi la viteze reduse sau asa zis “mers in suturi”;
- Cresterea inevitabila a emisiilor si implicit o deterioare rapida a catalizatorului datorita arderii incomplete data de o atomizare (mixare incompleta) deficitara aer/combustibil. Un injector partial colmatat nu va mai pulveriza fin benzina ci va improsca stropi in galerie (particule prea mari care nu mai ard complet).
- Scaderea performantei generale a motorului. Lipsa rezervei de putere mai ales in demaraje.
- Cresterea consumului datorita injectiei disproportionate intre injectoare.
Injectorele neetanse pot cauza:
- Porniri greoaie, mai ales la cald (scaparile de combustibil datorita neetaseitatii plunjerului pe scaun, duc la o imbogatire a amestecului in galerie cat timp masina sta la cald si se creeaza un amestec imbogatit, benzina care se scruge pe pistoane , spaland uleiul de pe segmenti => uzura prematura).
- Relati meregulat;
- Depasiri ale noxelor;
- Cresterea consumului;
- Gaze de esapament puternic mirositoare.
Neetanseitati externe ale injectoarelor (oringuri deteriorate):
-Reprezinta un real pericol de incendiu (nu dramatizez dar era sa o patesc odata cu fostul Espero din cauza garniturilor imbatranite), mai ales corelat cu un sistem de aprindere defectuos care da la masa. Aceasta problema se rezolva prin inlocuirea setului de garnituri- operatiune care se efectueaza obligatoriu odata cu curatarea lor. De asemenea verfic intreg sistemul de aprindere cu testere speciale pentru a descoperi eventualele pierderi de curent.