In caz ca se intreba cineva cum s-a terminat episodul, ei bine, placa de presiune s-a spart, rezultatul nu mai intra in viteza 1 iar in celelalte trepte foarte greu. Am schimbat placa de presiune si discul de ambreiaj (desi cel original era ok). Piesele le-am luat de la magazinul de pe Iuliu Maniu cu 205 lei, producator SECO original spunea doamna de acolo, cei drept kitul pare mult mai solid decat cel vechi (valeo venit din fabrica) in sensul ca discul de ambreiaj are doua seturi de arce iar placa de presiune are mai putini dinti dar mai lati.
L-am schimbat acasa, la service imi cereau 400 lei manopera, destul de munca in special la demontarea demarorului care are trei suruburi aproape impracticabile.
Pareri dupa operatie: e alta masina, raspuns aproape instant la apasarea pedalei de acceleraratie si vitezele se schimba impecabil (am schimbat si uleiul din cutie cu elf 75w-80).
Numai bine!