Jump to content

hrts

Membru
  • Posts

    31
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    2006

hrts's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Are cineva Cenmax CM555CH? M-ar interesa manualul ei de service (wiring diagram + modul de operare). Telecomanda are forma unui ou in sectiune, are 3 butoane marcate 1,2,3, butoanele 1 si 2 fiind mici si dispuse in partea de sus a telecomenzii iar butonul 3 avand diametrul mare si este asezat in partea de jos a telecomenzii. Deasupra butoanelor 1 si 2 se gaseste un led de dimensiuni mici, culoare rosie. Alarma are un buton valet de culoare rosie. Stickerele de pe geam indica faptul ca ar fi o alarma Champion, dar pe cutia ei are un sticker cu CM555CH. Problema care incerc sa o rezolv: suna continuu dupa 1-2 min de la aclansare, total aleator. Alarma este montata de pe un Tico. Ce stiu despre ea: cum se reseteaza. Se intra in masina (este foarte important sa fie toate usile inchise), se pune contactul motor si se apasa butonul valet pana cand ledul de stare al alarmei se stinge (cam 4-5 secunde). Se scoate cheia din contact - procedura de reset este completa.
  2. Inteles! Ma duc sa cer banii inapoi de la providerul de net!
  3. Deci gaura pe acest post intre ora 12:43 si 16:20 ... se explica prin faptul ca toti ati fost la bere?
  4. Intre ora 12:40 si 16:20 nu am putut accesa site-ul... sa inteleg ca nu a rezistat la .. drive test? Recomand una arhitectura Dual core pe Xenon cu Attached SAS, SAN switch, clustering si poate ceva VMWare )
  5. Am fost la nashu la service... pe de-a moaca. Oricum merita oricat ar costa. Pot sa stau cu masina la stop si cu radioul oprit si sa nu mai aud cheile din torpedou care se lovesc una de alta, sau sa vad oglinda retrovizore cum vibreaza. Am avut senzatia ca mi-au schimbat masina ... asta dupa ce am comis-o si i-am luat bateria la incarcat in casa la -15 grade si a doua zi masina mergea ca dracu.
  6. La multi ani si la multi KM ... sau biti
  7. Multam fain DWC! Dupa faza cu scosul bateriei si pus la loc la -10 grade ramasesem cu turatia de relanti la 1500rpm. Am fost la service si i-am rugat sa reseteze masina si sa mi-o dea resetata (sa o invatz eu cum sa mearga > ) Ca urmare am masina noua!!! Nu o recunosc! Merge foarte rotund, este linistit motorul (inainte mai avea accese de tuse la relanti ), sunt super multumit. Acum sa vad daca are efect si asupra consumului.. PS: resetarea au facut-o computerizat (ECM + IAC).
  8. De cand am pus cauciucurile de iarna am consum mai mare: 11,7% fata de 11% in mod normal in oras (Bucuresti din Pta Sudului in Pipera). In plus aderenta este f scazuta pe sosea umeda + cauciucuri de iarna - mai tot timpul pornesc patinat de pe loc, desi nu asta este intentia . Astept sa se incalzeasca definitiv sa trec pe cauciucurile de vara sa vad daca nu cumva cresterea de consum se datoreaza cauciucurilor...
  9. Ar fi interesant si de unde intra userii pe acest site... Ma bag si eu pe sarma la ora aia... venind din Suedia (proxy)
  10. Cand ati schimbat bolturile cu pricina a trebuit sa decuplati cablurile electrice? Sau se pot lasa pe loc cat faci operatiunea? Am si eu o bataie dubioasa pe care nimeni nu o identifica si as incerca de unul singur sa schimb bolturile... dar nu stiu ce sa fac cu cablurile electrice de la centralizata si de la geamuri. PS: a schimbat cineva cablurile? La o usa nu mai merge geamul decat cu usa inchisa - posibil cablu intrerupt.
  11. Asigurare RAI - valoare de asigurare 1900 Euro, am platit 330 RON pe tot anul. Ma intreb daca schimb asiguratorul mai vrea cineva sa imi asigure Cielo-ul de 11 ani... Stiti daca se mai baga cineva la masini de 11 ani... daca nu esti client vechi de-al lor?
  12. Intrebare: daca la 125K (amortizoare originale) testul indica 98% si totusi masina este instabila la curbe ce sa schimb - masina, amortizoarele sau testerul?
  13. Care trece prin Pipera catre intalnire sa ma ia si pe mine!!! Inca sunt legat de scaunul de la munca... un cablu de tractare ar fi bun acum!
  14. Nu am condus Leonul 20VT cel vechi dar am mers intr-unul - modificat de la 180 la 225 cai (masurati pe stand de putere). Testul care m-a facut sa il admir a fost curba de la intrarea in 2 Mai unde a intrat cu 110 la ora si a iesit lejer cu peste 130 la ora. A doua in curba zacea o dacie Solenza data peste cap la doar 80 Km/h. La 225 cai manca 19 litri la suta in oras cu un sofer sportiv la volan- depasete SantaFe-ul tau cu mult . Daca vrei sa atingi 240 km la ora si sa mai ai inca pedala ia-ti Leon. Dar la viteza aia o pietricica mica-mica aproape trece prin parbriz - realitate patita de fratelo. Recomand casca de protectie... Dute la un showroom unde au un Leon tunat si eventual cu stand de putere. Iti arata baietii unde sunt maximele la curbele de putere si moment, vezi ce putere are, si apoi faci o tura in cunostinta de cauza. Este unu la iesirea spre Jilava langa Peco (www.metrotehnica.ro) unde au tot ce le trebuie si pot sa iti faca si tuning.
  15. Cu riscul de a starni rasete/glume si alte d'astea -> Io cui dau banii ? Joi pe 16 e bine/o fi rau?
 

×
×
  • Create New...